Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 101 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

31.08.2018 07:14
van de originele polsband Antworten

n mijn vorige bericht heb ik het Garmin Forerunner 610 GPS-horloge beoordeeld. Een van mijn klachten over het horloge is dat de polsband slecht ontworpen lijkt te zijn en de neiging heeft af te breken van de verankeringspennen. Dit is de mijne overkomen en ik wacht nog steeds op een vervanging van Garmin.
Een Twitter-vriend stelde voor om de optionele velcro-riem te proberen, dus ik ging door en bestelde er een Nike Air Odyssey Dames bij Amazon. Bij het lezen van de Amazon-recensies was er enige bezorgdheid www.aromery.co.uk over de pinnen waarmee de riem werd vastgehouden, en er werd gesuggereerd dat het kopen van een set veerknoppen van 19 mm dingen veiliger zou maken. Ik kocht er ook een paar. Alle relevante stukken zijn nu gearriveerd en gisteravond heb ik de nieuwe horlogeband bevestigd. In eerste instantie dacht ik dat ik de verkeerde band had, omdat ik me niet realiseerde dat je een klein plastic anker moest verwijderen voordat je de nieuwe installeerde die met de klittenband werden meegeleverd (ankers zijn de kleine zwarte plastic dingen op de foto hieronder). Na een beetje vloeken en een snelle trip naar YouTube heb ik mijn fout ontdekt en ben weer aan het werk gegaan. De eerste stap is om de nieuwe ankers te bevestigen, wat vrij eenvoudig is als je de pinnen duwt / Nike Air Max Classic BW Hombre eruit trekt en alle onderdelen krijgt van de oude band verwijderd (bij de Adidas Superstar Womens klittenbandriem zit een handig gereedschap). Ik moet er rekening mee houden dat de tool in de onderstaande afbeelding (afkomstig van de Amazon-pagina voor de 610-riem) niet hetzelfde is als degene die daadwerkelijk wordt geleverd met de velcro-riem, noch de pinnen. De velcro-riem wordt geleverd met 4 rechte pinnen zonder springtips en het gereedschap heeft slechts één taps toelopend punt aan de punt om de rechte pinnen door de gaten te duwen.Mijn indruk van de ankers die bij de klittenband horen, is die ze zijn gemaakt van een harder plastic materiaal en lijken duurzamer dan die aan het einde van de originele polsband, die bijna rubberachtig en buigzaam lijken. Het kostte een beetje moeite Nike Air Max 90 Dames Roze om de pennen door te halen om ze te verankeren, en ik kan me niet Nike Air Max 2017 Męskie voorstellen dat ze loskomen. De tweede set pennen die bij de velcro-riem worden geleverd, Nike Air Max 90 Damskie wordt door een tweede set gaten in de ankers en door een stof geschoven lus op de riem om deze op zijn plaats te houden. Deze pinnen pasten niet zo nauw, en ik was bang dat ze na verloop van tijd zouden afglijden. Dit is waar de set veerpennen die ik apart heb gekocht, erin past. Ze passen perfect en knipten op hun plaats met wat voelt als een mooie, veilige pasvorm (let op, ik dacht aanvankelijk dat de verende pennen zouden worden gebruikt om de ankers te bevestigen, maar ze passen niet in die gaten - dit leidde tot een nieuwe vloek tot ik erachter kwam). Nu alles is gemonteerd, lijkt de band behoorlijk veilig en past hij gemakkelijk. Vroeger gebruikte ik velcro-banden met Nike Air Presto Dames mijn oude Timex-stopwatches, dus de stoffen band is geen probleem voor Nike Air Presto Mujer mij, hoewel ze de neiging hebben om een ??beetje tijd te nemen om te drogen na nat te zijn. De kit wordt geleverd met zowel een lange als een kortere band, ik heb gekozen voor de langere band en het is bijna te groot voor mijn pols, dus ik vermoed dat het de meeste mensen zal huisvesten. Hier hoop ik dat deze band beter zal blijven dan het origineel!

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz