Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 78 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

17.09.2019 09:54
beschreef zijn idee van een Antworten

Veel hardlopers lijken hun armen helemaal niet te gebruiken, of als ze dat wel doen, richten ze alle krachten in de verkeerde richting! Probeer deze keu: houd tijdens het bergopwaarts de armen comfortabel gebogen bij de elleboog tot ongeveer 900 en ontspannen. Duw met elke armzwaai de punt van uw elleboog krachtig naar achteren. Hoe meer intensiteit je gebruikt, hoe harder de rit. Houd de armen snel in beweging om een ??snel lopende cadans voor de benen te behouden.

Downhill - Terwijl het gebruik van de armen bij het oplopen van een heuvel draait om aandrijving. Bergaf rennen vereist vaak het gebruik van de armen voor een beter evenwicht,Nike Air Pegasus 83 Mujer vooral naarmate het stijgingspercentage en de snelheid toenemen. Houd uw linkerhand links van uw lichaam en uw rechterhand rechts, in plaats van de handen over het lichaam te laten kruisen. We willen geen overmatige rotatie. Het kan echter handig zijn om de ellebogen naar de zijkanten van je lichaam af te steken terwijl je in aanzienlijke mate de heuvels afdaalt. Net als de paal van een koorddanser, helpt dit je het evenwicht te bewaren.

Je zult het bij bijna elke race zien - de hardloper die door vermoeidheid meer voorovergebogen wordt naarmate de heuvel vordert. Wees die kerel niet!

Let in plaats daarvan op uw houding. Als je lang blijft, blijf je in staat je achterste ketting (met name bilspieren en hamstrings) te gebruiken om je de heuvel op te helpen door de standfase van je looppatroon. Ik hou van het teken van ‘houd je Nike Internationalist Damen heupen hoog’ als een focuspunt om een ??goede houding aan te moedigen.

Hoger in het lichaam, denk aan je hoofd. Het is zwaar! Als je naar de vloer direct voor je kijkt, zul je alleen je hoofd naar voren laten vallen - wat de slechte gebogen houding aanmoedigt die we niet willen zien. Als je het opkomende terrein moet controleren, ga dan met je hoofd omhoog en kijk naar de grond 30-40 voet voor je. Als dit niet het geval is, probeer je dan op de top van de heuvel te concentreren.

Natuurlijk duurde het niet lang voordat ik het verpestte door boeken te lezen die tegenstrijdig advies aanboden. In Road Racing for Nike Air Pegasus 83 Mujer Serious Runners: Multispeed Training: 5K tot Marathon, Pete Pfitzinger, een bekende hardloper, coach en sportfysioloog, suggereert een aerobe trainingszone van 60-85% van max. En nog een andere auteur, John L. Parker, Jr., in www.bloominponies.co.ukHeart Monitor Training voor de Compleat Idiot, stelt voor om de meeste runs niet sneller dan 70% van de maximale hartslag te doen met de "Karvonen-formule", die voor mij werkt om 78% van MHR berekend als een absoluut cijfer. Ik las ook het boek van Phil Maffetone, Training for Endurance, en volgde de aanbevelingen acht maanden nauwgezet, zonder de minste vooruitgang. Ik vermoed dat de idee?n van Maffetone het beste werken voor hardlopers die al een zeer hoog niveau van fitness hebben bereikt en / of overtraind zijn.
Ik zal je de frustraties van mijn training de komende twee jaar besparen. Het volstaat te zeggen Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen dat het concept van een zone vragen oproept. “Hé, ik wil zo snel mogelijk verbeteren. Hoe snel moeten mijn lange en gemakkelijke runs precies zijn? Als de "juiste" aerobe trainingszone 65-80% van MHR is, waarom dan niet mijn herstel en lange runs op 80%? Ik zal zeker sneller verbeteren door te trainen op het snelste aerobe tempo. HET IS LOGISCH! Aerobic-hardlopen is volgens de wetenschappelijke definitie ‘gemakkelijk’, dus ik word nooit overtraind. "
Nou, oké, maar het wetenschappelijke antwoord daarop is: "Ha-ha." Wanneer de rede vol vertrouwen voorbij schrijdt, kan de realiteit haar voet uitsteken. Toen ik probeerde te trainen op "max. Aerobe snelheid", raakte ik snel overtraind en alle vreugde ging uit mijn rennen. Maar toen ik me terugtrok en opnieuw met 75% trainde, kwamen de gevoelens van harmonie en 'rechtvaardigheid' www.lacloseriedessaveurs.fr terug.
Uiteindelijk moest ik toegeven dat ik mijn training niet precies met logica kon plannen. Ik ontdekte dat er andere 'tools' waren waar ik me op kon richten en dat ze verrassend precies waren.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz