Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 52 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

12.12.2019 08:22
panique avec désinvolture Antworten

Ik ga dit beginnen met de koude harde waarheid. Er zijn honderden lijsten vol met dingen die je hard nodig hebt om op avontuur te gaan, heb je echt een andere nodig? Begrijp Nike Air Max Command Femme me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan die lijsten - er zijn echt heel veel dingen die je echt nodig hebt om een ??succesvol Nike Air Max 2017 Mujer avontuur te voltooien. Door de jaren heen heb ik echter geleerd dat er maar weinig dingen zijn waar je niet zonder kunt. Dingen waar je geen compromis voor kunt vinden, lenen van een vriend of gewoon doen zonder. Het is dit handjevol dingen waar ik graag over wil praten ... de dingen die helpen je hoofd recht te houden wanneer dingen misgaan + je op te vrolijken wanneer de metaforische stormwolken emmers realiteit op je trailparade dumpen.

Overmatig? Kan zijn. Maar zoals we allemaal weten, is de deur verlaten soms het moeilijkste deel van een run en dus het toevoegen van extra lagen om je het vertrouwen te geven in de kou te stappen kan helpen. Je kunt ze altijd afwerpen als je te warm wordt. Hier zijn Nike Cortez Womens nog wat tips.

Ik rende zes mijl door de sneeuw en heb er echt van genoten. Het was mijn gebruikelijke zes kilometer lange route, maar Nike Air Max 97 Womens de sneeuw maakte het een beetje een grotere uitdaging. En hoewel ik deze route honderden keren heb gereden, voelde het door een paar centimeter sneeuw alsof ik het allemaal opnieuw ontdekte.

Dus ga erop uit en geniet van de sneeuw. Ik garandeer je, als je door maagdelijke sneeuw ravotten en het kreek onder je voeten hoort, voel je je weer een kind. En niet alleen vanwege de hoeveelheid kleding die je draagt.

Ja, rijst krispie traktaties! En nee, niet degenen die je uit die rare blauwe verpakking haalt. Degene die je helemaal opnieuw maakt - een stok boter, een zak marshmallows, een hoop rijstkrispies. Ik heb een methode die ik enigszins aanpas, afhankelijk van de suiker / vet-verhouding waar ik op Nike Free Run 2 Womenshoop, maar het is altijd een snel, gemakkelijk proces dat me een enorme stapel sleepvoer oplevert. Het is mijn go-to.

Oke prima. De rijstkrispie-traktatie zelf is niet zo belangrijk, maar het hebben van een beproefd + waar trailvoedsel dat je maag altijd accepteert, is waanzinnig belangrijk als het gaat om trailavonturen. Ik ga met rijstkrispie-traktaties omdat mijn lichaam ze lekker vindt + ze geven me een beetje extra veerkracht in mijn stap. Ik dank dit stuiteren aan de kinderlijke duizeligheid die gepaard gaat met het eten van een blok boterachtige marshmallows. Vind je happy food dan altijd, altijd, altijd beschikbaar voor willekeurige ravotten op de paden. Het is dom simpel, maar een smiley-snack kan je dag echt veranderen, dat beloof ik!

Cafe?nehoudend slib ... klinkt heerlijk, toch ?! Ha. Het is een prachtige nectar van Nike Air Presto Womens het pad Goden die me meer keren heeft gered dan ik wil toegeven, maar het is absoluut niet iets waar ik op zou snacken zoals mijn geliefde rijstkrispie-traktaties. Ik cre?er mijn versie van cafe?nehoudend slib door 2-3 Clif Shot Double Espresso Gels te mengen in een fles van 10 ounce en breng dan een mijl gewelddadig door met het schudden van het brouwsel [meestal een behoorlijke hoeveelheid frustratie + woede op die arme fles]. Dat is 200-300 mg cafe?ne in 10 gram ... op zijn zachtst gezegd, het is effectief. Het kan ook de reden zijn dat ik niet echt drie dagen slaap na grote races waarbij ik meerdere flessen cafe?nehoudend slib opzuig ...

Natuurlijk ben ik een beetje metaforisch over de echte noodzaak van cafe?ne - het werkt voor mij, maar het is misschien niet jouw jam. Wat ik bedoel, is dat het een heel goed idee is om een ??Nike Internationalist Mujer "voor het geval dat het erg gaar wordt" te hebben voor al je lange avonturen op de trail. Sla eerst die krispie-traktaties op, maar zorg voor een back-upplan als hun duizelingwekkende veerkracht van korte duur is. Zelfs als het alleen de rechte gels zijn die ervoor zorgen dat je projectiel wilt braken, moet je het hebben. Voor het geval dat! Je hebt het misschien alleen nodig elke vijfde keer dat je op pad bent, maar als je het daar hebt, krijg je die bubbel van troost; zoals de vuile deken van een peuter die hij altijd bij zich heeft.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz