Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 31 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

18.06.2019 03:58
ftersom den tenderar att komma ? Antworten

Jag mottar e-postmeddelanden som ofta beg?r att jag granskar olika produkter. Jag har kommit inse att detta ?r b?de en v?lsignelse Nike Air Max 90 Femme och en f?rbannelse. Ja, det ?r trevligt att kunna testa utrustningen, men nackdelen ?r att det tar tid att testa och skriva recensioner, och tiden p? sistone ?r n?got som jag har Asics Gel Lyte 5 Femme dyrbart lite av (familj och jobb kommer naturligtvis f?rst och b?da kr?ver en mycket av mig just nu). Som s?dan har jag p? senare tid minskat m?nga m?jligheter till granskning, delvis f?r att jag helt enkelt saknar tid att jobba s? noggrant som jag skulle vilja, dels f?r att jag ser den h?r bloggens rubrik i Nike Air Max 2017 Donne nya riktningar som kr?ver att jag ska vara lite mer fokuserad. S?ledes kommer jag fram?ver att begr?nsa mina produktrecensioner lite till saker som ?r mest intressanta f?r mig och l?sare av den h?r bloggen (jag talar om skor sj?lvklart och lite tillbeh?rsutrustning) och mindre mot den lilla saker som de som jag kommer att granska i det h?r inl?gget.Nike Air Max 90 Femme Min ackumulering av f?rsenade recensioner har ?terigen n?tt en kritisk massa, s? jag t?nkte att det var dags f?r ett annat kompileringsposter av produkter som inte beh?ver verkligen Nike Air Max Classic BW Donne mycket i v?gen f?r kommentarer. Under de n?rmaste dagarna kommer jag att l?gga recensioner p? n?gra andra saker f?r att rensa min backlog och l?tta min stressbelastning (vilket ?r ganska stort just nu!). D?refter kommer jag att komma tillbaka till n?gra fler saker, som det ?r d?r mina intressen tar mig i dessa dagar. Utan ytterligare adieu finns h?r tre produkter som jag har provat under de senaste m?naderna. Jag brukade vara en stor fl?kt av plastflaskor fr?n Nalgene, tills BPA-skr?cken fick mig att byta ?verallt till st?lflaskor (t.ex. Klean Canteen) till Undvik all risk som kan vara f?renad med kemikalien. Nalgene kontaktade mig n?gra m?nader tillbaka Nike Air Max 270 Femme om att prova n?gra av deras nya BPA-fria modeller, och de skickade mig prover av tv? typer: On-The-Fly-flaskan och MultiDrink-flaskan (b?da bilderna nedan). Ingen av dessa ?r Nike Air Max 1 Dames flaskor som jag skulle b?ra med mig p? spr?ng, men jag har alltid en flaska vatten i sl?p hela tiden, och b?da dessa ing?r i min regelbundna rotation tillsammans med min Klean Canteens. Det finns inte mycket att s?ga om en vattenflaska - ingen av dessa l?ckor, de ser bra ut, och de har ingen BPA i dem. Av de tv? f?redrar jag Multi-Drink, fr?mst p? grund av att flip-out-str?tutet g?r det l?tt att dricka utan att leka p? mig sj?lv (jag har vana att g?ra detta) och det ?r l?tt att handa till mina barn att dricka fr?n i bilen utan sl?sande vatten ?verallt. B?da flaskorna f?r en tumme upp fr?n mig, men jag f?redrar fortfarande st?l n?r det ?r m?jligt eftersom jag alltid ?r f?rsiktig med vad som g?r till plastframst?llning. Innan jag k?rde min andra fallmarathon f?rra ?ret kontaktade ett f?retag som heter Arctic Ease mig om att prova en Nike Air Max 270 Donnekryoterapi produkt som de g?r. Eftersom jag visste att jag skulle k?ra en h?rd race p? redan tr?tta benen, t?nkte jag "hur mycket," s? jag kom ?verens om att f? dem att skicka mig ett prov (avsl?jande - det var en fri produkt fr?n tillverkaren). Cryoterapi Wrap ?r i huvudsak som ett Ace bandage belagt i en klar, gelatin?s substans. Jag fr?gade om den specifika kemiska sminken av gelén eftersom den tenderar att komma ?verallt och jag ville inte att min hund skulle ?ta den, men de var ovilliga att ge specifikationer ut?ver att s?ga att det var biologiskt nedbrytbart och liknar smink till vad som g?r in i tandkr?m - jag gissar n?gon typ av mentol typ ingrediens. Hur som helst, jag ?r ?rlig och s?ger att jag bara har anv?nt omslaget n?gra g?nger, fr?mst f?r att de ?r lite r?riga (gelén smuler ?verallt), men ocks? f?r att jag helt enkelt Adidas NMD Womens inte beh?vde kryoterapi allt s? ofta. Omslaget k?nns bra n?r det appliceras, och det klibbar bra b?de f?r sig sj?lv och huden s? det ?r m?jligt att applicera en anst?ndig m?ngd kompression Nike Air VaporMax Femme till det omr?de som du s?tter ihop. Kylningen ?r v?ldigt mild som annonseras, som att s?tta ett bandage bl?tl?ggt med Vicks Vapo-rub p? huden. Ett annat positivt ?r att de ?r ?teranv?ndbara - du kl?mmer bara upp den och l?gger den i det f?rseglingsbara paketet med lite vatten f?r att h?lla det hydratiserat. Jag vet inte att jag skulle springa ut och k?pa en massa dessa eller att de ger n?gon f?rdel ut?ver att bara anv?nda is (jag anv?nder inte ens is s? ofta), men de m?r bra p? de akuta tillf?llena n?r du kanske beh?ver dem.

the future l »»
 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz