Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 1 Antworten
und wurde 65 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

19.04.2019 05:30
og langsomt i Washington Antworten

Jeg bruger meget tid p? at skrive om emner som l?besko og l?beform her p? Runblogger. I sidste ende, selvom jeg nyder den videnskabelige debat, der er involveret i diskussionen om forskning, samt den sjov, jeg f?r at have, n?r jeg tester nye sko, er min prim?re motivator til at skrive dette websted et simpelt ?nske om, at folk l?ber gl?delig og uden skade. Jeg er en st?rk Nike Air Max 95 Femmetroende p? sundhedsv?rdien af ??fysisk aktivitet og motion, og jeg har udviklet et ?velsesfysiologi kursus p? mit college for bedre at uddanne mine studerende om fordelene ved at v?re aktive. I slutningen af ??hvert semester afslutter jeg kurset med en r?kke foredrag om motion, fedme og sundhed. En af de rapporter, jeg refererer til i disse foredrag,Nike Air Vapormax Womens er F som i Fat rapport fra Trust for America's Health (TFAH) og Robert Wood Johnson Foundation (RWJF). Rapporten beskriver fedme og sundhedsrelaterede tendenser i USA, og dataene fra 2011 er netop blevet frigivet. Jeg ville gerne dele pressemeddelelsen her, fordi jeg synes det er vigtigt, og de tendenser, vi ser her i Amerika, er ikke gode. Jeg opfordrer dig til at dele denne rapport bredt, som de af os, der har set personlige sundhedstransformationer som f?lge af at f? aktive er blandt www.johanweststeijn.nl de bedste talsmenn for livsstils?ndring. Hvis du har en blog, fort?l din egen historie (jeg har delt min egen historie om transformation her), eller g? til Trust for America's Health website og kopi og skriv pressemeddelelsen (du kan finde den her). Spred ordet, v?r en fortaler for aktivitet og en sundere livsstil og v?re et eksempel for dine Nike Air Max 97 Womens venner og familie. Den voksne fedme satser steg i 16 stater i det forl?bne ?r og faldt ikke i nogen tilstand, if?lge F som i Fedt: Hvordan fedme truer America's Future 2011, en rapport fra Trust for America's Health (TFAH) og Robert Wood Johnson Foundation (RWJF). Tolv stater har nu fedme satser over 30 procent. For fire ?r siden var kun en stat over 30 procent. Fedmeepidemien forts?tter med at v?re mest dramatiske i syd, hvilket omfatter ni af de 10 stater med de h?jeste voksne fedme satser. Nike M2K Tekno Womens Stater i nord?st og vest har tendens til at have lavere satser. Mississippi fastholdt den h?jeste voksne fedme for det syvende ?r i tr?k, og Colorado har den laveste fedme og er den eneste stat med en sats under 20 procent. I ?r unders?gte rapporten for f?rste gang, hvordan fedmeepidemien har vokset i l?bet af de sidste to ?rtier. For tyve ?r siden havde ingen stat en fedmefrekvens over 15 procent. I dag har mere end to ud af tre stater, 38 i alt, fedme satser p? over 25 procent, og kun en har en sats lavere end 20 procent. Siden 1995, hvor data var tilg?ngelige for hver stat, er fedmefrekvenser fordoblet i syv stater og ?get med mindst 90 procent i 10 andre. Fedme satser er vokset hurtigst i Oklahoma, Alabama og Tennessee, og langsomt i Washington, DC,Nike Air Force 1 Femme Colorado og Connecticut. "I dag ville staten med den laveste fedmerate have haft Nike Air Max 90 Femme den h?jeste sats i 1995", sagde Jeff Levi, Ph .D., Administrerende direkt?r for TFAH. "Der var et tydeligt tippested i vores nationale v?gtfor?gelse i l?bet af de sidste tyve ?r, og vi har ikke r?d til at ignorere virkningen af ??fedme p? vores helbred og tilsvarende sundhedsudgifter." Fedme har l?nge v?ret forbundet med andre alvorlige sundhedsproblemer , herunder diabetes og h?jt blodtryk. Nye data i rapporten viser, hvordan begge satser ogs? er steget dramatisk i l?bet af de sidste to ?rtier. Siden 1995 er diabetesraten fordoblet i otte stater. Derefter havde kun fire stater diabetes over 6 procent. Nu har 43 stater diabetes over 7 procent, og 32 har satser p? over 8 procent. For tyve ?r siden havde 37 stater hypertension p? over 20 procent. Nu er Nike Air Max 97 Femmealle stater over 20 procent, med ni over 30 procent. "Oplysningerne i denne rapport Nike Air VaporMax Dam b?r anspore os alle - enkeltpersoner og politiske beslutningstagere ens - til at fordoble vores indsats for at vende denne sv?kkende og dyre epidemi," sagde Risa Lavizzo-Mourey, MD, MBA, RWJF direkt?r og administrerende direkt?r. "?ndring af politikker er en vigtig m?de at give b?rn og familier vigtige ressourcer og muligheder for at g?re sundere valg nemmere i deres daglige liv."

qqqq1 Offline

07.04.2020 10:02
#2 RE: og langsomt i Washington Antworten
 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz