Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 56 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

20.11.2019 06:47
bin noch nie mit einem Antworten

Wat doe je met dat boek dat je drie boeken geleden hebt gelezen? Voor mij staat het bijna als een trofee op mijn boekenplank en zegt: "kijk naar de prachtige verzameling uithoudingsboeken waarmee ik mezelf duidelijk heb Nike Air Max 2017 Womens opgevoed." Tijd voor verandering.

Deze boeken moeten worden vrijgegeven om anderen te inspireren en te motiveren. Daarom heb ik besloten om iets te maken met de naam: Pave It Forward. Het werkt net als Pay It Forward: doe een goede daad en vraag die persoon in plaats van beloond te worden aan iemand anders. Ik heb deze boeken gekocht en gelezen, de kennis opgezogen en wil het gratis met je delen. De enige vangst is, ik wil graag dat je hetzelfde doet.

Met de Olympische Spelen van 2012 in Londen om de hoek herinnerde het me aan een boek dat ik een paar jaar geleden las. Kathryb Bertine's 'zo goed als goud'. Heb je je ooit afgevraagd wat er nodig is om de Olympische Spelen te bereiken?

In 2006, op initiatief van ESPN, waar ze ook schrijfster van is, begon Katherine aan een reis en droomde ze om de Olympische Spelen van 2008 te halen "Nike Air Max Command Femme - op alle mogelijke manieren." Deel in haar ervaringen terwijl ze er alles aan doet om te proberen het naar de Olympische Spelen. De omslag van het boek luidt: 1 vrouw, 9 sporten, 10 landen en een 2-jarige zoektocht om de Olympische Zomerspelen te maken.

Het is een snelle, gemakkelijke, soms trieste en humoristische lezing die je een kijkje geeft in de reis die een atleet moet doorlopen om een ??Olympisch team te bereiken. Heb je ooit gedacht: "Hoe haalt teamhandbal de Olympische Spelen?" Nou, laat Kathryn met je delen hoe intens het kan zijn.

Vol met hooghartige waarheid, met opmerkelijke hoofdstukkoppen als: "Voor een race of lange run, sterke koffie is je beste vriend" en "Het hebben van een miljoen dingen om te doen is een excuus om te rennen, geen argument ertegen," het boek geeft ook vrijelijk waardevolle raad: "Kijk voordat Adidas Zx Flux Mensje verdrijft" en "Een keer per week, loop naakt." Hoewel waarschijnlijk mijn favoriet (net iets voor op de lopende naakte suggestie), "Wees voorzichtig waar en wie je om smeermiddel vraagt. Halleluja aan de auteur voor die parel van wijsheid!
Het Rule Book van de Runner biedt ook instructies om een ??echte, authentieke renner te worden. Opmerkelijke lessen zijn onder meer: ??"Trainingsplannen moeten op de koelkast gaan", "Voordat u nieuwe hardloopschoenen uit de doos haalt, moet u ze eerst ruiken", samen met "Doe wat nodig is om een ??gekostumeerde hardloper voor te zijn." I zou dit laatste hoofdstuk uitbreiden met ook iedereen die een bal schopt of iemand die met iets jongleert.

Wat ik leuk vind aan dit boek is dat het niet stopt bij de noodzakelijke stappen om te volgen in training en voorbereiding als je bekend wilt staan ??als Nike Air Max 95 Dames een bonafide hardloper, het geeft verder essenti?le inzichten in racen en racen op je best. Bijvoorbeeld: “Als u een Porta-potje zonder lijn ziet, gebruik deze dan. Zelfs als u dat niet hoeft te doen. "

Dan zijn er ook enkele bredere axioma's die van toepassing zijn op zowel hardlopen als op het leven in het algemeen: "Een route is een route wanneer het een route wordt", wat me een beetje doet denken aan de doorbraak van mijn studiegenoot op een avond: "Waar je ook gaat, daar dat ben je. ”(Laat www.angeloazzollini.it zien wat slecht Tequila de hersenen kan aandoen.)

Ik zou kunnen doorgaan met het toelichten van de deugden van dit belangrijke manuscript, maar ik denk dat het eerste hoofdstuk, REGEL 1.1, de geest van dit illustere werk het beste samenvat. Regel 1.1 beschrijft tot in detail hoe je jezelf het beste kunt transformeren in een levenslange Adidas Superstar Homme hardloper; er staat stoutmoedig: "Veel plezier".

Dat zijn twee woorden waar elke toegewijde hardloper zou moeten leven.

The Runner’s Rule Book is verkrijgbaar bij fijnere boekhandels en sjofele backstreet lopende winkels, in de hele provincie. Haal vandaag nog uw exemplaar op!

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz