Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 40 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

05.07.2019 03:53
Als onze bevolking schoenen draagt Antworten

Een paar maanden geleden publiceerde ik een interview met Dr. Mark Cucuzzella. Mark is een huisarts bij Harpers Ferry Family Medicine in WV, een universitair hoofddocent aan de West Virginia University School of Medicine, en de eigenaar van Two Rivers (TR) Treads, 's lands eerste Nike Air Max 95 Femme minimalistisch-alleen lopende winkel. Net als ik heeft Mark een sterke interesse in vormgeven en minimalistisch schoeisel, en net als ik is hij ook een ouder. Een van de uitdagingen die we als ouders delen, is het vinden Nike Air Max Classic BW Femme van schoenen waarvan we vinden dat ze geschikt zijn om op de been te blijven bij onze kinderen. Helaas zijn de meeste opties die op dit moment beschikbaar zijn, gewoon miniatuurversies van volwassen schoenen en zijn over het algemeen te zacht opgevuld en niet goed ontworpen voor de voet van een kind. Mark was zo vriendelijk Nike Air Max Classic BW Womens om me een paar paar Terra Plana Vivobarefoot-kinderschoenen voor mijn eigen kinderen te sturen en mijn dochter houdt van ze (zij heeft Pally's) - ze hebben een mooie brede toebox en zijn plat en extreem flexibel. Mijn zoon daarentegen is kieskeurig en draagt ??alleen Crocs of typische sneakers (hoewel hij bijna altijd blootsvoets is, naar eigen voorkeur door het hele huis) - helaas zijn goede opties Asics Gel Lyte 3 Damen voor kinderen met loopschoenen die de natuurlijke voetfunctie ondersteunen gewoon nog niet beschikbaar (dingen Nike Air VaporMax Damen zullen gelukkig snel verbeteren als geruchten die ik van een groot bedrijf hoor, kloppen - houd in de gaten). Hoe dan ook, gezien mijn frustratie, evenals die van een aantal lezers die contact met me hebben opgenomen over dit onderwerp, vroeg ik Mark of hij bereid zou zijn om een ??gastpost over kinderen en schoenen te Adidas Superstar Homme schrijven. Mark graag verplicht, en zijn expertise als zowel arts als schoen winkeleigenaar zorgt voor een zeer ge?nformeerde en unieke mening over het onderwerp. Veel plezier - deel uw mening en / of ervaringen alstublieft in de comments! Als huisarts ben ik ervan overtuigd dat kinderen op blote voeten of in schoenen met activiteiten moeten spelen die een aanvulling zijn op de natuurlijke voetontwikkeling en de juiste biomechanica van beweging. Lopers, wandelaars, coaches en de medische gemeenschap zijn allemaal bewust www.charleedrew.co.uk van de voordelen van het toestaan ??van een juiste natuurlijke voetbeweging in al onze dagelijkse activiteiten. Leiders in de running mechanics, sportgeneeskunde, dans en yoga / tai chi-gemeenschappen begrijpen allemaal dat het slimste ontwerp dat ooit zal worden ontwikkeld voor menselijke beweging en letselvrije Nike Air Max 270 Womens activiteit, de menselijke voet zelf is. Hardloopschoenenbedrijven horen dit bericht langzaam en passen hun productlijnen aan om schoenen te maken waarmee uw voet zich als een voet kan gedragen, maar de meesten hebben dit nieuwe denken alleen toegepast op volwassen modellen. Helaas overtuigen de moderne schoenenindustrie en zijn marketingmachine ouders er effectief van dat een kind tijdens het hardlopen miniatuurversies van traditionele loopschoenen voor volwassenen moet dragen; bijna allemaal met verhoogde hielen, extreme Nike Air Max 2017 Mujer demping en een of andere vorm van motion control-technologie. Veel kledingschoenen voor kinderen zijn ook stijf en overdreven ondersteunend. Persoonlijk, als arts, ben ik ervan overtuigd dat de sterkste vorm van ondersteuning voor een kind een sterke voet is die plat op de grond ligt. Hier is een belangrijk punt Nike Air Vapormax Womens om in gedachten te houden - de voet van een kind is geen miniatuurversie van de voet van een volwassene. Bij de vroege ontwikkeling is de voet van een kind het breedst over de tenen. Als onze bevolking schoenen draagt ??die vanaf de geboorte met deze functionele vorm zijn ontworpen, dan zouden de meeste volwassenen ook voeten hebben met de grootste breedte over de tenen en de tenen zouden perfect in lijn liggen met de middenvoetsbeentjes (de lange botten in de middenvoet). De meeste van de zich ontwikkelende voet van een kind bestaat uit kraakbeen, dat geleidelijk wordt Nike Air Max 270 Mens vervangen door bot. Als het kraakbeen wordt vervormd door slecht gevormde of stijve schoenen, krijgen de botten de misvormde vorm. Meer dan 80% van de voetproblemen, eeltknobbels en verwondingen zijn het gevolg van misvormde en inflexibele schoenen. Het is van Adidas Superstar Dam vitaal belang dat kinderschoenen voldoende ruimte laten voor natuurlijke groei, totdat de voetbotjes volwassen worden. Dit gebeurt niet in de leeftijd van 18-19 voor meisjes en 20-21 voor jongens. Simpel gezegd; onbuigzame, slecht gevormde schoenen zijn potentieel schadelijk - ze beperken de natuurlijke beweging en ontwikkeling van de voet.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz