Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 63 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

17.12.2019 09:20
ziemlich weit hinten angefangen Antworten

Ik laat je hiermee achter, vrouwen zijn sterk als de hel, we zijn serieus BADASS en we geven onszelf Nike Air Max 97 Mujer niet genoeg krediet. Wij zijn moeders, dochters, zussen, vriendinnen, vrouwen, CEO's, Executives, ondernemers, atleten, artiesten ... en nog veel meer. We multitasken als kampioenen! Maar bovendien vergeten we van onszelf te houden en het meest ongelooflijke van alles te koesteren ... ons lichaam. Ik moedig je aan om wat tijd door te brengen met het complimenteren van je lichaam en alles wat het voor je doet, onthoud dat we zonder onze eigen gezondheid niet voor anderen kunnen zorgen. Wanneer we ziek worden, of gewond raken en niet in staat zijn om de dingen te doen waar we van houden, worden onze hersenen een beetje gek (vooral als we niet in een paar mijl kunnen komen om te decomprimeren). Dus laten we niet vergeten om voor onszelf te zorgen, ons lichaam te respecteren en weer aan het rennen te zijn voor de lol en vooral onze GEZONDHEID!

Sinds de Wimbledon 10k is het rennen een beetje afgenomen. Ik denk dat ik in totaal drie keer in de sportschool heb gelopen en een zeer mislukte poging heb gedaan Nike Air Max Zero Womens om naar buiten te rennen. Ik had een slecht humeur en stormde de deur uit en strekte me niet helemaal uit voordat ik begon. Ik dacht dat boos rennen mijn spanning zou verbranden en me krachtiger zou laten rennen. Ik had het fout.
Ik dacht dat het boeken van een halve marathon me zou aansporen om te trainen. Dat is het niet. Dus ik ben mijn trainingsschema aan het herwerken en geef mezelf een enorme kick.

Merk op hoe de halve marathondatum en het evenement niet zijn onthuld - denk dat ik nog steeds probeer mezelf de ruimte te geven om er kip uit te halen. Bekijk deze ruimte voor meer informatie.

Een hydratatievest is een essentieel onderdeel van onze hardloopuitrusting, vooral wanneer we mijlen toevoegen aan onze trail-ventures. Als vrouwen kunnen we niet zomaar een oud hydratatievest pakken en verwachten dat het bij ons past, zelfs als het specifiek voor vrouwen is. We zijn www.edcandalucia.es allemaal een beetje anders gevormd en een hydratatievest * moet * comfortabel fit zijn om zijn werk te doen. We moeten niet te maken hebben met vreemde schuurplekken of ontoegankelijke zakken vanwege een slecht passend hydratatievest. Dit is precies waarom we zo enthousiast zijn over deze review.

In deze review gaan we in detail in op de zakken, buidels en voordelen van elk specifiek hydratatievest voor vrouwen dat momenteel op de markt is. We zullen ook de aanpasbaarheid van elk vest onder de loep nemen. De hieronder genoemde hydratatievesten werden allemaal op de paden gebruikt door Heidi, die de neiging heeft om in de kleine / middelgrote maat te vallen. We weten dat slechts een deel van de vrouwen die de paden raken in de kleine / middelgrote maat van hydraterende vesten valt. In plaats van tijd te spenderen aan hoe vesten Heidi specifiek passen, gaan we bespreken hoe gemakkelijk Nike Air Max 90 Womens [of niet-zo-gemakkelijk] het is om elk pakket aan te passen aan verschillende lichaamsafmetingen. Dit is bedoeld om je enig inzicht te geven in hoe je een vest op maat kunt maken wanneer je het koopt [vooral als je tussen de maten valt] en een beetje perspectief op wat hydraterende vesten in staat zijn [zelfs als je huidige een dergelijke niet aanpast ].

Als je al een hydratatievest hebt, maar het is niet echt een perfecte, bekijk dan ons recente artikel over het plaatsen van een hydratatievest, het kan helpen. Zelfs als je een hydratatievest hebt waar je van houdt ... blijf lezen, we hebben allemaal back-upopties nodig, toch?

De merken die deze vesten maken, zijn creatief en komen met een aantal geweldige manieren om bij onze unieke lichamen te passen. We zijn verheugd om hun creatieve eigenaardigheden met u te delen!

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz