Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 55 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

16.10.2019 07:20
parken of andere stadslocaties Antworten

Ik heb het gevoel dat ik iets moet doen. Iets meer dan een donatie. Iets meer dan een blogpost of een foto of afbeelding. Ik ben ge?nspireerd door de gemeenschap en hoe we samen zijn gekomen en onze Asics Gel Lyte 3 Hombre steun hebben getoond, onze tranen hebben vergoten en onze angsten hebben geuit. Met een simpele blik op je Facebook-pagina, een verversing van je Twitter-feed of blader je door Instagram en kun je de liefde ZIEN.

Maar ik wil het VOELEN. Ik wil dat we de gemeenschap op een ECHTE en MENSELIJKE manier omarmen. Ik wil dat we doen waar we goed in zijn.

Dit kan idealistisch zijn of een bereik in het donker, maar het is een bereik dat ik bereid ben te maken. Het is een bereik dat ik hoop te bereiken met uw hulp. Wij hardlopers zijn sterk en vindingrijk ... dat is bewezen onder tragische omstandigheden.

Op maandag 22 april, een week na de 117e marathon van Boston, zou ik graag een georganiseerde run in elke stad laten plaatsvinden, opgezet door de gemeenschap van hardlopers. Dit houdt in dat iemand uit zijn stad komt om te co?rdineren Nike Cortez Heren op zijn blog, facebook of twitter.

Hoe ga je om met de winter als hardloper? Nou, er zijn een paar opties. Je zou een man kunnen maken en doen alsof het niet gebeurt. Je moet die gekke kerels gezien hebben (en meestal zijn ze kerels) die het hele jaar door in korte broek en een vest lopen. Ze worden meestal gevonden op races die dingen worden genoemd als ‘New Year's Icebreaker’. Dat is een coping-strategie, denk ik, maar niet een die ik ooit heb laten verleiden.

Als je geen zin hebt in bevriezing, moet je de juiste set kopen. Er zijn een paar belangrijke stukken waarin je misschien wilt investeren. Namelijk een hoed, wat handschoenen, wat meer handschoenen en een belachelijk heldere jas waardoor je eruit ziet alsof je naar een rave gaat die ongeveer 20 jaar geleden wordt vastgehouden - of dat je komt uit Hoxton. Maar het zal je Adidas Zx Flux Damen helpen gezien te worden en kan je leven redden.

Of je nu kiest voor man-up of wrap-up, de hele winter hardlopen is niet zo eng als je zou denken. Ik heb de koudste winter in 30 jaar doorlopen tijdens mijn training voor mijn eerste marathon en ik ben geen held. Ik ben meestal de eerste die de verwarming aanzet. Er zijn nog een paar handige tips die ik hier heb geleerd.

Als je, zelfs met vijf paar handschoenen en twee hoodies, nog steeds niet naar buiten wilt, kun je je toevlucht nemen tot de loopband in het comfort van een sportschool. Loopbanden zijn ongelooflijk saai, dus bereid je voor op een strategie - snelheidsintervallen, een van de voorgeprogrammeerde heuvel- of snelheidstrainingen of neem een ??vriend.

En als dat allemaal faalt, vlucht dan misschien ergens naartoe waar het een beetje warmer is. Had ik al gezegd dat het www.pepegrafie.de hier een gazilion-graad is in Australi?? Voel je vrij om dingen naar me te gooien.

Als je in de Bay Area bent, kom dan mee en laat zien hoe sterk de hardloopgemeenschap is. Als je niet in de Bay Area bent, zoek dan collega-hardlopers in je gemeenschap en kijk of ze misschien ge?nteresseerd zijn om samen kilometers te lopen. Help het woord te verspreiden en laten we de wereld onze kracht, onze vastberadenheid, onze BOSTON STERK tonen.

Opmerking: er zijn enkele steden die zorgen maken over bijeenkomsten in parken of andere stadslocaties. Neem contact op met uw stads- of parkgidsen of zoek een alternatieve locatie waarvoor u mogelijk geen vergunning nodig heeft. Lokale hardloopwinkel misschien?

Ik heb een heel bord gemaakt op Pinterest met afbeeldingen voor (de meeste) steden. Pin, tweet, deel. Helaas bouw ik niet meer.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz