Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

13.11.2019 06:38
dat het helpt de spieren Antworten

Laten we ons, met het risico cliché te zijn, verdiepen in de spreekwoordelijke Nieuwjaarsresolutie. Als hardlopers en atleten zijn de meesten van ons gewend om doelen te stellen en zich aan een plan te houden. Dit werkt geweldig voor racen en het instellen van PR's, maar hoe zit het met grotere levensproblemen? Waar leidt je pad je heen?

Persoonlijk had ik traditioneel mijn "5-jarig plan" aan het begin van elk nieuwjaar afgestoft en opgefrist. Ik had doelen gesteld die meetbaar waren, zodat ik kon bepalen of en wanneer ze werden bereikt. Zonder een duidelijk stappenplan www.susannabey.eswaar ik heen wilde, redeneerde ik, ik was ervan overtuigd dat ik nooit ergens zou komen.Adidas Superstar Mujer

Hoe pragmatisch deze benadering ook klinkt, er zijn bepaalde beperkingen aan het benaderen van het leven op een dergelijke lineaire manier. Wij mensen zijn dynamische en complexe wezens. Het leven kan niet worden gedestilleerd tot een lijst met doelen, gelukkig!

Nu ben ik verre van enige vorm van life coach. Heck, ik ben ongekwalificeerd als ik. Maar als er tegenwoordig naar nieuwjaarsresoluties wordt gevraagd, is mijn leidraad altijd om 'je perfecte leven te schrijven'. Neem een ??pen en een vel papier en schrijf op wat je perfecte leven zou zijn. Droom groot, fantaseer, wees schandalig. Wat zou je het meeste geluk en persoonlijke voldoening brengen? Wat zou u doen (of niet doen)? Schrijf het allemaal op. Beter nog, ga voor een lange termijn en denk echt aan uw droomleven en schrijf het op.

Het hebben van een script van je perfecte Nike Air Max 1 Femme leven kan Adidas Zx Flux Mujer een enorme motivator zijn. Je droombestaan ??zal je misschien verrassen. Wanneer gevraagd, vertellen de meeste mensen me dat "veel geld verdienen" niet eens bij hen opkwam bij het schrijven van dit essay. Alleen al dat te weten kan ongelooflijk bevrijdend zijn!

Oké, ik begin een beetje te hooghartig te klinken om zelfs ik te nemen. Als u besluit deze aanpak te proberen, hoop ik dat het u evenveel helpt als het mij heeft geholpen. Hoe dan ook, ik wens je gezondheid en geluk in het nieuwe jaar. Moge je lang leven en langer rennen ...

Mensen vragen soms hoe ik in de loop van jaren hardlopen blessures heb kunnen voorkomen. Hoewel ik niet beweer mezelf te begrijpen (anders dan alleen maar geluk hebben), geloof ik wel dat crosstraining heeft geholpen.

Veel hardlopers doen niet of nauwelijks aan cross-training. Een van de voordelen van crosstraining is dat het helpt de spieren Nike Air Max Zero Femme te versterken die een goede loopvorm ondersteunen. Een hardloper met een goede algehele spierkracht is meestal in staat om de juiste vorm te behouden tijdens langere Nike Air Max Thea Mujer trainingen, waardoor een deel van het trauma wordt voorkomen dat wordt veroorzaakt door slordige looptechniek tegen het einde van een zware trainingssessie.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz