Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

19.11.2019 08:54
diesem entspannten Antworten

De 14-mijlsloop de volgende dag was problematisch. Elke diepe ademhaling werd gevolgd door een scherpe pijnscheut; en wanneer je de zijkant van een berg oploopt op 11.500 voet boven zeeniveau, zijn diepe ademhalingen enigszins essentieel. Met de hulp van mijn teamgenoot, Helen Cospolich (AKA: Sherpa Helen), sleepten we mijn droevige kont naar de top met korte, hyperventileerde ademhalingen.

De afdaling langs de achterkant van de top was pijnlijk, ja, maar de benen hadden nog steeds voldoende veer, dus we reden de afdaling in en Nike Internationalist Heren slaagden erin om in een respectabele tijd te eindigen. Slechte zet. Slaap die nacht was niet aanwezig. Niets dat ik kon doen verlichtte het ongemak.

De run van donderdag was rampzalig. Zelfs de strakke, hyperventileerde ademhaling straalde doordringende vlagen van pijn uit. Het was zo frustrerend om niet diep in te kunnen ademen, maar lachen erom deed nog erger. Nu hebben de afdalingen net zo slecht gestoken, op een andere manier. Na 15 mijl klimmen van 4.500 voet naar de top van 11.600 voet, besloten we dat een reis naar het ziekenhuis een meer waarschijnlijke afsluiting van dit avontuur was dan een reis naar de finish.

Drie gebarsten ribben later, ik kan nog steeds geen diep adem halen. Ik heb eerder door pijn gewerkt, zoals wij allemaal hebben gedaan, maar twee en een halve dag proberen om door de steek van een paar gebarsten Nike Air Max Thea Damen ribben te rennen liet me verslagen. De medici zeiden dat ik moest stoppen met de dag waarop het gebeurde. Maar we denken allemaal dat we zwaarder zijn dan dat en kunnen doorzetten. In dit geval hadden ze gelijk.

Lessen die moeten worden geleerd?

Nu ik deze ongelukkige blessure heb opgelopen, heb ik geleerd dat heel wat andere hardlopers hetzelfde hebben meegemaakt. Al mijn mountainbikevrienden hebben eerder ribben gebroken, maar ik dacht niet dat het incident zo hoog was onder hardlopers. Nu begin ik die veronderstelling in twijfel te trekken. Zelfs bij mensen die voornamelijk op wegen rennen, hoor ik steeds meer verhalen over gebarsten ribben die tijdens het hardlopen oplopen.

Dus ik dacht dat het een nuttige leeroefening zou zijn om de vraag aan jullie allemaal te stellen. Hoeveel van jullie zijn ooit gevallen en hebben een rib Nike Air Vapormax Femme gebroken tijdens het rennen? Laat ons weten hoeveel jaar je hebt gelopen en hoeveel (eventueel) ribben je hebt gebroken in deze periode.

Voorbeeld: "Ik loop al 12 jaar, heb nooit een rib gebarsten," of "Ik loop al 8 jaar, heb twee keer mijn ribben gebroken."

Net als bij het informele onderzoek dat we onlangs hebben uitgevoerd met knie-gerelateerde hardloopblessures, zal ik de gegevens verzamelen die we over ribblessures Nike Air Max Tavas Femme verzamelen en de resultaten in mijn volgende bericht publiceren.

Een van onze medelezers suggereerde beleefd dat het tijd was om deze blog bij te werken. Ik weet zeker dat velen van jullie hetzelfde hebben gedacht (ik weet het zeker!). Geen excuses. Ik heb de laatste tijd een beetje gereisd en heb dingen laten slippen.

De suggestie bracht me ertoe na te denken over waar ik ben geweest en wat ik de afgelopen maand Adidas Nmd Femme heb meegemaakt. Het heeft me ook aan het denken gezet over eventuele inzichten die ik in deze periode zou kunnen hebben opgedaan. Met het risico dat dit bericht enigszins eenzijdig is, dacht ik dat ik de afgelopen weken met je zou delen.

Laten we beginnen met de Canadese Death Race in Alberta, Canada. Geweldige plek, geweldige mensen, moordend run (zoals de naam al doet vermoeden). Het best te omschrijven als 125 Nike Roshe Run Womens kilometer meedogenloze schoonheid. De Canadese hardlopers zijn echter een winterharde set. Ze houden op de een of andere manier een plezierige geest tegenover elke uitdaging. Zoals een hardloper tegen me zei tijdens de cursus: "Ik heb nog één snelheid over en het is gewoon een elandhaar voorbij stationair."

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz