Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 102 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

03.09.2018 07:39
Als zodanig ontbreekt de pop Antworten

Ik deed een reeks snelle 200m intervallen op de baan in de U5 en de baggy fit was een beetje een probleem tijdens de bochten Nike Air Max 95 Dames - mijn voorvoet gleed wat rond. Cinching de veters een beetje krapper waarschijnlijk zou hebben geholpen, maar ik wilde niet stoppen met het momentum van de training. Ik heb geen problemen met slippen op de weg in hen. Net als bij eerdere versies, is de binnenzool van de U5 niet verwijderbaar en is ondersteuning van de voetboog minimaal tot niet aanwezig. In Running Warehouse wordt de stapelhoogte van de U4 weergegeven als een 18 mm-hiel, 14 mm voorvoet, terwijl de U5 13 mm hak is, 11 mm voorvoet. Nike Air Max 90 Femme Het verschil zou onmiddellijk merkbaar moeten zijn voor iedereen met ervaring die in vorige herhalingen van de schoen loopt. De U4 voelde als een ultralichte race vlak voor mij, de U5 voelt bijna meer aan als een schoen in blote voeten dan een flat. Er is erg weinig zool onder de voeten, en het is een vrij stevige rit. Het past bijna Nike Air Max Thea Dames en voelt aan als de Merrell Vapor Glove met een dunne plak schuim aan de zool toegevoegd. Na mijn eerste paar runs in de U5 was ik verrast te merken dat mijn kuiten strak en pijnlijk waren. Ik heb de laatste tijd veel schoenen zonder schoenen gedropt, dus dit verraste me een beetje. Ik schrijf de pijn toe aan de combinatie van het bedrijf, minimale zool en het feit dat ze me het tempo wilden doen opvoeren. Mizuno gebruikt zijn nieuwe U4ic-middenzool in de U5 en ze beweren dat het dezelfde demping biedt Nike Air Vapormax Womens in een dunner pakket. De schoen voelt me ??meer minimaal opgevangen. De buitenzool van de U5 draagt ??het nubby ontwerp over van vorige versies van de schoen, Nike Air Presto Mens hoewel in een iets ander patroon. Ik heb ongeveer 20-25 mijl op het paar in de foto hierboven, plus ik draag ze om te werken en slijtage lijkt het meest merkbaar op de Nike Air VaporMax Damskie blootgestelde EVA in de middenvoet en de voorvoet. Ik heb geen grote duurzaamheidsproblemen meegemaakt, maar zoals altijd is mijn vermogen om te reageren op duurzaamheid beperkt door het aantal mijlen dat ik op schoenen kan krijgen voordat ik recensies schrijf (het is moeilijk om veel schoenen te beoordelen en veel kilometers te maken op elk) .Geen zijn de afvoeropeningen onder de middenvoet die in vorige versies zijn gevonden - dit zou sommige mensen gelukkig moeten maken, omdat ik klachten heb gehoord dat ze water binnenlaten als ze door plassen lopen (dat is mijn algemene ervaring met afvoeropeningen - zij ' is meer een risico om op een natte dag water in een schoen Nike Air Presto Mujer te laten lopen dan echt te helpen het eruit te krijgen). Een andere verandering is dat de holte onder de hiel groter is in de U5 - dit is geen probleem tijdens het hardlopen, maar tijdens het lopen op hardhouten vloeren of betegelen fungeert het als een zuignap.
De Mizuno Universe 5 is een beetje moeilijk te pinnen. Het is ontworpen om een ??raceflat te worden en gezien het gewicht kun je niet anders dan hard in de schoenen rennen. Ik heb een baantraining gedaan, een paar tempo-runs en een paar eenvoudige runs in de schoenen en ze presteren goed. Omdat de zool zo dun is, is hij zeer flexibel en mist hij de langsstijfheid van andere raceflats. Als zodanig ontbreekt de pop in een schoen met een stijvere zool zoals de adidas Hagio. Ik denk dat het komt aan de voorkeur - een stijvere flat kan meer pop bieden, maar stijfheid betekent Adidas NMD Womens meestal een beetje meer materiaal en dus een groter gewicht. De U5 vergeleken met zijn naaste concurrenten, de Asics Blazing Fast en New Balance RC5000, de U5 voelt flexibeler en heeft een veel ruimere pasvorm (let op: ik heb de laaiend snel, maar ben er nog niet in geslaagd). Het is ook flexibeler dan het Universum 4. Mijn gevoel is dat de Universe 5 veel op een paar van de minimalistische schoenen uitloopt die op de markt zijn. Schoenen als de adidas Gazelle en New Balance MR00 komen voor de geest. Ik zou nalatig zijn als ik geen commentaar gaf op het uiterlijk van deze schoen. Mizuno heeft een geschiedenis van het maken van de hele wereld een flitsende schoen - de originele U4 was fel oranje en had vlammen op de bovenkant. Toen ik voor het eerst een foto van de U5 zag, was ik ontsteld. Ik dacht dat ze er afschuwelijk uitzagen. Nike Air Max 2016 Dames Ik moet zeggen, de schoenen zijn echt op me gegroeid. Het ontwerp is zeker uniek en ik heb ze gewoon gedragen omdat ze er anders uitzien dan elke schoen die ik ooit heb gehad. Je krijgt reacties als je deze draagt!

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz