Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 49 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Banning Offline

23.04.2020 08:21
porche ouvert pendant Antworten

De tijd die je besteedt aan trainen en je voorbereiden op een race, bouwt bepaalde verwachtingen bij ons op. Of die verwachting nu is Nike Air Presto Herren om de race te be?indigen, op het podium te landen of onze vorige tijd te verslaan, het is moeilijk om niet in een race te gaan met een doel of verwachting. Onze verwachtingen en doelen kunnen ons pushen en motiveren om hard te trainen en te werken, om onszelf harder te pushen dan we voor mogelijk hielden. Maar wat gebeurt er als onze verwachtingen niet overeenkomen met de realiteit van onze racedag en onze doelen voor onze ogen wegglippen?

Onze verwachting bijstellen TIJDENS een race is een vaardigheid die niet gemakkelijk te leren is en een oefening die moeilijk te accepteren is. De meeste hardlopers die trainen voor een race zijn gewoontedieren en wanneer de verwachtingen die we hadden bij het starten van een race, worden verstoord, kan onze hele mentale houding in een race ook worden verstoord. Plots is elk detail dat we Nike Air Max 2017 Womens voor onze race gepland hadden, gewist. Onze nette, voorbereide en mentaal stoere geesten gaan van het uitzien als een perfect samengesteld ontbijtsandwich tot het eruitzien als roerei. Je kunt niet denken, het is moeilijk om op adem te komen, je benen bewegen niet zoals jij dat ook wilt en je vecht tegen tranen. Nu, hoe ben je op dit punt gekomen en hoe kom je er op een positieve manier voorbij.

Het is racedag, je staat aan de startlijn, nerveuze opwinding stroomt door je lichaam. Je bent klaar om je raceplan uit te voeren; verwachtingen en doelen. Het pistool klinkt en de menigte gaat naar voren. Eén stap, twee stappen, drie stappen enzovoort ...

Een gevoel van angst spoelt over je heen, je lichaam, je spieren, het vat dat je voor dit moment hebt getraind, reageert niet zoals je wilt. De "goede gevoelens" zijn er niet en je Adidas Nmd Uomo BEGONNEN DE RACE. Je duwt jezelf, probeert kalm te blijven, in de hoop dat de "goede gevoelens" zullen komen naarmate de race vordert. De minuten en mijlen tikken voorbij, het wordt duidelijker dat het misschien niet gebeurt. Een verstikt gevoel stijgt in je keel, tranen bedreigen je ogen. Je weet dat van streek raken je race niet zal helpen, dat verstikte gevoel zal de ademhaling alleen maar uitdagender maken. Hoe meer je van streek raakt, hoe meer negatieve gedachten in je hoofd kruipen. Deze overweldigende gevoelens worden verergerd door de doelen die je voor de race stelt. De verwachtingen die je jezelf stelt, wegen ineens zwaar op je. Gedachten razen door je hoofd, "Ik ga mijn doel niet halen", "Waarom voel ik me niet goed", "Ik wil niemand teleurstellen met deze slechte race" (als je echt bang bent om stel jezelf teleur!Nike Air Pegasus 83 Damen ).

De verwachtingen in je hoofd kunnen een verlammende factor zijn in een race. Er komt een moment in een race, als het niet aan je vooraf ingestelde verwachtingen voldoet wanneer die verwachtingen kunnen veranderen. Tijdens een race je mentale focus kunnen verleggen is een essenti?le vaardigheid die je hele race kan veranderen. Een hele race doormaken, niet alleen fysiek, maar mentaal zwaar, is dubbel belastend. Negatieve gedachte na negatieve gedachte die je race verder schaadt. Er komt een moment tijdens een race dat verwachtingen kunnen veranderen en dat is niet altijd even makkelijk te accepteren. Alleen omdat een race niet gaat zoals je wilde of niet zo goed gaat als de laatste keer dat je dezelfde race deed, wil nog niet zeggen dat je er niets positiefs uit kunt halen. Het betekent niet dat je race niet zal verbeteren Nike Air Max 97 Damennaarmate hij vordert.

Soms kunnen (en moeten) verwachtingen in het midden van de race (of eerder) veranderen. Je denken veranderen van angst om niet aan je verwachtingen te voldoen naar positieve gedachten en nieuwe verwachtingen kan je gemoedstoestand in een race volledig veranderen. Positief denken kan ook de manier waarop je race verloopt volledig veranderen. Door te kunnen ontspannen en de huidige realiteit van je race te accepteren, kun je een punt in de race bereiken waarop je je beter voelt. Je verwachtingen halverwege de race veranderen, ook Adidas Nmd Femme al is het zo simpel als het veranderen van de negatieve gedachten naar positieve, of zo groot als accepteren dat je die dag misschien niet het podium bereikt, en dat is oké. Gewoon de race kunnen lopen, op pad zijn om iets te doen waar je van houdt, jezelf uitdagen en afmaken is een Adidas Zx 750 Donna prestatie en iets om te vieren.

Diner: dit is een kippenpasteitje. Met zoete aardappel en zilvervliesrijst, in ploegendiensten gegeten omdat niets tegelijk op was.
De laatste tijd ga ik door de bewegingen van gezond zijn. Ik eet meestal de juiste dingen en ik haal meestal de sportschool, maar het is niet zo leuk als vroeger. Ik kijk ernaar om dat terug te krijgen. Misschien op tijd om te trainen voor mijn marathon?

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz