Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 35 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

05.12.2019 10:01
toujours le support Antworten

Elke dinsdag na mijn zwemcoaching stap ik met nat haar op de buis, eet een broodje en probeer het water uit mijn oren te schudden. Vaak lees ik een boek of volg ik Twitter. Deze week was niets anders dan dat ik 1500m tijdens de sessie had gezwommen.

"Dat is een Olympische tri-zwem!" Zei ik tegen mijn coach nadat ze mijn lengte had opgeteld.
"Zo is het." Ze is nogal zakelijk over deze dingen.

Ik ging op weg naar een warme douche, enthousiast over wat Adidas Superstar Dámské ik net had gedaan. Het was weer een mijlpaal bereikt. Er was wat stopzetting aan beide uiteinden van het zwembad om op adem te komen, maar ik zou net zo ver gezwommen hebben als ik zou moeten zwemmen in de Marlow Triathlon volgende zomer.

Ik Nike Air Pegasus 83 Mujer grijnsde als Chrissie Wellington toen ik op de buis stapte, mijn sandwich at (veel tot ongenoegen van mijn medepassagiers) en reikte in mijn tas voor een boek.

De keuze van deze week was ‘A Life Without Limits’. Binnenin de voorkant stond de boodschap die Chrissie Wellington me afgelopen zomer had geschreven, voordat ik zelfs maar één zwemles had gehad. Het deed me denken aan de belofte die ik haar had gedaan om een ??Ironman te voltooien.

En dus, gestimuleerd door een mogelijke overberekening van mijn zwemafstand en aangemoedigd door de viervoudig wereldkampioen Ironman, heb ik me aangemeld Nike Air Huarache Damen voor een half-ijzer afstandtriatlon die geruststellend de Gauntlet wordt genoemd.

In september 2013 zal ik zwemmen, fietsen en mijn weg rennen op 70,3 mijl langs een triatlonbaan. Ik weet niet helemaal zeker of dit een goed idee is, maar ik Nike Cortez Mujer geef het mijn beste show en, zoals Chrissie zegt, 'geef nooit op'.

Als je gek genoeg bent om te overwegen met me mee te doen, bieden Castle Triathlon 10% korting als je je vóór 31 december aanmeldt met de code EARLYBIRD. Kortere afstandsopties zijn beschikbaar.

Het tweede wat me opviel was dat de schoen aan de buitenkant "zachter" aanvoelde. Ik ga dit verschrikkelijk goed beschrijven, maar hopelijk krijg je wat ik probeer te zeggen. Het gaasmateriaal aan de buitenkant van de schoen, met name bovenop de teenbak, voelde zachter aan dan de jaren 17. Zowel de 17s als de 18s hebben een bijna Adidas Superstar Damengaasachtig materiaal dat de schoen omhult, maar de 18s voelden soepeler, bijna zachter waardoor de schoen een beetje gemakkelijker kon buigen. De jaren 17 voelden niet stijf aan, maar in vergelijking, ik voel dat het materiaal in de jaren 18 flexibeler is.

Toen ik ze aantrok, merkte ik zeker dat ze comfortabeler waren dan de jaren 17. Dit kan teruggaan op het "meer flexibele" ding dat ik hierboven noemde, maar deze gleden soepeler over en voelden meer ondersteunend aan. Het is nog steeds een neutrale schoen, dus als ik ondersteunend zeg, bedoel ik het op een manier dat het mijn voeten knuffelde. De schoen heeft hetzelfde gewicht als de 17s (9,2 oz voor heren, 7,8 oz voor dames), wat betekent dat Mizuno goed heeft gewerkt om GEEN gewicht toe te voegen aan het model van dit jaar, maar ik voelde absoluut een verschil in het www.caminosdelabici.es comfortniveau.

Wat hetzelfde blijft: Mizuno bleef vrij trouw om te vormen met de overgang van de 17s naar de 18s. Dezelfde ideale balans tussen pasvorm, prestaties en "soepele rit" verschijnt opnieuw in het nieuwste model. De gepatenteerde Wave-technologie biedt nog steeds de ondersteuning en de Dynamotion Fit geeft de schoen dezelfde duurzaamheid die u van Mizuno gewend bent.

Ik liep de halve marathon zonder problemen en omdat de 13.1 NU de verste afstand was die ik in de schoenen had gelopen, had ik er veel vertrouwen in dat Mizuno trouw bleef aan hun kwaliteit van de Wave Rider-traditie. Zoals ik al eerder heb gezegd, vertrouw ik op een meer ondersteunende schoen voor langere afstanden, maar de Wave Rider blijft een nietje in mijn schoenrotatie voor runs tot 13,1 mijl. Voor halve marathons ben ik meestal op zoek naar een "lichtere"www.cafeverhoeff.nl schoen om mijn snelheid te testen en omdat mijn vorm nog steeds sterk is voor die afstand, doet een neutrale, soepel rijdende schoen het werk.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz