Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

26.11.2019 09:08
basso chilometraggio Antworten

Ik wou echt dat ik de kans had om met iedereen wat meer individuele foto's te maken. Ik ben altijd slecht in het herinneren dat te doen. Vaak heb ik mijn "goede" camera en vergeet deze te gebruiken. Herinner me eraan om foto's te maken als we elkaar ontmoeten, Nike Roshe Run Womens LOL. Ik beloof geen grappige gezichten te maken ... tenzij je dat wilt. Zie hierboven.

Daarna, om de nacht op een leuke noot te eindigen, gingen enkelen van ons uit eten. En we hadden een paar speciale gasten bij ons ... De First Lady en wifey (de foto maken).

Dat is de afsluiting van de dag voor een marathon. Het lijkt erop dat we tot maandag moeten wachten om alle details te krijgen over hoe de race is verlopen. Als je op de onderstaande foto kunt zien, IS dat een medaille om mijn nek, dus ik ben klaar.

Oh, en ik heb maandag een soort aankondiging. De meesten van jullie weten het al, het is geen geheim, maar het is een van die "deze kerel moet gek zijn" soort aankondigingen. Ik zou het niet eens een aankondiging noemen, meer een update over wat ik ga doen. Was dat vaag genoeg? LOL. Ik denk dat we het wel zullen zien.

Ik Nike Tanjun Dames ben niet goed in tekenen. Ik hou van het idee er goed in te zijn, portretten te tekenen die lijken op de mensen die ze zouden moeten zijn, of een ezel op het platteland op te zetten en een landschap te schilderen dat ik vervolgens trots aan mijn muur kon hangen en aan mensen kon vertellen die kwamen rond "Oh ja, dat heb ik gedaan."

Maar ik ben er niet erg goed in. Ik maakte een foto van mijn partner en hij was niet onder de indruk (grenzend aan beledigd) met mijn weergave van hem. Ik heb een schets van een meer gemaakt en het zal je worden vergeven dat mijn 7-jarige nichtje het had moeten tekenen.

Ik kijk graag naar Nike Air Huarache Mujer een object, concentreer me erop en zie het. Ik merk graag de kleuren en de schaduw op. Ik vind het leuk dat mijn hersenen stiller worden als ik me concentreer op het besturen van een potlood. En hoewel het leuk zou zijn om aan het einde van een uur tekenen een afgewerkt stuk te hebben waar ik trots op was, is dat niet echt de bedoeling. Ik hou van het doen, en dat plezier hangt niet af van een bepaald resultaat.

Ik geniet van het proces.

Ik dacht hier onlangs over met betrekking tot hardlopen, en hoe belangrijk het is om te genieten van het trainingsproces voor een race.

Ik heb vorig jaar meer dan 50 uur getraind voor een halve marathon die ik halverwege verloor. Sommige van die runs waren zwaar. Ze daagden me uit en lieten me passen lopen die ik nog nooit eerder had gedaan. Het duwde me uit mijn comfortzone en ik genoot Nike Air Max Command Heren ervan.

50 uur is een lange tijd om iets te doen dat je niet leuk vindt en ik heb nooit mensen begrepen die hardlopen verachten, maar zichzelf er doorheen zetten om een ??medaille of een tijd op de klok na te streven. Ik zou dat niet kunnen doen als ik niet van het proces zou genieten.

Soms, zoals mijn halve marathon en zoals die foto van een meer, is het resultaat aan het einde van al je inspanningen niet helemaal wat je had gehoopt. Maar als je genoten hebt van het proces om daar te komen, als je het leuk vond om te doen, dan was het helemaal geen verspilling van tijd.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz