Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 59 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

10.10.2019 10:22
das Laufen nachdenken Antworten

Ik ben verheugd om te zeggen dat ik mijn allereerste bloggerconferentie zal bijwonen. Ja, ik heb marathons gelopen, ultra-marathons, heb midden in de nacht geracet, maar moet nog een van de verschillende beroemde BLOG-CONFERENTIES proberen.

Waag je hier op nieuw terrein dames en heren.

Ik ben vanaf donderdag tot en met het weekend voor IDEA WORLD FITNESS BLOGFEST. Ik ben daar als onderdeel van het RunGo-team en help donderdagochtend met een onoffici?le leuke run.

Wat is RunGo?
Het is een app die in wezen voor hardlopers doet wat een GPS in Nike Air Vapormax Damen de auto voor bestuurders doet. U kunt hardlooproutes downloaden en u krijgt stapsgewijze aanwijzingen. Er zijn nu een paar steden beschikbaar, waaronder San Francisco, New York, Seattle en meer (inclusief internationaal). Het werkt zeer vergelijkbaar met een GPS-systeem voor het rijden en geeft u een waarschuwing dat er een bocht nadert op 300 ft., En vertelt u vervolgens dat u links / rechts moet slaan op de naam van de straat (of pad - YEP! Route-aanwijzingen voor de winnen).

Soms wil ik niet rennen. Ik weet dat ik graag rennen, maar soms ben ik niet enthousiast over het idee om de koude of natte of winderige nacht in te gaan. Soms sloop ik toch de deur uit, andere keren zit ik op de bank met een kopje thee en een gevoel van schuldgevoel dat ik niet ren.

Maar er is één run in mijn week waar ik altijd naar uitkijk: ik kijk Adidas Nmd Womens er altijd naar uit om met mijn groep te rennen. Het Adidas Zx 750 Homme is een van de hoogtepunten van mijn week om de straat op te gaan met mijn beginnende hardlopers en ze te zien vorderen in de richting van 5k hardlopen. Soms kan ik niet eens rennen - ik sta stil en controleer hun vorm en dat ze in orde zijn terwijl ze al het harde werk doen en alle plezier hebben.

rennen groepsparkrun Ze vertellen me hoeveel verschil lopen met andere mensen maakt, hoe samen trainen in de groep hen sneller en verder laat rennen, hoe het voelt als minder hard werken en dat het helpt hen die de voordeur uitduwen te weten dat Ik sta bij de buis op hen te wachten, hoe koud en nat het weer ook is.

Op zaterdag ging ik naar de Hampstead Heath Parkrun met enkele van mijn lopers. Hoewel ze in onze laatste sessie samen 5k zouden lopen, was het afschrikwekkend om naar een race te gaan. Onze groepen vormen een veilige www.smaarttalent.co.uk omgeving - iedereen is een beginner en bevindt zich in dezelfde positie. En als voorbijgangers domme opmerkingen maken, ben ik er altijd om ze naar beneden te roepen. Maar een race? Er zijn daar snellere lopers. Wat als ik als laatste kom? Wat als ik de heuvel niet op kan? Dit zijn gevoelens die we allemaal ooit hebben gehad.

Maar ze haalden allemaal de heuvels op, ze eindigden allemaal en nog belangrijker: ze eindigden allemaal met een glimlach op hun gezichten. Omdat terwijl ze zich inschreven voor een loop van 0-5k hardlopen, mijn missie niet alleen was om hen te laten zien hoe ze 5k moesten rennen, maar om hen te laten zien hoe ze van hardlopen houden.

Na de Parkrun ging ik op weg om een ??paar vrienden te ontmoeten: Laura, Cat en Simon voor een rondje door Noord-Londen. Ik heb momenteel geen race om te trainen, geen Adidas Yeezy Boost 350 Dames trainingsplan en geen kilometerdoelen. Het was een run voor niets anders dan plezier en dat is precies wat het was. Vier mensen rennen door bossen, over paden en heuvels omhoog voor het pure genot. Er is veel om van te houden over hardlopen en er is nog meer om van te houden met vrienden.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz