Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 54 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

11.12.2019 09:17
sono uniti al divertimento Antworten

Ik kan amper mijn opwinding over de show van volgende week lang genoeg bedwingen om gisteravond te bespreken, maar hier komt het. Vanaf het begin werden we geplaagd met nieuwe beelden in de openingstitels. Evenals de deelnemers die we Adidas Eqt Support Adv Damen hebben liefgehad en verloren (weet je nog Big G? Ik vraag me af of hij nog steeds Big G is of misschien is hij nu Medium G), er waren beelden van hen die renden en ergens warm fietsten - zou dit de triatlon kunnen zijn? heb je erover gehoord?

We herhalen vorige week en de clip van Angie met de woorden ‘wat is er misgegaan? Het moet het eten zijn dat later terug zal komen om haar te achtervolgen. Deze week begint met het feit dat ze het Black-team de rug toekeert over het eten van kaas en stopt ze zelf met het op de grond slingeren en erop stampen. Het lijkt erop dat Angie niet van kaas houdt. Misschien is ze intolerant, of is het onverdraaglijk gespeld? In het voordeel van Angie deze week leek ze bijna net zo ge?rriteerd als ik was dat het team Claire had gestemd. Bad Black-team.

Ondertussen staat Richard letterlijk op de rug Nike Cortez Damen van het Blue-team. Hij beklimt de mooie Wil en laat hem squats doen. Ik vroeg me een paar minuten af ??of het de moeite waard was om een ??gouden kaartlid van McDonalds te worden om groot genoeg te worden zodat Richard hetzelfde voor mij zou doen. Maar dat duurde niet lang want Wil begon te huilen en ik moest zien waar het allemaal om ging. Het is goed, hij was blij.

Een andere dwaze uitdaging volgde waarbij de ambulancedienst van Portsmouth naar de 557ft hoge Spinnaker Tower werd gestuurd om te zien of het blauwe team of het zwarte team als eerste zou instorten terwijl ze naar de top van de 570 treden renden. De ambulances gingen echter leeg naar huis en het zwarte team haalde de top en won eerst elk een telefoontje. Geen van hen gebruikte het om de lokale Dominos of een taxibedrijf te bellen, in plaats daarvan kozen ze ervoor Nike Air Presto Womens om familieleden te bellen dat ze al vijf weken incommunicado zijn geweest.

De verleidingsuitdaging zag ze chocolade-eieren eten. Nou, het is Pasen snel genoeg denk ik. Misschien zullen volgende week de actuele traktaties doorgaan met een enorme bruidstaart met het gezicht van Kate en Will erop. Ik vraag me af wat Angie's gedachten over marsepein zijn? Een van de eieren bevatte £ 1000 en zou je niet weten, irritant Rob won het.

Toen was het tijd voor de weging en er was een aantal echt slechte wiskunde aan de hand of iemand loog over hoe gespannen ze het vonden. Beide teams hadden evenveel gewicht verloren - maar het zwarte team had één persoon minder. ‘Het was nek aan nek’. Nou ja, nauwelijks. Het Black-team was de duidelijke winnaar zodra Karen of the Blues op de weegschaal stapte. Goed gedaan voor Wil (AKA go Wil) en Mark Nike Air Presto Mujer die allebei 9 pond verloren. Het Blue-team besloot vorige week geen gebruik te maken van de stemtactieken van het vervelende Black-team en stemde onder hen in dat Ayander zou gaan. Cue treurig afscheid.

Net toen we ons aan het klaarmaken waren, bleek uit de zwart-witflits naar volgende week dat iemand naar huis moest voor een vroeg bad - en het was niet een van de deelnemers. Oh nee, Angie zei blijkbaar tegen het zwarte team om alleen appels en noten te eten. ‘Dit staat haaks op wat de grootste verliezer gelooft’, zegt Richard. Dus ze gaat 'een stapje terug doen van de rest van de serie', wat volgens mij betekent dat ze zich bij Big G en alle anderen gaat voegen die we snel zijn vergeten in het recreatiecentrum van de gemeente.

Toen ik de finishlijn passeerde op het inaugurele Oakland Running Festival (2010), wist ik dat het evenement iets speciaals had vastgelegd. Er was al 25 jaar geen Nike Roshe Run Mujer volledige marathon in Oakland en het was heel belangrijk om er één terug te brengen naar de stad die bekend staat als 'de stad'.

De volledige marathon op het Oakland Running Festival blijft een van mijn favoriete evenementen. Ik heb alle 7 jaar aan het evenement deelgenomen en de volledige 4 keer aan de slag gegaan. Het is geen "snelle" cursus. Ik zou ook zeggen dat het niet erg 'landschappelijk' is, hoewel het wel een aantal mooie delen en een spectaculair uitzicht heeft. Ik zou ook niet zeggen dat het een energierijk traject is van start tot finish (zoals NYCM), hoewel er maar heel weinig zijn.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz