Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 40 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

19.12.2019 10:18
vient la croissance Antworten

Hardlopen is zo lang een deel van mijn leven geweest, soms blijf ik niet nadenken over de reden waarom. Ik ren Nike Air Max Command Femme gewoon.

Maar tijdens een recente sneeuwloop, terwijl ik tegen de ijzel en sneeuw werd gebundeld, mijn gezicht bevroren en mijn vingers gevoelloos, begon ik me af te vragen wat me bezighield om überhaupt naar buiten te gaan. Misschien waren het de delicate vlokken vallende sneeuw en visioenen van een winterwonderland dat in mijn hoofd danste.

Terwijl ik rende, realiseerde ik me al snel dat dit niet de hoop was op een magische run. De delicate sneeuwvlokken veranderden in regen en hagel. Mijn benen voelden alsof ze door melasse bewogen. Ik voelde me alsof ik letterlijk stil stond. Mijn shirt was doorweekt. Mijn gezwollen was niet Adidas Zx 700 Damen waterdicht. Kortom, ik was een puinhoop. Ik was per ongeluk in een plas gestapt, dus mijn voeten waren ook bevroren. Sneeuw, hagel en regen waren geen mooi gezicht.

Halverwege stopte ik om mijn handschoenen uit te wringen. De gedachte vloog kort door me heen. Waarom deed ik dit? Het is niet zo erg, zei ik tegen mezelf. Ik had zeker in slechtere omstandigheden gelopen.

Eens rende ik onbewust toen het min 36 graden Celsius Adidas Superstar Dámské buiten was met gevoelstemperatuur. Ik sneed mijn run kort; zelfs door lagen thermiek, windbroeken en een bivakmuts voelde ik de kou tegen mijn huid. Ik heb ook de afwezigheid van hondenuitlaters opgemerkt. Ik realiseerde me pas hoe koud het was totdat ik thuiskwam. Oeps.

Verbijsterd door mijn hardloopgewoonten vroeg mijn partner me ooit: "Wat drijft jou?" Op dit moment had ik geen bevredigend antwoord. Maar zijn vraag bleef bij www.speditionhs.de me, en bij diepere reflectie, hier zijn enkele van mijn redenen.

Natuurlijk heeft hardlopen ongetwijfeld voordelen voor de gezondheid, zoals blijkt uit een groot aantal gezondheids- en fitnessartikelen over hardlopen. Misschien heeft een vriend ons overgehaald om een ??"leuke" race te lopen, of voelen we ons aangetrokken tot de sociale aspecten van hardlopen. Hardlopen kan een geweldige manier zijn om je Nike Air Max Command Dámské sociale kring uit te breiden en nieuwe mensen te ontmoeten. Misschien is het de uitdaging om een ??nieuwe afstand tot je af te leggen die motiverend is. Misschien rennen we om stress te verlichten. Soms laat het leven ons wankelen, maar rennen kan ons verankeren.

Ik heb om veel van deze redenen en meer gerend. Voor mij rennen is een manier geworden om wortels te planten en deel uit te maken van een gemeenschap. Door hardlopen heb ik ongelooflijke mensen ontmoet, van wie sommigen www.dieliseusen.de als familie zijn geworden. Samen uren doorbrengen heeft een manier om sterke banden op te bouwen die veel verder gaan dan hardlopen.

Op een dieper niveau ren ik voor wie ik in het proces word. Hardlopen verandert je. De kilometers worden een deel van jou. Als ik ren, word ik een sterkere, meer zelfverzekerde persoon. Ik ren omdat ik niet alles weet. Verre van. Maar in de reis van hardlopen komt groei. Elke keer dat ik 'first' uitvoert, herinnert me eraan dat ik moeilijke dingen kan doen. Of het nu tijdens een lange run of race is, ik herinner mezelf eraan of ik de ruwe plekken kan doorstaan ??die ik aankan voor de curveballs van het leven.

Ik ren omdat rennen me perspectief geeft. Hardlopen maakt moeilijke dagen beter, zelfs als al uw problemen niet kunnen worden opgelost tijdens een bepaalde run.

Ik ren omdat rennen me vreugde brengt. Weinig dingen maken me gelukkiger dan vies, zweterig en uitgeput na een zware run. Het bijbehorende Nike Air Presto Womens gevoel van opgetogenheid en euforie is moeilijk te overtreffen. Er is iets te zeggen voor lijden en het concept van verdiende beloningen. Zoals het achtervolgen van de zonsopgang tijdens een pre-dawn run terwijl de stad sluimert. Of staand op een bergtop wetend dat je eigen twee benen je omhoog droegen.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz