Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 39 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

21.04.2020 09:53
gute Verwalter unseres Antworten

Ik verveelde me een beetje door mijn gebruikelijke ontbijt - Nike Air Pegasus 83 Donna haver 's nachts, spinazie feta-wraps, bagel + zonnebloemzaad + banaan - dus ik maakte vanmorgen een klein ei en kaas. Eerlijk? Gewoon niet zo goed als je geen kater hebt en het is niet vettig als de hel. Deze is met twee eieren, feta (waardoor het een beetje betta was) en een volkoren Engelse muffin. Ik kreeg uiteindelijk een halve bagel dun met de zonnebloemzaadboter en banaan toen ik aan het werk ging.

We moeten echt beter kunnen vloeien tijdens onze races. Raceplannen zijn grappig. We besteden veel tijd aan het kraken van cijfers, het bekijken van oude splitsingen, het bekijken van profielschema's, de afstand tussen hulpposten en het beslissen wanneer we op bepaalde plaatsen zouden moeten zijn. Als je een beetje een type bent zoals ik, eindigen deze gelamineerd en worden ze bijbels op de racedag. Ik zou om 10:23:30 op mijl Nike Air Force 1 Herren 36 aankomen. En dan om 10:23:31 verander ik water in wijn ... wacht, nee, dat is niet waar. Als iemand me zou laten racen zonder mijn gelamineerde kaart, zou ik misschien huilen. Het is alsof ik een babydeken bij me heb. Ik heb het niet Nike Air Max 2017 Dámské echt nodig, maar ik wil het echt daar in dat voorvak willen hebben, mijn borst een hele dag en nacht prikkend.

Ik ben begonnen om veel meer te stromen in mijn races. Als ik een steile berg beklim en het is mijl vijf, in plaats van me zorgen te maken over waar ik zou moeten zijn op basis van mijn bijbelse gelamineerde kaart, check ik in bij mezelf en mijn inspanningsniveau en pas ik aan. Als ik erg moe ben en het donker wordt voor een lange nachtelijke klim, probeer ik me aan te passen, zelfs als ik achter op schema ben, ga zitten en pak wat potstickers, pizza of ander vast voedsel in me voordat Adidas Zx 700 Mujer ik terugga in de duisternis. Ik probeer erop te vertrouwen dat ik weet wat ik moet doen op de verschillende plaatsen en tijden in de race. Als ik moe ben en begin te dromen en excuses te maken om te vallen, neem ik gewoon wat rust en Nike Internationalist Hombre haal wat eten en water, en vraag om een ??peptalk van mijn bemanning of een slachtoffer van een hulppost, ik bedoel vrijwilliger.

Of je nu twee weken vrij wilt nemen en niet wilt nadenken over het uitvoeren van een enkele stap, of een zomer wilt fietsen of terug wilt springen naar grote kilometers, het is letterlijk helemaal jouw keuze en je flow. Kijk wat jou aanspreekt. Kijk waar je bent en ga met de stroom mee. Dit is je lichaam, je geest, je wedstrijdschema. Er is niemand anders dan jezelf bij te houden. Deze sport is moeilijk. Het leven is hard. Het moet leuk en aantrekkelijk zijn, en het leren omarmen van de stroom van waar je fysiek en mentaal bent op elk moment, dag, week, maand en cyclus, zal je ongetwijfeld helpen om veel langer van elke stap te genieten.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz