Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 41 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

16.10.2019 05:32
aar ik kan het niet rechtvaardigen Antworten

Snel bericht hier om het www.goulvenbazire.fr bericht te verspreiden dat er veel websites opduiken die nep / nagemaakte Vibram Fivefingers-schoenen verkopen (dit is recent door Vibram zelf opgemerkt - zie brief onderaan bericht). Als je een website ziet die de Vibram Fivefingers verkoopt met een hoge korting, Nike Air Max 95 Femme in ongebruikelijke kleurenschema's die er ongebruikelijk uitzien, of gemaakt van vreemd uitziende materialen, moet je onmiddellijk het vermoeden hebben dat ze nep zijn. Ik heb advertenties gezien voor deze nep Vibram Fivefingers-websites verschijnen in mijn Google Adsense-advertenties op deze blog en ik voeg ze toe aan mijn lijst met geblokkeerde adverteerders (het is de laatste tijd moeilijk geweest om het grote aantal bij te houden). Ik wil Justin O. van de website Nike Air Max 90 Dam van Birthday Shoes bedanken voor het e-mailen hierover en het verstrekken van een lijst met nagemaakte sites (die ik heb geblokkeerd voor mijn advertenties, maar er blijven nieuwe opduiken). Als je meer wilt lezen over de nep-Vibrams, bekijk dan Justin's uitstekende en zeer informatieve bericht hier: dit zijn GEEN Vibram Five Fingers! Vervalsingen, vervalsingen, knock-offs en andere piraten op de zwarte markt met Nike Air Max 270 Femme vijf schoenen detecteren. In zijn post, Justin, die veel lof verdient om het voortouw te nemen bij het blootleggen van dit, heeft hij ook een beeldcompilatie van nep Vibrams gegeven, die ik hieronder opnieuw heb Nike Air Max 95 Femme gepost: ongeveer een maand geleden schreef ik een reeks berichten waarin was kritisch over het nieuwste lid van Nike's Free-lijn van minimalistische hardloopschoenen: de Nike Free Run +. De krachtige reactie op deze berichten verraste me, en hoewel ik veel instemming van de lezers vond, denk ik dat sommige mensen het punt dat ik probeerde te begrijpen, verkeerd begrepen. Het was niet zozeer dat ik een bepaald probleem had Nike Air Max 90 Damen met de Free Run + zelf (ik weet zeker dat ik er waarschijnlijk graag in zou rennen als ik een paar had), het was ook een probleem met hoe de schoen op de markt wordt gebracht als een die "blootsvoetsachtig" hardlopen bevordert, ondanks het feit dat hij "meer demping" heeft, een niet-nul hiel-teen Nike Air Max 95 Femme offset en verhoogde steun voor de boog voor "verbeterde stabiliteit". De blote menselijke voet heeft geen extra demping toegevoegd eigen zachte tissues, heeft een nul-offset en heeft geen externe steun voor 'verbeterde stabiliteit'. Ik vind het, gezien deze ontwerpelementen, zeer onwaarschijnlijk dat de Free Run + de middenvoet / voorvoetvoetaanval bevordert die kenmerkend is voor rennen op blote voeten - dit was het punt dat ik probeerde te maken in die berichten. Als Nike de Free Run + simpelweg als een minimalistische schoen had opgezet Nike Air VaporMax Dames in plaats van de blote voeten-achtige hoek in hun marketing te benadrukken, zou ik die berichten niet hebben geschreven. Ik zou de Free Run + graag willen proberen, zodat ik deze formeel en eerlijk kan beoordelen, maar ik kan het niet rechtvaardigen om er geld aan uit te geven wanneer Nike een Free-schoen maakt die minimalistischer is dan de Run + - de Free 3.0. De laatste is de schoen die ik in dit bericht zal bespreken. De originele Nike Free 3.0 (zie foto hierboven) heeft een speciale Adidas Superstar Dames plaats in mijn hardloopschoenencollectie omdat het de eerste echt minimalistische schoen was die ik ooit tegenkwam. Ik had gelezen Christopher McDougall's boek "Born to Run" begin vorig jaar, en vond zijn argumenten tegen traditionele hardloopschoenen overtuigend (ik heb sindsdien mijn mening hierover aanzienlijk gemodereerd - bekijk dit bericht Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme als voorbeeld). Ik wilde proberen minimalistischer Nike Air Max 90 Femme Rose te gaan, maar omdat ik op mijn hoede was om op blote voeten te rennen of te rennen in de Vibram Fivefingers, besloot ik op zoek te gaan naar een meer gematigde www.jaimemaregion.fr overgangsschoen - de Free 3.0 paste goed. Het was lichter dan elke schoen die ik eerder had gedragen, was zeer flexibel en had een sokachtig bovenwerk. Ik rende en racete enkele honderden kilometers in de originele Free 3.0 (je kunt hier lezen over mijn vroege ervaring met de Free 3.0), met lange runs tot 20 mijl, en vorige maand kocht ik een paar van de Free 3.0 v2, die ik hebben gebruikt als zowel een werkschoen en op een paar runs. Mijn algemene ervaring met beide versies is zeer positief en ik kan eerlijk zeggen dat de Free 3.0 een van mijn favoriete hardloopschoenen aller tijden is.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz