Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 50 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

09.04.2020 09:30
ebenfalls enorme Antworten

Aan de mensen die ervoor hebben gezorgd dat vrouwen rennen naar waar het nu is, dank u duizend keer voor uw stem! Er is echter nog werk aan de winkel. Te vaak zag ik dit jaar nog steeds een competitief vrouwenveld tijdens een grote race overschaduwd worden, zelfs als het mannenveld niet meer gestapeld was of vaak minder competitief dan de vrouwen (ik was heel blij om te zien dat Clare Nike Cortez Womens Gallagher het respect kreeg dat ze verdiende voor haar tijd bij Leadville 100!).

Ondanks alle goede wetenschap over hoe mannen en vrouwen biologisch verschillend zijn, beweren sommige mensen nog steeds dat er tijdens races geen vrouwenveld mag zijn. Ja, vrouwen kunnen een absolute regelrechte overwinning behalen als de concurrentie niet van de bovenste plank is, maar als je races als The North Face Endurance Challenge San Francisco bekijkt, zul je zien dat biologie een verschil maakt tussen de elite-mannen en de elite-vrouwen. We moeten vrouwen nog steeds laten weten dat ze ultrasoon kunnen lopen en dat ze zich niet ego?stisch hoeven te voelen omdat ze de tijd hebben genomen om te trainen en iets gezonds voor zichzelf te doen.

Terugkomend op de Wereldkampioenschappen berglopen, was een deel van de reden waarom het zo lang duurde om Adidas Eqt Support Adv Uomo een ??verandering aan te brengen, omdat er nog steeds mannen uit andere landen zijn die denken dat er geen vrouwenkampioenschap zou moeten zijn en dat hun land niet eens om een ??vrouwenteam te financieren. Niet zo lang geleden was ik op de paden in een ander land en meer dan eens ging een man sneller dan ik weigerde me voorbij te laten gaan, ook al wist ik dat ik in hun taal correct vroeg om me door te laten. Natuurlijk zijn er veel grotere problemen in de wereld, maar ik ben er echt van overtuigd dat als we ons over dit soort kwesties uitspreken, we de moed hebben om ons uit te spreken en ook actie te ondernemen bij grotere problemen.

Bovendien ben ik van harte van mening dat de vooruitgang die dit jaar is geboekt bij het hardlopen van vrouwen in feite een verschil maakt in de wereld. Het geeft vrouwen van alle leeftijden inspiratie Adidas Zx 750 Dámské en sterke vrouwelijke rolmodellen om naar op te kijken. In die landen waar mannen vinden dat vrouwen niet mogen concurreren, geeft het die vrouwen hoop. Zoals hardloper Silke Koester in een recent Trail Sisters-artikel welsprekend zei: 'Moeten we mannen (en vooral jonge jongens) niet leren dat vrouwen geen bescherming nodig hebben, verdienen ze respect? Zouden we als beschaafde samenleving niet allemaal vrouwen in staat moeten stellen hun hardlopen te bezitten? De vooruitgang die vrouwen in 2016 hebben gemaakt, brengt ons dichter bij dat soort samenleving. Dat maakt uit.

Je hoeft geen boek te schrijven of een film te maken om vooruitgang te blijven boeken voor het hardlopen van vrouwen in 2017. Soms is het 'leuk' vinden van een Facebook-post voldoende! Ik moedig je ook aan om geweldige films of artikelen over vrouwen te delen, discussies te beginnen, de races van vrouwen te Nike Air Force 1 Womens volgen (wat nu beter is dan ooit sinds de race-verslaggeving van vrouwen ook enorme verbeteringen heeft aangebracht), of wat je ook maar wilt doen. Zelfs als je stem trilt, vind de moed om iets te zeggen.

Ik dronk na het werk met een collega en Nike Air Odyssey Damen we praatten zo lang dat het bijna 21.00 uur was toen ik thuiskwam. Met een koelkast vol groenten was ik vastbesloten om niet te bestellen.

Ik heb deze week elke dag een soort van werk na de dag gehad. Ik hou ervan sociaal te zijn, maar man, ben ik moe. En pijnlijk. Deze bootcamp voor marathonlessen is ook geen grap. Na mijn training vanavond (voor het drankje, maak je geen zorgen), schudde ik eigenlijk op de schuimroller, mijn quads waren zo strak.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz