Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 30 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

30.03.2020 05:14
dont mon estomac Antworten

Neem een ??dag (of meerdere dagen als je het kunt slingeren) en rijd over de heuvelachtigste paden die je kunt vinden. Als u binnen een dag rijden bergen Salomon Mountain Speedcross 3 Donna heeft, profiteer er dan van! Als je de spullen hebt, maak dan een backpacktocht. Je krijgt niet alleen de vert in, maar je hebt ook het extra trainingsvoordeel om het binnen te krijgen met het gewicht van je uitrusting op je rug. Een effici?nte wandelaar zijn is een enorme succesfactor in trailraces; negeer het niet tijdens je training.

Krachttraining! We weten allemaal dat crosstraining goed is voor je hardlopen, maar velen van ons (inclusief ikzelf) doen het niet zo vaak als zou moeten. Voeg een dag toe waarop Salomon Mountain Speedcross 3 Uomo u gemakkelijker loopt en neem daarna onmiddellijk een been- / bilspieren- en basissessie in de sportschool. Forward lunges, calf raises en squats zijn een goed begin voor je benen. Planken (alle variaties), bruggen en aangepaste fietsen helpen je op weg naar je kern. Als je zin hebt, zullen squats met één been op een BOSU-bal je benen en je kern tegelijkertijd versterken.

Helaas ben ik geen gemakkelijke en betaalbare manier tegengekomen om grote hoogte op lagere hoogten te simuleren. Tenzij je het geld hebt om te besteden aan een hoogtetent of professioneel trainingssysteem, moet je gewoon je best doen om je lichaam te trainen tot het hoogste potentieel in de omgeving die je hebt, en dan op die training vertrouwen om je door de race te loodsen .

Vroeg aankomen! Als je het kunt slingeren, kom dan een paar dagen te vroeg om je lichaam Adidas Superstar Femme de tijd te geven om zich aan te passen aan de hogere hoogte. Hoe langer hoe beter (naar mijn mening). Doe wat onderzoek en probeer de hoogst mogelijke slaapplaats te vinden. Of het nu gaat om het beklimmen van een berg om te kamperen of het vinden van het hotel op het hoogste punt bij de race. Hoe hoger hoe beter, je lichaam doet veel aanpassingen terwijl je slaapt, profiteer ervan.

Laat de tempo-grafieken los! Lopen op grote hoogte is veel, veel moeilijker dan op zeeniveau / lagere hoogten, dus je gaat de PR die je hebt ingesteld in een vlakke race in Florida niet verbreken. Het zuurstofgehalte van de lucht is lager, wat betekent dat uw rode bloedcellen niet zoveel door uw lichaam vervoeren; wat op zijn beurt leidt tot een 10 minuten mijl gevoel als een 8 minuten mijl. Het kan je sneller laten happen naar lucht aan de kant van Nike Air Vapormax Womens het pad met trillende benen dan je denkt. Ren in plaats daarvan op basis van uw waargenomen inspanning in plaats van uw tempo. Dit zal het risico op 'opblazen' helpen verminderen na de eerste helft van de race. Lopen wanneer je het nodig vindt, het is geen schande om die heuvel te beklimmen; het kan u zelfs redden van een DNF. Ga je race in met maar één doel voor ogen: eindigen met een glimlach op je gezicht.

Mijn moeder en ik gingen lunchen in de snackbar. We splitsten frietjes en ik kreeg een broodje kip; ze heeft een hotdog. Ik keek naar het menu en overwoog een hamburger, maar ging met de broodje kip omdat ik friet wilde en wist dat ik het hele weekend zou genieten. Ik had gewoon met de burger moeten gaan, want ik heb er nog steeds trek in.

Toen ik in loondienst was, droomde ik ervan dagen te hebben om te doen wat ik maar wilde, Adidas Stan Smith Mujer om mijn eigen schema te maken zoals ik wilde.

Aan de andere kant is het gras altijd groener. Ik verveel me op geen enkele manier, maar ik mis absoluut een vast schema.

Het ontbreken van een regelmatig schema heeft echter voor een aantal interessante dagen gezorgd.

Vandaag liep ik naar Columbus Circle om daar bij de Equinox te zwemmen en ik liep terug, ik zag dit aan de zijkant van het Hearst-gebouw.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz