Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 39 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

09.10.2019 08:50
basierend auf den gewünschten Antworten

Oké, er zijn een paar dingen die gebeuren en we willen dat je "op de hoogte" bent. Hier is een snel overzicht van dingen die kunnen worden gezegd of gebeuren terwijl je bij November Project bent - maar onthoud, iedereen is welkom en u zult nergens van worden buitengesloten. Het is een zeer INCLUSIEVE gemeenschap, geloof me.

Wanneer je opduikt, verwacht dan iedereen te knuffelen wanneer je hen ontmoet of jezelf voorstelt. Geen handen schudden ... je kunt het daar neerleggen, maar de persoon zal je knuffelen met een glimlach, zweterig of niet.

Sorry voor de taal moeder, maar we zeggen "F - ja!" Wanneer iemand ons een vraag Nike Air Max 90 Dames stelt of de groep (vaak aangeduid als stam) een beetje energie nodig heeft. Het gaat zoiets als dit: "Gaat het goed?" "F - ja!"

Het zijn misschien je typische work-outbewegingen, maar het zal op een GEWELDIGE manier worden volbracht. Onlangs werden in San Francisco gigantische bordspelpleinen met krijt op de vloer getekend. Je kon overal beginnen en elk vierkant had een training en een directioneel gebied. U begint bijvoorbeeld in een vierkant met de tekst "5 push-ups" en heeft het nummer 4 en een pijl links. Dus je hebt 5 pushups gedaan en vervolgens 4 vierkanten naar links verplaatst. Die doos had toen nog een training en je ging naar een ander vierkant ... als een gigantisch bordspel. Van alles, van burpees tot rennen, springen tot kikker, trappen, squats, noem maar op, wij doen het, maar wij doen het anders.

Geen uniform, maar als je 'grassroots gear' (de gespoten overhemden) hebt, voel je dan vrij om het te rocken. Je kunt Nike, Adidas, LA Gear, Brooks Brothers dragen, wat je maar wilt. Elke stam heeft zijn eigen pictogram (SF = Golden Gate Bridge, Philly = Liberty Bell) en het is een eerbetoon om het te dragen. Elke stad doet zijn 'tagging' op verschillende tijdstippen gedurende de maand, dus je moet je gewoon committeren en opdagen om het te verdienen. Oh ja, neem je eigen shirt mee en we doen het gratis.

Dat zijn in wezen de basisbeginselen die je door je eerste novemberproject zullen helpen. Het is heel eenvoudig en het is een geweldige gemeenschap die vol is van aanmoediging en inspiratie. Iedereen is welkom. Oh, wees je bewust van 'het verbale'. Als je iets zegt in de trant van het volgen van een toekomstige training, is het Nike Tanjun Mujer alsof je in steen geschreven bent met een draak die vuur ademt en ervoor zorgt dat je trouw blijft aan je woord. Als u op zoek bent naar een meer diepgaande blik op andere vocab voor NP, kunt u dit hier doen, maar u hoeft niet te studeren, er zal geen test zijn.

De meesten van ons zijn bang om te falen. Iets proberen en tekort schieten. Het weerhoudt ons er zelfs van veel dingen te proberen die we graag zouden willen doen. En het is stom.

Ik probeer mijn lopers te helpen deze angst te overwinnen wanneer ik mijn hardloopgroepen leid. Elke week dat ze een nieuwe afstand proberen, krijg ik een paar stemmen te horen die zeggen: "Dat kan ik niet." En nog veel meer gezichten die hetzelfde zeggen.

Ik vraag hen: wat is het ergste dat er gaat gebeuren? Ze stoppen een minuut of twee te vroeg en lopen. Dat is alles. De grond zal zich niet Asics Gel Lyte 5 Dames openen en slikken, ze zullen niet worden aangesproken en uitgelachen en ze zullen niet uit de groep worden gegooid. Ze komen volgende week gewoon terug en proberen het opnieuw. Omdat het er alleen om gaat dat ze het proberen.

Dit jaar heb ik twee dingen geprobeerd die ik niet heb bereikt. In april probeerde ik een marathon van 3:30 te lopen en vorige maand probeerde ik Ironman UK te doen. Ik strompelde in 4:19 over de London Marathon en slaagde er niet in Ironman UK in Bolton te finishen. De wereld stopte niet met draaien. Ik mag nog steeds blijven rennen en fietsen en zwemmen. Ik heb mijn lidmaatschapskaart voor hardlopen of triatlon niet weggehaald en versneden.

Ik had beide doelen publiekelijk verklaard. Ik was open geweest over het feit dat er een goede kans was dat ik Ironman UK misschien niet af zou maken, maar ik was bereid Nike Cortez Femme het toch te proberen. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb omdat ik mijn lichaam de afgelopen zes maanden heb uitgedaagd om veel dingen te doen die het heeft bereikt, en ik heb het geweldig gehad om dat te doen.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz