Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 59 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

17.01.2020 08:43
naar haar podcasts geluisterd Antworten

Je rent sinds het 2e leerjaar! Welke lessen heb je geleerd om je door de jaren heen gemotiveerd te houden?
Doe waar je van houdt. Rennen heeft me altijd gelukkig gemaakt. Probeer me in een bootcamp-klas te plaatsen en ik smelt weg in een plas get-me-outta-here. Ik rende met mijn vrienden in de 2e klas - mijn ouders lieten nooit oefenen lijken op werk, altijd leuk. Ik had een ongelooflijke langlaufcoach op de middelbare school die net zoveel Nike Air Max 270 Damen diende als een levenscoach als een hardloopcoach. Ik heb de mooiste universiteit gekozen - hoe kon ik geen runs nemen door Burlington, Vermont? Toen vond ik 's werelds best lopende partner recht tegenover mij op het werk. Ik ben opgezet voor succes. Maar mijn lessen?

Als u de juiste hardlooppartner vindt, kunt u non-stop chatten voor 20 mijl of in stilte rennen en het is prima.
Je moet meer drinken dan water als je een marathon probeert te lopen.
Teennagels zijn overschat.
Er zijn vrienden die begrijpen dat je elke vrijdagavond vroeg naar bed moet omdat je - ik bedoel, wil - wakker worden en 18 mijl moet rennen. Vind die vrienden.
Lichaamsglide - je moet het hebben.
Draag een extra haarelastiek om je pols wanneer je een race rent - het is een gemakkelijke manier om een ??nieuwe vriend te maken.
Ren heuvels op.
Op die dagen Adidas Superstar Damen moet je Nike Air Max 270 Womens vechten om jezelf uit bed en in je hardloopschoenen te krijgen, onthoud dat je slechts een paar stappen verwijderd bent om te onthouden waarom je ervan houdt.
Wat was van al je races die je hebt gelopen je favoriete en / of meest memorabele race-ervaring?
Mijn meest memorabele moment was absoluut mijn eerste marathon afronden. Het was het moeilijkste wat ik ooit had gedaan - ik raakte de muur bij mijl 19 en heb nooit echt hersteld. Maar ik ben klaar. Tijdens die laatste 10K kon ik niet stoppen met denken aan alle geweldige mensen in mijn leven die zijn geworden waar ik nu ben. Ik realiseerde me dat mijn tijddoel helemaal niets uitmaakte en dat ik trots op mezelf was omdat ik er gewoon was. Het was absoluut de meest emotionele ervaring die ik ooit heb gehad. 26,2 mijl van een emotionele achtbaan.

Favoriete race? De KeyBank-marathon Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme van de stad Vermont in Burlington, Vermont. Zonder twijfel - gewoon de beste. Mooie cursus, fantastische ondersteuning, de beste stad ter wereld en ik heb het hele ding gerund met mijn lopende partner John. Het was gewoon de beste. Ik denk dat ik er minstens 25 mijl van heb geglimlacht.

Over de hele linie, wie zijn enkele van je grootste inspiratiebronnen?
Grootste algemeen? Makkelijk - mijn ouders. Ze zijn de meest liefhebbende, briljante en gekke mensen die ik ooit heb ontmoet. Ik wil net zoals zij zijn als ik groot ben (misschien een beetje groter, als ik het kan schommelen). Ze leren me - elke dag - dat doen waar ik van hou belangrijk is, niets is zo serieus dat je er geen grapjes over kunt maken, in het ergste geval kun je altijd een vliegticket naar huis kopen, heb je nooit spijt dat je aardig bent en altijd een snack Nike Air Max Zero Femme bij je hebt.

Inspiratie opdoen? Scott Rigsby. Scott is de eerste dubbele geamputeerde die protheses gebruikt om de Ironman Wereldkampioenschappen in Kailua-Kona, Hawaii te voltooien. Maar eerlijk gezegd, zo ongelooflijk indrukwekkend als dat is - dat is niet waarom hij mijn rolmodel is. Scott glimlacht altijd, heeft altijd een vriendelijk woord te zeggen - veel vriendelijke woorden eigenlijk en kunnen je het gevoel geven dat je aan jezelf twijfelt en dat je er niet over na kunt denken in dit leven. Ik heb eens geklaagd dat het kopen van een fiets te duur was en hij herinnerde me eraan dat ik daarbovenop nog geen 60.000 benen hoefde te kopen. Het maakt niet uit of je geen benen of gezonde benen hebt - Scott kan je het gevoel geven dat je de lat hoger moet leggen en dat je alles in jezelf hebt om te bereiken wat je droomt. Hij Nike Air Max 90 Womens richtte een organisatie op (The Scott Rigsby Foundation) die geld inzamelt voor gewonde veteranen om deel te nemen aan races op hun protheses. Het is een ongelooflijke groep en ik ben nog nooit zo ge?nspireerd geweest als wanneer ik naast hen ren. Door de steun van een ander ongelooflijk rolmodel dat ik via de groep ontmoette, Laura Barnard, besloot ik me in juni voor mijn eerste helft Ironman te registreren. Zie je bij de finish!

We deden ook sumo-squats met elleboog-tot-knie-aanrakingen, met een geavanceerde optie om in plaats daarvan de grond te raken. Ik wilde indruk maken op mijn nieuwe BFF, dus ging ik voor het woord. Mijn squat was nog steeds niet zo laag, omdat mijn heupen strak zijn. Ze kwam naar me toe om te zeggen dat ik lager moest worden en ik vertelde haar dat mijn heupen strak waren. Ik wilde haar vertellen dat ik Nike Internationalist Mens een hardloper was, en ik was 50 pond afgevallen en heb toen 4 marathons gelopen en ik heb de hele tijd naar haar podcasts geluisterd, maar ik bleef gewoon bij "mijn heupen zijn strak". "Dat zie ik!" ze zei. “Dit gaat ook over mobiliteit. Je komt er wel. "

Ik verwachtte geen geweldige training, om eerlijk te zijn, maar we waren allemaal bezweet aan het einde van alle intense cardio-intervallen.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz