Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 33 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

13.04.2020 09:53
anciens combattants Antworten

Met dat recept wist ik dat ik dit jaar niet in de rij zou staan ??bij WSER.

Boos en depressief bromde ik door mijn appartement op zoek naar dingen om me bezig te houden. Mijn werkzaamheden bestonden uit schoonmaken, wassen en strekken. Elke Nike Air Vapormax Donna dag werd ik wakker in de hoop pijnvrij te zijn als ik mijn "testjog" deed door de gang. Geen dobbelstenen.

Ik werd gek. Niet in staat zijn om het enige te doen waarvan ik voelde dat het mij definieerde, was het cre?ren van een serieus slechte mojo voor mijn welzijn en binnen mijn relatie. Ik had een uitlaatklep nodig om mijn opgekropte energie vrij te maken, en een manier om mijn endorfine-oplossing te krijgen.

Met weinig enthousiasme vernieuwde ik mijn gympas en sprong op een spinfiets. Ik had geen idee welke pasvormaanpassingen Adidas Superstar Damen ik moest maken, en ik wist ook niet hoe ik moest stoppen met trappen toen ik wilde stoppen (draai mensen, je weet waar ik het over heb). Zoals je je had kunnen voorstellen, was ik een zweterige, lastige puinhoop.

Tot mijn verbazing genoot ik echt van de spin-training. Ik deed intervallen, trapte uit het Nike Air Max 1 Damen zadel en vond het gewoon leuk om het door elkaar te halen. Natuurlijk waren het misschien de endorfines, maar deze activiteit viel eigenlijk best mee. Ik dacht dat als ik hier plezier mee kan hebben ... misschien moet ik ook wat andere activiteiten proberen.

Ik heb de laatste tijd wat aan mijn hoofd en daarom voel ik me een beetje gestrest. Het feit dat ik de laatste tijd niet goed heb kunnen trainen, heeft niet geholpen. Met mijn volgende race op de loer, moest ik een behoorlijke run krijgen, dus kwam ik thuis van mijn werk en sneed Adidas Superstar Herren een paar sneaks die de fijne K-Swiss-mensen me stuurden. (Over K-Swiss gesproken, ik heb binnenkort een K-Swiss weggeefactie!)

Ik rende naar de Brooklyn Bridge, erover en terug. Mijn Garmin heeft nooit een satelliet gevonden, dus ik dacht dat ik 5 mijl liep, maar het was dichter bij 4. Dat is prima omdat Nike Air Max 1 Heren het een GEWELDIGE run was. Tenslotte. Mijn ademhaling was aanvankelijk een beetje ruw, maar aan het einde gingen mijn longen open. Zoals gewoonlijk ben ik in een veel beter humeur dan voor de vlucht.

Toen ik thuiskwam, maakte ik een wokgerecht met wat boerenkool, broccoli, rode paprika en kippenworst. Ik at met bruine rijst.

Gisteravond spraken Leah en ik de laatste tijd over mijn onbeheerste honger. Ze stelde voor dat ik een meer eiwitrijk ontbijt zou proberen in plaats van het koolhydraatrijke ontbijt dat ik heb gehad. Dus Nike Tanjun Donna ik heb vanmorgen een omelet gemaakt met een beetje Mexicaanse kaas en wat spinazie.

Een hele fijne Veteranendag voor iedereen die ons land heeft gediend ... maar vooral voor:

mijn opa, die piloot was in de Tweede Wereldoorlog en neergeschoten werd, werd gevangengenomen en diende een jaar als krijgsgevangene. Toen hij eenmaal eenmaal was vrijgelaten, woog hij minder dan 100 pond. Niemand die een kleine P.O.W. ervaring hem naar beneden halen, hij kwam terug en richtte een zeer succesvolle textielfabriek op.
mijn vader, die in Vietnam als helikopterpiloot diende (en later de textielfabriek runde.)

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz