Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 62 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

29.10.2019 07:19
vog som en sko Antworten

Selvom EX-F1 er et godt v?rkt?j til mit forskningslaboratorium, er det n?sten $ 1000 prism?rke og SLR-ish-st?rrelse det til et usandsynligt valg Nike Air Max 90 Heren Zwart for den gennemsnitlige bruger, der simpelthen ?nsker et kamera i lommest?rrelse, der giver dem mulighed for at lege med langsom bev?gelse. I betragtning af min positive oplevelse med EX-F1 gik jeg videre og k?bte til personlig brug en mere overkommelig, mindre model fra serien Exilim Adidas Superstar Femme High-Speed ??digitale kameraer: Casio Exilim EX-FC100. Casio Exilim EX-FC100 er i det v?sentlige et digitalt stillkamera i lommeformat, der ogs? kan optage standardvideo, HD-video (720p) og h?jhastighedsvideo (210, 420 eller 1000 billeder / sekund). Ligesom EX-F1 har EX-FC100 ogs? en variabel 30-210 fps-tilstand, der giver dig mulighed for at skifte filmoptagelseshastighed mellem 30 fps og 210 fps undervejs. Nike Air Max 270 Womens I mit tidligere indl?g med kritik af h?len p? Free Run +, Jeg sagde: “Nike Free Run + ser ud til at have en st?rre h?l end p? enten 3.0 eller 5.0 - Jeg kunne have forkert, men bare se p? Adidas Superstar Dames sammenligningsbilledet til venstre og se om du er enig.” Det viser sig, at jeg havde forkert - Ernest p?peger i Runner's World-tr?den som svar p? lignende spekulationer om den store h?l p? Free Run + at “Det er vigtigt at bem?rke, at h?jden p? en mellems?l, der er synlig set fra en sko, ikke n?dvendigvis er tegn p? dens tykkelse under foden. ”Han siger videre, at“ i tilf?lde af Nike Free Run + er den faktiske h?jde p? mellems?len under h?len p? foden 1 mm lavere, end det var i Nike Free 5.0 v4. H?jden p? forfoden er forblevet konstant, hvilket betyder, at forskellen i h?jden mellem forfoden og h?len - hvad vi kalder h?l / kugleforskyvning Nike Air Max 270 Herr - ogs? er 1 mm lavere, end det var i 5.0 v4. Nettoresultatet er en mere barfodlignende fornemmelse. ”S? h?len p? Free Run + sidder lavere end jorden end Free 5.0, jeg indr?mmer min fejl. Jeg er dog stadig forvirret over, hvorfor Nike siger, n?r de Nike Air Max 90 Womens introducerede Free Run + p? deres websted, at det har "mere d?mpning for en enest?ende tur" og "?get st?tte under buen for forbedret stabilitet." Og hvorfor siger de f?lgende p? Nike Free Run + produktsiden p? i Nike Store: “Nike Free Run + m?nds l?besko tr?kker fra elementer i Nike Free-familien for at levere en sko, der er mere fleksibel, mere underst?ttende og mere polstret end nogensinde” og “Hvis du er klar til fordelene ved barfodetr?ning, men kr?ver en sko med en mere f?lelse end andre i Nike Free-linjen, m? du ikke overse denne sko's h?ldesign - en ny tilf?jelse til serien Nike Air Max 95 Mens - som giver en d?mpningsoplevelse, der vandt ' t kompromittere din fleksibilitet. ”Mere d?mpning og stabilitet end hvad? Jeg havde antaget, at det bet?d 5.0, da det ser ud til at v?re den mest sammenlignelige sko i linjen. Derudover er det rigtige h?ldesign til en barfodlignende sko overhovedet ingen h?l, s? det er sv?rt at "overse skoens h?ldesign." Jeg Nike Air Max 95 Dam er stadig lidt usikker p? denne. Uanset hvad g?r en reduktion i fald p? 1 mm n?ppe dette til en barfodlignende sko i vene p? Vibram Fivefingers, eller endda de fleste racerboliger, og sidste gang jeg kiggede p? en bare fod havde den ingen ekstern bueunderst?tning. Mit problem er ikke s? meget med Free Run + som sko, fordi jeg synes, det er meget mere minimalistisk end de fleste p? markedet (hvilket er en god ting), og det er et godt valg for dem, der ?nsker at g? over til Nike Air Max 270 Donne minimalistisk k?rer. Mit problem er, at det markedsf?res som barfodlignende og som en sko, der muligvis opmuntrer til en barfodlignende gang. Efter min mening kan ingen sko med en udtalt h?l frems?tte denne p?stand. Af alle de faktorer, der har flyttet mennesker v?k fra strejken mellem Nike Air Max Classic BW Mujer f?dderne / forfodene hos vores forf?dre og dem, der s?dvanligvis er uudviklet (se Daniel Liebermans papir i Nature), formoder jeg, at tilstedev?relsen af ??en polstret h?l er vigtigst, og at hvorfor jeg har et problem med de barfodlignende p?stande om denne sko. Jeg tror, ??at Free Run Nike Air Max Classic BW Dam + bedre beskrives som en midlertidig minimalistisk sko, men jeg tvivler p?, at det bliver en vinder i en marketingkampagne.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz