Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 52 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

25.11.2019 09:25
getweet voor hulp bij het oplossen Antworten

Nadat je Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen de finishlijn hebt overschreden, ga je het Runner Village binnen dat is aangewezen voor JOU. Hier pak je al je swag, alle spullen gecontroleerd en ga je naar een post-racefestival met gratis Nike Air Max 270 Womens proeverijen van meer dan een dozijn wijnhuizen. Gelukkig heb je een wijnglas van een finisher. CHEERS en vieren.

Er zullen drie uitvoeringen zijn: Pop Rocks, Pete Stringfellow en natuurlijk, Every Rose Has It's Thorn Bret Michaels. Ik ben opgegroeid met luisteren naar Poisen en er kunnen enkele foto's zijn van mij verkleed als Bret Michaels voor Halloween ... Ik ga niet eens liegen, het was in de afgelopen 5 jaar en ik zag er geweldig uit. Ha. Ik durf te wedden dat het publiek meezingt met ERHIT wanneer hij het speelt.

100% van de opbrengst komt ten goede aan het Leger des Heils van Santa Rosa, lokale liefdadigheidsinstellingen geselecteerd Nike Air Max 270 Mujer door de wijnbouwers van Dry Creek Valley en de Dry Creek Valley Association.

Vanwege mijn marathon op 2 juni en 16 juni kan ik niet deelnemen. Het goede nieuws is dat JIJ het kunt. Project Sport is Nike Air Max Tavas Dames gracieus genoeg geweest om me een gratis giveaway te geven voor GRATIS deelname aan de race van dit jaar.

Op de een of andere manier kijk je omhoog en realiseer je je dat de weken voorbij zijn, wanneer je je alleen maar concentreert op het zetten van een voet voor de andere en het doorkomt. En zo is het recent geweest.

Mijn baby is negen maanden oud en komt op een punt dat ik binnenkort niet meer naar hem als baby zal verwijzen. Ik heb hem in mijn armen rondgedragen zolang ik hem naar binnen droeg. Mijn lichaam is postzwangerd geweest zolang het zwanger was.

Hoewel mijn jeans de afgelopen negen maanden losser rond de taille en strakker Nike Air Pegasus 83 Damen rond de kuit is geworden, keerde mijn lichaam niet op magische wijze terug naar hoe het vroeger was om middernacht. Sommige dingen zullen nooit meer terugkeren naar wat ze waren en, omdat ik nog steeds borstvoeding geef, zullen sommige dingen iets langer duren terwijl die hormonen hun ding blijven doen.

Mijn rennen gaat goed. Op dit moment beter dan ik had verwacht. Vorige week liep ik mijn eerste 10-mijlsloop in meer dan 18 maanden en mijn eerste 20-mijlsweek in meer dan twee jaar. Het voelt alsof ik terugga naar de hardloper die ik ooit was.

Ik schreef eerder over hoe mijn doelen voor dit jaar waren om binnen 10% van mijn PB's op verschillende Nike Air Max 2017 Damen afstanden te komen. Dit maakte mijn 10k goal sub-50, wat ik eerder in de zomer deed op de Britse 10k. Het was die dag heet, dus toen ik in augustus op de Pride 10k kwam, wist ik dat ik wat Nike Air Force 1 Womens sneller kon rennen.

Mijn Garmin had het signaal niet opgevangen tegen de tijd dat de race begon, dus besloot ik mijn best te doen. Ik liet mijn horloge lopen zodat ik de tijd kon zien en de racemarkeringen en een aantal dubieuze wiskundevaardigheden kon gebruiken om mijn tempo te bepalen.

Maar ik was ook vergeten hoe laat ik de Britse 10k binnenhaalde. Of liever, ik herinnerde me dat het 1 minuut sneller was dan ik eigenlijk had. Mijn doel was dus om twee hele minuten sneller te lopen. Dat zou een dwaas plan op papier zijn geweest en ik had het niet geprobeerd, maar op de een of andere manier is dat een stuk speelgoed wat er is gebeurd.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz