Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 42 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

29.02.2020 09:01
lorsque le temps Antworten

Hoe komt het dat voorafgaand aan de uitvinding van de moderne hardloopschoen die mensen wisten te lopen? Hoe komt het dat ondanks dat ze geen toegang hebben tot moderne hardloopschoenen, de Oost-Afrikanen en Tarahumara-indianen nog steeds grote afstandslopers blijven?

Misschien stellen we niet eens de juiste vragen. Misschien hebben we deze discussie verkeerd ingekaderd. Misschien zijn de vragen die we ons moeten stellen, hoe kunnen hardlopers met moderne hardloopschoenen Nike Air Max 270 React Femme net zo goed rennen als zij ondanks zo'n slechte techniek? Ook, waarom is de moderne hardloopschoen geassocieerd met zo'n slechte hardlooptechniek?

Ik kan deze vragen niet definitief beantwoorden. Ik breng ze echter ter sprake om mensen aan het denken te zetten over de conventie-wijsheid met betrekking tot hardloopschoenen en hardlooptechniek die het grootste deel van de menselijke geschiedenis niet echt lijkt te kunnen verklaren.

Hoe heeft Pose Running effect wat iemand nodig heeft in een hardloopschoen?

Naarmate uw techniek verbetert, gebeurt het volgende:

Je stopt met landen op je hiel en elimineert de behoefte aan dik gedempte zolen. Dit elimineert ook de noodzaak van corrigerende maatregelen om pronatie en supinatie aan te pakken die grotendeels worden veroorzaakt door het landen op het verkeerde deel van de voet (dat weer de hiel is).
Je stopt met je voet tegen de grond te botsen en je begint zachter en stiller te Adidas Eqt Support Adv Femme landen. Met een CORRECTE landing op de voorvoet (of middenvoet) wordt de voet zijn belangrijkste dempingsapparaat.
Je begint je voet sneller van de grond te trekken. Dit vereist Nike Air Max 90 Herren dat uw lichaam kan voelen wanneer de voet de grond heeft geraakt. Iets waar sterk dempende hardloopschoenen tussen komen.

Ik werd vandaag 18 op de 18e. Of ... ik liep mijn 18e halve marathon. Ik zal je sparen en gewoon naar mijn samenvattingspagina linken in plaats van elke samenvatting.

Ik heb me eigenlijk aangemeld voor Brooklyn toen ik in Puerto Rico was, terwijl ik met een cocktail in de hand zat met een beetje Twitter FOMO toen ik iedereen die ik kende zag registreren. Ik had eerder gehoord dat mensen van deze race hielden, en ik wilde dit jaar niet missen.

Ze hadden dit waarschuwingssysteem aanmelden. Ik zag dit op de Chicago Marathon, maar heb het nog nooit eerder in NYC gezien, maar het is logisch, gezien de gebeurtenissen in Boston vorige maand. Gelukkig waren de paar keer dat ik de waarschuwingen op de baan zag, ze in het groen.

HIER Nike Air Vapormax Femme GAAN DINGEN VERKEERD GAAN. Nike Air Max 95 Damen Ik pakte pizza met Ashley en Bo. Mijn maagproblemen zijn de laatste tijd zoveel beter geweest en ik heb wat meer zuivel kunnen eten, dus ik dacht er niet veel over na om pizza te bestellen in plaats van mijn gewone pasta, hoewel ik meestal geen pizza of zuivel heb voor een race.

Het was heerlijk, maar het was goed. Na de pizza en een paar glazen wijn lag ik om 10 uur in bed voor mijn vroege wake-up call.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz