Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

22.04.2020 07:04
entdeckte einige interessante Antworten

Klinische studies hebben aangetoond dat groepstherapie kan helpen. Hoe vertaalt dit zich naar vrouwelijke www.mondoscale.it ultralopers? Het betekent hardlopen met andere vrouwen. De reden waarom groepstherapie helpt, is omdat vrouwen de effecten van het imposter-syndroom bij hun leeftijdsgenoten kunnen zien en vervolgens kunnen herkennen hoe ook zij de realiteit negeren en een verhaal kiezen dat ze slechts een fraudeur zijn. Ren met andere vrouwen en praat over dit probleem. Je zult merken dat zelfs de meest ervaren, snelle of fitte vrouwen dezelfde gevoelens ervaren als jij. Stap samen in de vrijheid om te weten dat je sterk, gekwalificeerd, snel, sterk en capabel bent. Maak er een gewoonte van om het hardop tegen elkaar en tegen jezelf te zeggen.

Maak een verbintenis met jezelf om geen gedachten te denken als: "Ik zou DNF kunnen zijn." Plan voor succes en herformuleer uw gedachten tot: "Ik ga deze race afmaken." Geef je team de tools die ze nodig hebben Adidas Gazelle Damen om te plannen en Adidas Zx Flux Mens te communiceren voor het geval er iets gebeurt op de racedag, maar je hoeft niet actief te plannen voor je mislukking. Je harde werk, fitheid en ervaring afwijzen door dingen te zeggen als: 'Ik kan het waarschijnlijk toch niet afmaken', is vernederend voor jezelf en voor de mensen die in je geloven en er zijn om je te helpen. Courtney Schwartz, een trailrunner die in Idaho woont en die meedoet aan alles van races van 50 km tot 100 mijl, erkent de kracht van een positieve zelfpraat door te zeggen: "Wanneer ik tijdens of voor een race wat ik 'angstig paardenbrein' noem, begin te voelen, Ik ben beter geworden om uit te zoomen en me te concentreren op dingen die mijn coach me de hele tijd vertelt en dat ik nu mezelf geloof ... 'Ik ben ZO trots op je vandaag dat je hier bent. Wat er vandaag ook gebeurt !! TROTS OP JOU IS Nike Air Huarache Damen ALTIJD ONGEACHT Nike Air Vapormax Mujer WAT !! ’Soms zeg ik het zelfs hardop!"

Zelfs als je geen social media-account hebt, heb je nog steeds een community waar je je verhaal deelt. Als je een geweldige dag hebt en je wilt een foto van jezelf delen als een beest bovenop een berg, dan is dat geweldig. Als je wilt, deel dan je dieptepunten ook met mensen die baat zouden hebben bij het horen van wat je hebt geleerd. Hiermee worden twee dingen bereikt. Sommige therapievormen voor vrouwen die het imposter-syndroom ervaren, houden in dat ze hun ware zelf laten zien en vervolgens de reactie van de mensen om hen heen observeren. Ze merken meestal dat de ramp waarvan ze dachten dat die zou gebeuren, niet plaatsvindt en dat hun angst misplaatst is. Het tweede voordeel is dat de vrouwen in uw gemeenschap meer worden aangemoedigd door uw authenticiteit dan u weet. Wanneer Nike Air Max 90 Hombre Azul ze door een Nike Air Pegasus 83 Mens dieptepunt gaan, kunnen ze zichzelf eraan herinneren dat je iets soortgelijks hebt meegemaakt en de andere kant hebt gehaald.

Als je Tumblr gebruikt en nog geen 94-apen volgt, zou je dat moeten doen. (Als je niet op Tumblr bent, kun je nog steeds op die link klikken!) Ze is slim en geestig, en ik denk dat ik al haar berichten van de afgelopen week 'leuk' vond - vooral degene die te maken hebben met kennis nemen van verander je mentaliteit samen met je veranderende lichaam. Dat is iets wat niemand je vertelt over afvallen. Het is ook een enorme mentale verandering.

Hoe dan ook, ze heeft geweldig werk geleverd door af te vallen en in vorm te komen, en ik heb deze week echt genoten van haar blog ... zo blij Motivation Monday!

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz