Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 39 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

22.11.2019 09:40
einfach nicht entscheiden Antworten

We wisten allemaal dat het ging gebeuren. Toen het nieuws bekend werd dat Facebook Instagram had gekocht voor een waanzinnig bedrag, wisten we dat we op de hoogte waren gesteld:
?
Wanneer zou Facebook Instagram vernietigen?
?
In een paar weken heeft Instagram een ??grote hit in de publieke opinie.

De preview-optie is verwijderd van Twitter. Een deel van de voordelen van het gebruik van Instagram was de Nike Air Presto Damen relatie Nike Air Vapormax Herren met Twitter.
Beleidswijzigingen waardoor uw foto's zonder kennisgeving kunnen worden gebruikt. Kortom, we kunnen foto's leveren voor de hele wereld. Dat is ook geen stuk. Facebook is van 'cool' naar een bedrijf gegaan dat op zoek is naar winst en wereldwijde dominantie.
Dit is een lopend blog, dus ik ben hier niet om over technologie te praten en in de industrie te spreken. Ik was eigenlijk een fan van Instagram met een computervriendelijke site waar onze foto's konden worden bekeken in plaats van alleen te worden beperkt tot de mobiele app.
?
Ik zal mijn Instagram-account niet verwijderen, maar anders beheren. Ik denk dat 99% van de Instagram-gebruikers heel weinig bang hoeft te zijn, maar dit is hoe ik van plan ben om mijn Instagram-gewoontes te veranderen.
?
Geen foto's meer van The First Lady
Dit is degene die me Nike Roshe Run Damen verdrietig maakt, maar ik kan de foto van een babymeisje niet op een advertentie of pamflet laten verschijnen waarvan ik geen idee heb wat het verkoopt. Maak je geen zorgen, ik deel nog steeds foto's op de blog. Ik aarzelde al om haar foto te delen en met deze taal maak ik me nog meer zorgen.
?
Minder foto's van mij.
Ik gebruik Instagram voor de blog en deel graag foto's van mij terwijl ik met vrienden en in de stad loop. Ik zal ze niet allemaal verwijderen, maar zal voorzichtiger zijn met wat er wordt geüpload. Ik deel nog steeds afbeeldingen van mij in het product omdat ik hier ben om mijn loopervaringen met u te delen. Geen zorgen, je krijgt nog steeds mijn dwaze gezicht te zien.

Ik heb dagelijks over mijn ketamine-proces voor vrienden en familie geschreven, zodat ik de werkzaamheid ervan kan volgen en gedetailleerde aantekeningen Adidas Zx Flux Mujer kan maken voor wanneer ik erover schrijf voor andere verkooppunten - en het heeft me gemist om te bloggen! Old-school bloggen over de kleinere dingen in het leven. Mogelijk zie je hier meer posts zoals deze. Of niet. Niet zeker!

Ik heb geschreven over hoeveel ik Maya aanbid, een van mijn leraren die yoga docenten trainen. Vanmorgen heb ik haar niveau 1-2 klas gevolgd. Ik werd wakker als een ezel - met mijn menstruatie, een verstopte neus en een migraine. KOEL. Maar ik wilde wat beweging krijgen, dus een gemakkelijkere yogales was perfect.

Ik inhaleerde espresso voordat ik mijn appartement verliet en ik was te cafe?ne- en zenuwachtig om echt in de klas aanwezig te zijn. Dus mijn geest dwaalde af om opgewonden te raken om Maya na de les in te halen.
Ik had een gevoel van déjà vu toen ik me onze chats na de les van vorig Nike Air Max 97 Mujer jaar vorig jaar herinnerde. Maya is een wijze, wijze dame, en ze is ook hier uit NYC verhuisd. Zoveel van onze chats rond deze tijd vorig jaar vertelde ik haar dat ik gewoon niet kon beslissen of ik hierheen ging of niet, en hoe zou ik weten wat de juiste beslissing was? De waarheid is dat ik denk dat ik op een magische kogel zat te wachten. Ik dacht dat ik in NYC wilde blijven, maar ik was gewoon niet klaar om te vertrekken.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz