Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 41 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

14.04.2020 10:57
buurten zullen worden Antworten

Het afgelopen jaar was ik ge?rriteerd. Ik was ge?rriteerd toen ik voor andere mensen zorgde, potenti?le tijd in de sportschool miste, tijd om echt te rollen, tijd om kernwerk te doen, tijd voor mijn training. Ik had een hekel aan de onzekerheid of ik Nike Air Max Command Damen kon rennen wanneer ik wilde, of zo ver als ik wilde, of de tijd had om te herstellen toen ik thuiskwam. Die ergernis werd de basis voor de lessen die me nu elke dag doorstaan. We bouwen stapsgewijs op naar onze doelen. Soms zijn ze dichtbij en soms zijn ze verder weg. Maar als ik elke uitdaging afzonderlijk bekijk, merk ik dat ik ze beter aankan tijdens het hardlopen en in het leven.

Dit geldt vooral nu het leven onzekerder wordt. Dat brengt me terug bij de mantra: 'Je kunt moeilijke dingen doen.' Ik wist niet zeker of ik moeilijke dingen kon doen. Had ik ooit echt iets moeilijks gedaan? Pas op mijl 20 begon ik echt de lessen van mijn training en mijn race te volgen. Het is half februari in Pennsylvania en de kou was gewoon schokkend. Ik moest mijn kleren en sokken verwisselen toen ik mijn dropbag bereikte. Het was onderdeel Adidas Yeezy Boost 350 Hombre van een plan dat ik met mijn coach had bedacht om veilig te blijven in de koude tijden. Maar de kou en de wind maakten de verandering fysiek pijnlijk. Mijn benen stopten met werken en mijn vingers waren verdoofd van pijn. Ik dacht niet dat ik kon doorgaan, niet nog een mijl, niet nog een stap. Maar er was nog een andere hulppost om naar te reiken, dus dat deed ik. En daarna nog een en nog een. Terwijl ik rende, begon ik me te realiseren dat ik moeilijke dingen doe. Op dit moment is dit ding moeilijk. Onderweg worden moeilijke dingen vereenvoudigd door omstandigheden. Het is misschien moeilijk, maar als we eenmaal aan het hardlopen zijn, hebben we vaak weinig andere keus dan door te gaan. Je moet afmaken en terug naar je auto. Als je racet, moet je van punt A naar punt B gaan, als dat mogelijk is. En om het te doen, zet je gewoon Nike Air Max Command Damen de ene voet voor de andere. Dus we doen. En dan worden we voor dat doorzettingsvermogen beloond.

Een mijl of zo van de finishlijn, zijn mijn gedachten van de pijn naar mijn kinderen gekeerd. Ze wachten voor het eerst op mij sinds ik een jaar geleden ben gaan hardlopen. De gedachte aan hun kleine gezichtjes stuwt me naar voren. Mijn benen voelen licht aan van de vreugde ze te zien en ik zweef terwijl ik de laatste heuvel het gras op draai. Sneeuw fladdert zachtjes naar beneden terwijl drie kleine kinderen gekleed in dikke winterjassen uit ons busje springen en naar me toe rennen. Ik stop om ze bij te praten Adidas Zx Flux Mujer terwijl de vrijwilligers aan de finishlijn beginnen te schreeuwen om over de lijn te stappen. Ik doe de laatste paar stappen en word omringd door rode wangetjes en bevroren neusjes. Ze giechelen om de zoutkorst op mijn Nike Air Max 270 Homme gezicht en kijken vol ontzag toe terwijl ik een houten huisje overhandig krijg met "3rd 19-39" erop gegraveerd. Even gloeien hun gezichten van trots en opwinding voordat ze alle drie in tranen uitbarsten. Het is echt koud; hun handen zijn koud, ze hebben honger. Het moment gaat voorbij en ik bundel ze in mijn busje en stuur mijn partner naar hamburgers en milkshakes. Het geluid in de auto is oorverdovend na een hele dag in het bos te hebben doorgebracht met alleen het geluid van de wind in mijn oren.

Maar dit is waarom we moeilijke dingen doen. Voor die mooie momenten van vreugde, voor die transcendente lessen die Nike Air Max 90 Damen ons naar het volgende moment van vreugde leiden - of het nu Mountain Dew is bij een hulppost, de lachende gezichten van onze familie en vrienden, of de finishlijn. Rennen, en racen in het bijzonder, is een microkosmos van ons leven. Alle lessen die ik onderweg leer, worden vaardigheden die ik in mijn leven neem. Vandaag, in het licht van onzekerheid en angst, weet ik dat het goed zal komen, dat wij hardlopers het goed zullen doen, omdat we veerkracht hebben als we worden uitgedaagd. We weten dat er een andere hulppost is en we weten dat we allemaal moeilijke dingen kunnen doen.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz