Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 39 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

14.04.2020 10:16
unsere psychische Gesundheit Antworten

Toen ik begon te studeren voor het bar-examen, realiseerde ik me dat Nike Air Max 2017 Femme de vaardigheden die zorgden voor een succesvolle ultramarathon gemakkelijk overdraagbaar waren op deze nieuwe uitdaging. Ik wist hoe ik uren gefocust kon blijven, maar ook hoe ik me daarin kon ontspannen. Ik had keer op keer geleerd hoe ik vooruit kon blijven gaan - vooral toen Nike Air Max Command Homme het einddoel onmogelijk ver leek. Ik had een strategie om met mijn lichaam om te gaan, ondanks een nerveuze maag. Ik begreep hoe belangrijk het was om niet voor de grote dag uit te branden en toen het eindelijk zover was, wist ik dat ik erop kon vertrouwen dat ik niet zou opgeven.

Ik was me tegen die tijd ook zeer bewust van de magie van de mentale gezondheidsrun. De run waar het enige doel is om je beter te voelen als je klaar bent dan toen je begon. Wat tijdens de rechtenstudie een anker was geweest en me ertoe had gebracht om in de eerste plaats ultras Nike Air Max 2017 Damen te vinden, werd toen cruciaal voor mijn barvoorbereiding. Het gaf me een reden om naar buiten te gaan, te stoppen met studeren, om de informatie te laten bezinken.

De zaken zijn nu beter onder controle, al word ik weleens getroffen door bijzonder moeilijke tijden. Ik vertrouw Nike Air Presto Mujer niet alleen op racen of hardlopen om rechtop te blijven, maar het zal altijd belangrijk voor me zijn. Ik doe nog steeds aan runs op het gebied van geestelijke gezondheid, waarbij ik me alleen concentreer op de vreugde om door de wereld te kunnen bewegen. Ik race nog steeds getimede ultras omdat ik daar blij van word - maar dat is niet het enige. Dit jaar hoop ik mijn eerste 24-uursrace te rijden. Het zal ongetwijfeld moeilijk zijn, maar het goede soort moeilijk.

We bevinden ons in ongekende tijden. Nu COVID-19 zich snel over de hele wereld verspreidt, wordt ons gevraagd om thuis te blijven en te schuilen, behalve voor essenti?le taken. Wat betekent dit voor degenen onder ons die de roep van het buitenleven voelen en houden van het gevoel van de natuur die door onze aderen stroomt? Hoe zit het met degenen onder ons voor wie Nike Air Max 1 Donna de natuur essentieel is? Hoewel we misschien niet in staat zijn om onze favoriete hardloopgroep te ontmoeten of de meisjes bij elkaar te krijgen voor een weekendwandeling, neem moed. Zie je, de natuur is overal. En we kunnen nog steeds profiteren van de geestelijke gezondheidsvoordelen van het buitenleven, terwijl we de veiligheidsmaatregelen en richtlijnen volgen die ons door de nationale gezondheidsinstellingen en onze lokale overheden zijn gegeven tijdens de COVID-19-pandemie.

De voordelen van de natuur op onze geestelijke gezondheid
Het onderzoek is duidelijk. Zo glashelder als uw favoriete meer, weggestopt in de bergen. Tijd doorbrengen in groene ruimtes verbetert onze stemming door emoties zoals vreugde, geluk en vrede te vergroten, terwijl woede, verdriet en angst afnemen. Blootstelling aan de natuur vermindert het Nike Air Zoom Pegasus 36 Dames herkauwen, die vervelende vriend die ons vasthoudt in een cyclus van onbehulpzame zorgen zonder echte pogingen om problemen op te lossen. Tijd doorgebracht in de buitenlucht verhoogt ook onze aandacht, focus en concentratie. Het helpt ons als team samen te werken, omdat is aangetoond dat het de eenheid en cohesie vergroot. Luisteren naar natuurgeluiden, zoals vogels en water, helpt bij ontspanning en verlaagt in feite onze niveaus van het stresshormoon, cortisol. Hoewel het het lichaam ontspant, verbeteren natuurgeluiden ook onze aandacht en reactietijd. Van blootstelling aan de natuur is ook aangetoond dat het het zelfrespect verbetert. De natuur is echt de ultieme one-stop-shop als je op zoek bent naar optimale gezondheid en welzijn. * Zie TS-artikel over bosbaden

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz