Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

18.10.2019 09:21
questo importo minimo Antworten

Hardlopen zou veel moeilijker in mijn gemiddelde werkweek passen zonder mijn hardlooprugzak en marathontraining zou bijna onmogelijk zijn geweest. Als de nachten langer zijn en je geen koplamp voor je avondrun wilt dragen, en je run te lang is om realistisch in een lunchuur te passen - helemaal naar huis rennen is de gemakkelijkste oplossing. Zelfs als het donker is tegen de tijd dat je Nike Air Max Vision Femme naar huis rent, is de kans groot dat er veel meer mensen in de buurt zijn die het veiliger moeten maken.
Dit is hoe ik mijn midweekweek tijdens de training voor een voorjaarsmarathon heb ingepast en ik had het niet kunnen doen zonder mijn Inov8-hardlooprugzak. Het alternatief zou zijn geweest om mijn werkkleding een week in mijn bureaula op te laten stapelen en ze allemaal op vrijdagavond mee naar huis te nemen - en dat is voor niemand een leuke vrijdagavond. Gelukkig kon mijn rugzak in een paar laarzen, jas en jeans passen - wat betekende dat ik geen excuus had om voor elke dag van de week een ander paar laarzen te kopen.
Aanvankelijk dacht ik niet dat ik het gevoel van rennen met een rugzak op wilde, maar, hoewel het niet hetzelfde gevoel is als vrijlopen als een vogel, is er een zeker gevoel van veiligheid dat ik krijg als het Adidas Zx 750 Dames een koude avond is en ik heb mijn rugzak aan. Ik denk ook dat het leuk en rechtdoor blijft als ik tegen het einde van de run moe ben. Maar dat is niet alles. Dankzij de afneembare blaas was ik in staat om water te drinken voor mijn lange runs zonder te stoppen. Dat is een dubbele duim omhoog.

Het wordt aanbevolen om je hardloopschoenen om de 500 mijl te vervangen. Ik heb mijn geluk door meer dan 600 mijl en een marathon in mijn Brooks Adrenaline GTS 9s gestuwd, dus toen ik onlangs in Seattle was en zag dat de GTS 10s aanzienlijk minder kostten dan zij in het VK, was dit slechts de hint die ik nodig had om mijn creditcard uit mijn zak te halen en mijn voeten te trakteren.

Zoals alle hardlopers zouden moeten weten, moet je nooit iets op de racedag dragen dat je nog niet helemaal hebt gedragen. (In feite is het nummer 1 op mijn Asics Gel Lyte 5 Donna toptips voor beginnende marathonlopers - dat is hoe belangrijk het is.) Dus de afgelopen weken heb ik mijn nieuwe schoenen een beetje voet-bashing gegeven klaar voor mijn aanstaande helft -marathon.

Kijkend naar de foto van mijn oude en nieuwe schoenen naast elkaar, zien de oude jongens er niet al te slecht uit. Maar het dragen van een van elk vertelde een ander verhaal. Mijn rechtervoet paste heel goed in de nieuwe schoen - ik kon voelen dat alle demping uit de oude schoen was gestoten.

Het was een trieste dag toen ik mijn GTS 9 moest verlaten. Het waren de schoenen die ik droeg voor mijn eerste marathon en halve marathon, we hebben samen een lange weg afgelegd, maar de reis eindigt nu. Maar wat moet ik er nu mee doen? Ik kan ze niet weggooien. De meeste van mijn oude schoenen gaan naar de liefdadigheidswinkel, maar deze hebben Asics Gel lyte 5 Damen niemand zin en ik kon de schuld niet aan om iemand anders achillespees te geven vanwege het gebrek aan steun dat ze nu hebben. Zou het raar zijn om ze als momento te houden? Daarvoor heb ik de medaille.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz