Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

22.10.2019 09:26
récompense vos efforts de course cette Antworten

Hoe je uiteindelijke plan er ook uitziet, voel niet dat je je er strikt aan moet houden. Plannen veranderen en passen zich aan. Als je een paar runs mist, wees dan niet te streng voor jezelf. Nike Air Max 180 Femme Het is prima om een ??pauze te houden als je het nodig hebt.

Gebruik deze tijd als een gelegenheid om je training te vermengen en nieuwe dingen uit te proberen - die wekelijkse yogales die je blijft zeggen dat je naar je krachttraining gaat of serieus wordt. Dit is een goed moment om het daadwerkelijk te doen.

Er zijn veel "betere" Linkin Park-nummers om naartoe te rennen, maar deze krijgt de knik omdat het de eerste single van hun komende album is. Leuk om te horen dat Chester het neerlegt en Mike zijn teksten laat vallen. Terug naar de basis, denk ik, hoewel ik de vroege DJ-geluiden die prominenter aanwezig waren mis. Ik ben behoorlijk enthousiast over hun aankomende album. Ik ben een echte fan die het hele album koopt zonder het te horen.

Ik weet dat dit een vraag is die veel aandacht krijgt in januari, minder in september. Nike Air Pegasus 83 Herren Voor velen van ons kan september voelen als een nieuw begin en een die met nieuw stationair zou moeten komen. Maar de deadline van 31 december kan beperkend aanvoelen.

Er is nog veel dat je dit jaar nog kunt bereiken als je van die deadline een positieve maakt. 12 maanden kunnen een lange tijd duren om iets te bereiken, daarom komen we er soms niet aan toe om eraan te beginnen. Maar het hebben van een kortere deadline, en misschien een kleinere ambitie, zal je motiveren om het te laten gebeuren.

Wat zou je tegen 31 december kunnen doen?
We moeten kijken waar je nu bent en wat je doel is. Je hebt 15 weken, wat betekent dat je ...

Als een complete beginner heb je 10 weken nodig om tot 5k te komen. En het goede nieuws is dat er nog genoeg weken over zijn om dit mogelijk te maken. Mijn Beginners 0-5k groepen vanaf september Adidas Superstar Femme zijn altijd populair - populairder dan januari omdat hardlopers profiteren van langere dagen en beter weer voor die moeilijke eerste paar weken. Dezelfde voordelen voor u. Begin nu, ik heb een 0-5k trainingsgids als je hulp nodig hebt.

Als je al 5k hebt, kun je trainen voor je eerste 10k in ongeveer 8 weken, dus je hebt genoeg tijd om er tegen Kerstmis in te komen. Het belangrijkste probleem, afgezien van de daadwerkelijke training, is het vinden van een race die qua timing voor jou werkt. Hoe eerder je aan je training begint, hoe meer flexibiliteit je hebt bij het kiezen van een race

Het hebben van een glanzende nieuwe PB is een beloning voor je lopende inspanningen dit jaar. Als je dit jaar consistent hebt gelopen zonder te racen of je op langere afstanden hebt geconcentreerd, gebruik dan de laatste paar maanden van 2019 Nike Air Vapormax Femme om je te concentreren op sneller rennen op kortere races.

Als je het gevoel hebt dat je dagen met PB's achter je liggen (we komen allemaal op een bepaald moment in dat stadium) of deze keer gewoon niet realistisch zijn, probeer dan in plaats daarvan je snelste 5k of 10k-tijd van het jaar te halen.

OK, tenzij je al aan het trainen bent voor een herfstrace, deze is voor de meesten een beetje buiten bereik. Maar als het op je agenda staat voor 2020, is er geen reden waarom je tot januari moet wachten om te beginnen met trainen. Het is zelfs beter als je nu begint.

Als u dit najaar ‘basistraining’ besteedt en een sterk fundament bouwt voor volgend jaar, profiteert u wanneer u volgend jaar met uw eigen trainingsprogramma begint. Dus probeer een routine te krijgen van 3/4 keer per week elke week (of zoveel weken als je kunt) tussen Adidas Stan Smith Womens nu en januari. En haal dan mijn marathongids voor de rest van de reis.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz