Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 28 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

26.06.2019 07:31
har koordineret for at sende ind p Antworten

Hvad du vil bem?rke er, at slagkraften er nu v?k. Ved at eliminere h?lstrejken har vi helt elimineret Nike Air Max 90 Femme Rose slagspidsen. ?rsagen til dette er, at i stedet for at absorbere slag gennem en kollision mellem h?len og jorden, har vi skiftet den p?virkningsmatrerende adf?rd til absorption af fodens bue og akilless?nen / kalvemuskelkomplekset. Underbenet er meget mere kompatibelt i en forfodsstrike, og dermed er kollisionen ikke detekterbar. Hvad du ogs? vil bem?rke er, at linjens h?ldning nu er lavere - indl?sningsraten er faldet (denne graf er nok en smule overdrevet i betragtning af mine ringe Photoshop-f?rdigheder, men punktet st?r alligevel). Hvis du k?rer med en forfodstrejke, Nike Air Max 270 Donne som de fleste barfodl?bere g?r, er en polstret h?l un?dvendig. I en rundk?rsel er den polstrede h?l i det v?sentlige en l?sning p? et problem skabt af sko med en polstret h?l. H?len giver dig mulighed for at h?lstrejke, og hvis du h?l rammer du har brug for Nike Air Max TN Mujer h?len til beskyttelse.
Jeg skal ogs? p?pege, at h?l-t?en l?ber i en sko med en polstret h?l, reducerer belastningshastigheden. I Daniel Liebermans unders?gelse (Lieberman et al., 2010) viste han, at belastningshastigheden var den samme i shod h?l-t? l?bere og barfodet forfoot strejdere. Men det vigtigste punkt er, at selvom den polstrede h?l reducerer belastningshastigheden, g?r det muligt for dig at l?be p? en m?de, der er biomekanisk anderledes end du ville, hvis du l?b barfodet (l?ngere skridt, forskellige f?lles vinkler, udtalt h?lstrejke osv. ). Som f?lge heraf bliver kr?fter Nike Air Max 90 Womens p?f?rt p? en m?de, som kroppen m?ske ikke har udviklet sig til at klare sig godt (fx f?lles drejningsmoment er h?jere i sko - Kerrigan et al., 2009; kortere hurtigere skridt reducerer f?lles p?virkning - Heiderscheit et al. 2011). Konsekvenserne heraf www.tonyrusconi.it er, hvad vi fors?ger at forst?, n?r det g?lder anvendelsen af ??denne viden til skaderisiko.
Hvorfor g?r alt dette sp?rgsm?l? Det betyder noget, fordi h?jere lodret belastningsbelastninger, men ikke p?virkningstoppe, har v?ret forbundet med skader som frakturer i nedre ekstremitet (se denne gennemgang af Zadpoor ??og Nikooyan, 2011). Der er en del debat om dette emne, som Nigg, 1997 rapporterede resultaterne af en prospektiv unders?gelse fra en kandidatafhandling, der tyder p?, at effektstyrken og belastningshastigheden ikke er forbundet med skade, og at den ?gede belastning rent Adidas Ultra Boost Donne faktisk var forbundet med f?rre skader. Denne analyse s? imidlertid p? kortsigtede skader og kiggede ikke p? skader af en bestemt type. Jeg er ogs? temmelig t?vende, n?r jeg fors?ger at fortolke resultater fra forskning, der ikke er blevet offentliggjort Nike Air Max 90 Femme Rose i en peer-reviewed journal. I mods?tning til Nigs resultater er Davis et al. rapportere resultaterne af en prospektiv unders?gelse i en konferenceabstrakt, der viser, at lodret belastningstoppe og lodret belastningshastighed er forbundet med en h?jere forekomst af l?beskader. Igen, ikke offentliggjort i en peer reviewed journal, men ogs? prospektiv og modstridende over for Niggs rapport. I stedet for hash denne debat ud mig selv, vil jeg udskyde til en ekspert p? emnet. Jay Dicharry (billedet til venstre) er en fysioterapeut og forsker ved University of Virginia Speed ??Clinic. Han Nike Air Max Classic BW bruger i h?j grad sine dage i et af de mest avancerede laboratorieanalyselaboratorier i verden, der fors?ger at l?se brudte l?bere. Efter at have indsendt min skadesunders?gelse, sendte Jay mig og sagde, at han har arbejdet p? et indl?g om betydningen Nike Air Max 90 Femme Rose af ??lodret indl?sningshastighed, og vi har koordineret for at sende ind p? samme tid. S? med denne introduktion til emnet fra mig vil jeg lade Jay tage det herfra. I mit tidligere indl?g opsummerede jeg et udsnit af det, der blev d?kket p? et tre dages kursus kaldet "Nye Trends i Forebyggelse af L?beskader "At jeg deltog i sidste weekend i West Virginia. Udover at diskutere hvad vi g?r og ikke ved ?rsagerne til at k?re skader, er kursusinstrukt?ren, Blaise Dubois, en canadisk fysioterapeut fra Quebec City (Blaise l?ngst til h?jre i billedet nedenfor) dybt ind i nogle af hans behandlingsstrategier. Blaise f?ler meget st?rkt, at store, omfangsrige moderne l?besko ikke hj?lper l?bere, og han angav, at han har ordineret racerlejligheder til sine patienter i ca. 8 ?r med god succes. Foruden sko?ndringer er Blaise ogs? en advokat Adidas Superstar Femme for naturlig l?bende form, og han f?ler, at den form, som h?jh?lede, kraftigt polstrede sko tillader, potentielt er en ?rsag til skade hos nogle (mange?) L?bere.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz