Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

31.10.2019 03:33
de opmerking over shinsplints Antworten

In mijn vorige bericht (over minimalistische hardloopschoenen: Vibram heeft ballen, Nike liet ze vallen), sprak ik mijn teleurstelling uit over Nike voor de richting waarin ze lijken te gaan met hun gratis lijn van "op blote voeten simulerende" hardloopschoenen. Ik vind met name dat de marketing van de nieuwe Nike Free Run + als een "op blote voeten lijkende" schoen oneerlijk is, vooral gezien de uitstekende wetenschap die de afgelopen jaren op blote voeten is gelopen (bijv. De recente studie van Daniel Lieberman) in Nike Air Vapormax Dames de natuur). Een schoen met een hak die zo dik is als die op de Free Run + (zie hieronder), zal heel weinig doen om Nike Air Max 2017 Femme de middenvoet / voorvoetaanval te bevorderen die op blote voeten loopt kenmerkt. Origineel beeld van de Free Run + meegeleverd met de Wired review. Welke Free Run + is dit? (Update - dankzij Dennis in de opmerkingen voor het feit dat dit een vreemde foto is van de Free 5.0 v4, waardoor ik me afvraag welke schoen ze hebben beoordeeld?) [Update 5/15/2010: Blij om te zien dat ze eindelijk de afbeelding naar de juiste schoen!]
Nou, recensies van de Free Run + beginnen binnen te komen, en de eerste die ik heb gevonden, komt van niemand anders die Wired online door Steven Leckart. Wired gaat er prat op een voortrekkersrol te spelen in onderwerpen die verband houden met wetenschap en technologie, en om deze reden vond ik hun Nike Air Vapormax Femme review van de Nike Free Run + teleurstellend. Niet alleen slaagt het er niet in om de wetenschap die naar voren Nike Air Max 270 Femme is gekomen correct toe te passen, het negeert goede informatie die ze vorig jaar zelf hebben gegeven in verband met hun beoordeling van de Vibram Fivefingers. Alles wat nodig is, is een lezing van de eerste regel van de Wired-beoordeling realiseer je waar het naartoe gaat: "Op blote voeten lopen kan je risico op blessures verminderen, zeggen sommigen." Ja, sommigen zeggen dit, maar laten we hier duidelijk zijn: er is geen definitieve literatuur waaruit blijkt dat op blote voeten lopen, of in schoenen trouwens , vermindert het risico op letsel. De tweede zin is niet veel beter: “Maar joggen in gekke rubberen sokken zoals de Vibram FiveFingers? Die vergroten gewoon de kansen van vreemden die je tegenhouden terwijl je langs Nike Air Max 90 Dames Roze loopt. ”Ja, ik ben het ermee eens dat ze er vreemd uitzien en velen denken dat ze lelijk zijn, maar de Nike Air Max 90 Femme Rose Fivefingers rennen op blote voeten net zo goed of beter dan elke andere schoen die er is de markt. Als je zo dicht mogelijk op blote voeten wilt rennen, kun je het niet beter doen dan de Vibram Fivefingers (of misschien zoiets als een paar Huaraches). En vraag jezelf af waarom ze er lelijk uitzien? Het is omdat ze, God verbied, eigenlijk overeenkomen met de anatomische vorm van de menselijke voet! We zouden dat niet willen in een op blote voeten lijkende hardloopschoen, toch? Wired beschrijft de nieuwe Free Run + dan als "aanzienlijk cooler uitziende sneakers die condities op blote voeten simuleren." Nou, Nike is goed in het maken van cool uitziende sneakers, ik zal ze dat geven, en als dat is wat je zoekt, koop dan absoluut Nike Air Max 2017 Mens een paar. Als je op blote voeten wilt lijken, dan zijn dit niet je beste keuze.Volgende komt een lijn waar ik Nike Air Max Classic BW Mens het mee eens ben: 'De eerdere modellen van het bedrijf bieden nog minder ondersteuning (dus zijn ze nog beter in het Nike Air Max Classic BW Dam simuleren van blote voeten ervaring), maar tenzij je bent al een ervaren op blote voeten loper, de Free Run + is een goede plek om te beginnen. ”Ik ben een grote fan van de Free 3.0 - hij heeft nog steeds een hiel, maar hij lijkt veel kleiner te zijn dan die op de Free Voer + uit en het biedt zeer minimale ondersteuning in de bovenste (zie vergelijkingsafbeelding hieronder en links). De Free Run + is zeker flexibeler en lichter dan de meeste hardloopschoenen, en in die zin zou het een goede plek zijn om een ??meer minimalistische stijl van schoen aan te gaan. Het negeren van de opmerking over shinsplints, die meestal een probleem zijn voor nieuwere hardlopers , was de verklaring in deze review die mijn woede echt Nike Air Max 95 Donne opwekte de volgende: "Misschien draagt ??het dragen van een" blote voeten schoen "op zichzelf een voortdurende herinnering Nike Air Max Classic BW Mujer om de hielstomp te verminderen. Je kunt tenslotte je hiel niet hard dichtslaan zonder een grote wig van rubber eronder, dus schoenen zoals de Nike Frees dwingen je meer op je middenvoet en tenen. "

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz