Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 72 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

30.12.2019 05:20
weicher und weicher wird Antworten

Ik zei vorige week dat mijn moeder en ik dit voor werk hadden gefilmd, en dat heb ik gedaan. niet. Leuk vinden. hoe ik eruit zag in de video. Om eerlijk te zijn, ben ik nog steeds helemaal niet bang, maar dit gaat niet over mij. Dit gaat over mijn mooie, sterke moeder, en hoe ze niet alleen kanker overwon, maar ook dit interview SLAYDE. Zoals, tot het punt dat ik haar vroeg of ze een geheime tv-carrière had gehad waar ik nog nooit van had geweten.
Ik neem niet elke dag als vanzelfsprekend aan hoe gelukkig we waren dat ze aan de andere kant uit zo'n moeilijke ervaring kon komen - en ik beschouw mijn geweldige collega's (EN onze DB-gemeenschap) die zo zijn niet als vanzelfsprekend speciale mensen. Ik weet niet hoe ik niet heb gehuild toen we dit filmden (ik denk dat ik net JD, onze gastheer heb bekeken), maar toen ik de prachtige Nike Air Max 270 Mujerreacties vanmorgen via onze livechat zag, was ik zo overweldigd door emotie.
Zelfs als je het niet bekijkt (maar alsjeblieft!) - onthoud dit: LUISTER NAAR JE LICHAAM. Vorig jaar was het bijna precies deze tijd, en mijn moeder stond op het punt om me de marathon te zien rennen en wist dat ze zich niet goed voelde maar geen nee zou nemen voor antwoord totdat ze het doorhadden.

Naarmate de dagen ons meer licht geven, zijn we in staat om onze kilometers te verhogen met uitstapjes voor het werk of na werkavonturen op de paden. En er is altijd de optie voor de lunch-break mind reset die een trailrun kan bieden over de smeltende en modderige lentesporen. Met meer avontuurlijke tijd kunnen we onszelf een beetje verkrampt voelen als het gaat om sociale tijd buiten het hardlopen.

Persoonlijk worden hygi?Nike Air Vapormax Femme ne en douches vastgezet tijdens het snijden van kilometers in deze gouden-uur maanden. Ik kom liever een beetje vies aan, of veel vies, dan een run kort te maken en me op te ruimen. (Opmerking: misschien kreeg ik zo de bijnaam Spicy Ginger). Ik heb gemerkt dat het inpakken van een outfit om te veranderen in post-run een prachtig alternatief is om de tijd te nemen om terug naar huis te rijden, te veranderen en dan laat aan te komen. Bovendien blijf ik een stuk warmer wanneer ik droge kleding aantrek en voel ik me superfijn als ze stijlvol en strak zijn.

Dit voorjaar heb ik de kans gekregen om wat Toad & Co-kleding te dragen na avonturen. Niet alleen zijn de stukken zacht, strak en hebben ze een voorsprong op professionaliteit, ze zijn ook van een bedrijf dat 94% van de producten als milieuvriendelijk meldt en een deel van elke Nike Air Max 270 Mens verkoop ondersteunt mensen met ontwikkelingsstoornissen. Als het gaat om koopkracht, is dit het merk van het bedrijf waarin ik graag wil investeren.

Hallo uit de zevende cirkel van de hel, ook bekend als Penn Station. Maar mijn laptop en ik liggen lekker in een hoek, dus het is allemaal goed. Ik wacht op mijn vrienden en we nemen de trein naar Hudson, NY om dingen te doen.
Mijn trein duurt pas om half twee maar ik heb ervoor gekozen om de hele dag vrij te nemen in plaats van een halve dag. Ik heb ongeveer een gazillion PTO-dagen over (alsof ik net begin deze maand eerder deze maand ben begonnen), en soms is het gewoon gemakkelijker om de hele dag vrij te nemen dan rond te rennen en proberen een hele dag in een halve dag te proppen.

Ik ontdekte dat ik deze rok gemakkelijk kon aankleden met een paar mooie laarzen of dat de jurk een Nike Air Pegasus 83 Womens avond in de brouwerij naar beneden ging door een paar Chacos op mijn voeten te schoppen. Ik hield echt van de natuurlijke knuffel van deze rok, geweldige rondingen, zonder te strak te zijn. Ik moet zeggen, een van mijn favoriete persoonlijke bezittingen zag er van achteren fantastisch uit.

Zakken zijn zeker ‘in de trend’ en hoewel de Moxie-rok geen zak heeft, beschouw ik dat niet als een negatief punt. Een kokerrok hoort slank te zijn en ik denk dat het toevoegen van een zak de lijnen en stijl van dit moderne potlood zou hebben weggenomen, ik hou van de strakke lijnen, de rand en het gebrek aan bulk of stoten die me van een rok kunnen afwenden . De asymmetrische lijnen en gleuf zijn naar mijn mening een toegevoegde bonus, ze voegen een rand van modernisme en kunst toe die deze rok van eenvoudig en strak naar hints van edgier Adidas Zx 750 Mujer brengen.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz