Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 38 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

15.01.2020 08:14
zuurstofvolume dat kan worden gebruikt Antworten

David Letterman was een vernieuwer van komedie, een late-night legende en een hardloper. Hoe weet ik dit? Dat vertelde hij me toen ik op The Late Show verscheen om mijn boek Ultramarathon Man te promoten.

Tijdens onze chat herinner ik me dat hij me vertelde dat hij niet zo'n goede Nike Air Max Tn Femme hardloper was. (Soms heeft hij zelfs een vreemde keuze in schoeisel.) Maar zelfs als Letterman niet aan races meedeed of tonnen kilometers aan het loggen was, is hij nog steeds een hardloper zoals de rest van ons, en er is geen twijfel dat hij een van de grootste ooit was toen het komt met het organiseren van een nachtelijke talkshow.
?
Als eerbetoon aan hem en zijn 33-jarige marathonloop Nike Air Max Command Heren op televisie die vorige maand eindigde, heb ik een eigen Top 10-lijst samengesteld. Het is niet aan zijn komische normen, maar misschien kan het een beroep doen op zijn loopgevoeligheden.

Ze hebben hun eigen chique, Nike Air Pegasus 83 Mens chique fietsen waarmee je de workouts overal ter wereld kunt streamen. De eerste keer dat ik de klas had geprobeerd, waren ze uit de fietsen verkocht, dus zaten we op gewone fietsen. Gisteren waren we op de mooie Peloton-fietsen, en mensen, het is een ervaring als geen ander. Ze zijn als BOTER. Je krijgt zo'n soepele rit. Bekijk vandaag onze review op DailyBurn.

We streamden de Boston Marathon op een van onze tv's op het werk op maandag, en ik huilde grote, dikke, gelukkige tranen. Voor hem. Voor Boston. Voor de VS Voor hardlopers overal, en voor de viering van Nike Air Pegasus 83 Donna de menselijke geest. Mijn Instagram-feed was gevuld met degenen die Boston runden, die toeschouwers, degenen die het hadden geleid, degenen die het op een dag wilden uitvoeren.

En ik wil het ook op een dag uitvoeren. Heel realistisch denk ik dat ik het waarschijnlijk ga proberen als ik 35 word en nog een paar minuten demping Adidas Tubular Femme krijg.

Mijn matte hardlopen de afgelopen maanden heeft absoluut betekend dat ik wat hardloopfitness ben kwijtgeraakt. Ik rende op Pasen, en ik rende op donderdag, en mijn longen waren EN FUEGO. Ik denk dat het stuifmeel gedeeltelijk de schuld was, maar mijn gebrek aan hardloopfitness ook. Ik heb geen speedwork gedaan in het jaar 2014.

Mijn ziel had een pauze nodig. Een paar maanden geleden klonk het idee om terug te gaan voor meer ritten op de West Side Highway vreselijk. Er was geen sprake van dat ik een horloge zou gaan dragen.

Ik had een deel van de eerste helft van mijn vriendin Karen met haar. Mijn collega's trainen voor hun eerste helft, de Brooklyn Half, en ik help ze er voor te trainen. Het is zo bevredigend om te zien hoe ze zich vullen met geluk terwijl ze records op afstand blijven bijhouden.

Maar gisteren, na een lang gesprek met Michelle over haar doelen, realiseerde Nike Air Max Command Homme ik me dat ik klaar ben. Ik sta niet onverschillig tegenover hardlopen, zoals ik de afgelopen maanden was. Ik wil het. Ik wil de glorie voelen van hard trainen en mijn doelen bereiken.

Ik ben super enthousiast om met een tri-coach voor Princeton 70.3 te werken en binnenkort een trainingsplan te krijgen.

Ik werd ooit gevraagd om een ??voorwoord te schrijven voor een interessant boek over een groep duursporters. Door mijn onderzoek te doen, heb ik iets heel opmerkelijks geleerd. Maar voordat ik je vertel wat dat was, moet ik wat achtergrondinformatie geven over een van de echte kenmerken van een goede duursporter.

VO2 max is een meting van de maximale hoeveelheid zuurstof die een individu kan gebruiken tijdens intense lichamelijke inspanning. Deze capaciteit wordt over het algemeen beschouwd als de beste indicator voor cardiovasculaire fitheid, omdat het grotere zuurstofvolume dat kan worden gebruikt tijdens intensieve Adidas Zx 750 Damen training, hoe meer energie (ATP) kan worden geproduceerd, wat leidt tot betere prestaties. VO2 max is daarom een ??gouden standaard voor fitness en aerobe uithoudingsvermogen.

Sommige atleten hebben ongelooflijk hoge VO2 max-niveaus geregistreerd. Fietslegende Greg LeMond had een VO2 max van 92,5 milliliter zuurstof per kilogram lichaamsgewicht per minuut. Matt Carpenter, de recordhouder van de Pikes Peak Marathon-baan, noteerde een 92.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz