Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 12 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

20.04.2020 07:50
gehen und zu rennen Antworten

Trailrunning lijkt misschien niet altijd een wandeling in het park (of het bos). Voor mensen die nieuw zijn, kan het Adidas Superstar Homme ongelooflijk intimiderend zijn om trailrunning te volgen - van de afstanden die sommige trailrunners liefhebben tot de afgelegen plaatsen waar paden ons kunnen leiden, kan het zelfs eng lijken. Dus hoe maak je de sprong over de rivier en door het bos?

Als je wegen loopt, geweldig! Je kunt een trailrunner zijn! Als je een wandelaar bent, fantastisch! Wandelen is een integraal onderdeel van trailrunning! De eerste stap is het vinden van een Nike Air Max Motion Dames plek om te rennen. Google maps kan een goede plek zijn om te beginnen voor het vinden van lokale parken en wildernisgebieden om je heen, en het is ook handig voor het plannen van vervoer naar paden (inclusief het vinden van openbaar vervoer). Andere online bronnen zijn Trail Run Project via REI, AllTrails (gratis om je aan te melden) en het tabblad Verkennen op Strava. Trail Run Project en AllTrails Nike Air Max Command Mens classificeren routes als eenvoudig, gemiddeld en moeilijk, en de beoordelingen zijn gebaseerd op lengte, hoogte en terrein. Lokale hardloop- of afbouwwinkels hebben vaak mensen met kennis van lokale trail-systemen en kunnen helpen met suggesties voor plaatsen om te beginnen. Kies welk pad je maar wilt! Sommige mensen beginnen graag kort, met afstanden waarvan ze weten dat ze die kunnen overbruggen. Anderen kunnen kiezen op basis van Adidas Nmd Mujer vergezichten of beklimmingen - wat uw keuze ook is, begin met iets waar u zich prettig bij voelt, wetende dat lopen en omkeren altijd opties zijn.

Wanneer u uw eerste run plant, denkt u waarschijnlijk aan het bedrijf. Het kan handig zijn om iemand mee te hebben die de paden kent of enige ervaring heeft; zorg er gewoon voor dat je duidelijk kunt stellen dat de run voor jou als beginner is, niet voor Nike Air Max 270 Herren het verpletteren van kilometers of vert of gekke snelheden. Misschien wil je met een groep gaan - Trail Sisters heeft misschien een lokale groep bij jou in de buurt, of andere hardloopspeciaalzaken hebben vaak intro-trailruns. Als je nog een nieuwe trailrunner hebt die bereid is om de eerste stappen met je te zetten, is dat ook geweldig! Solo kan ook een geweldige manier zijn om paden te ervaren Nike Air Pegasus 83 Uomo (zorg ervoor dat je iemand laat weten waar je heen gaat en wanneer je terugkomt).

Het is misschien dezelfde lunch, maar het is een ander plaatje. Wat is er anders aan deze lunch? Het was gratis, dankzij een klantenkaart, en genoten van buiten in de zon tijdens het lezen van The Girl Who Played With Fire.
Ik heb de laatste tijd geen zin om te lunchen omdat ik me verveel door mijn eigen kookkunsten, maar volgende week ga ik samen optreden.

Ik Nike Air Pegasus 83 Damen heb minder last van mijn maag sinds ik de zuivel weer min of meer heb opgegeven, maar ik heb per ongeluk wat Fage besteld in mijn FreshDirect-doos, dus gooide ik er gisteravond wat in mijn haver. De banaan helpt, maar 's nachts is haver niet hetzelfde zonder wat zonnebloemzaadboter.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz