Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 110 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

19.09.2018 07:17
Den nederste del af det Antworten

Med hensyn til pasform er Speedform fremragende. H?len krammer foden perfekt, midtfoden er t?t og forfoden er rummelig. Det er ikke Altra eller Merrell Barefoot rummeligt, men jeg har ingen klager over rummet. Skoen forsvinder p? mine f?dder (advarsel Nike Air Max 1 Womens - n?r jeg b?rer str?mper). S? hvorfor l?gger v?gt p? sokker? N?, for mig fungerede de ikke som en sokl?s l?besko. Jeg har ofte problemer med hotspots langs buen og bolden p? min h?jre fod, da jeg har tendens til at udtale mere p? den side. P? min Adidas Superstar Womens f?rste l?b i Speedforms (en 8 miler) udviklede jeg en blister p? forsiden af ??buen n?r hvor den tapede s?m er placeret. Jeg er IMG_2318stillet ikke helt sikker p?, hvorfor det skete, og jeg havde ikke et problem p? venstre side. Jeg g?tter p?, at min h?jre fod Nike Air Presto Mens ruller i mere (UA sendte mig ogs? et andet par en halv st?rrelse st?rre, jeg kan pr?ve dem ud og se om de hj?lper) .Min andet problem stedet var p? h?len af min h?jre fod. Der er en fleksibel, gummiagtig svejset vugge rundt om h?len p? denne sko, og denne vugge syntes at gnide min fod p? den indvendige del af h?len (lige n?r toppen Adidas NMD Womens af ??det klare oransje b?nd i billedet til venstre). Afviklet med en blister der ogs?. Igen ingen problemer p? venstre side. N?r jeg har sokker, har jeg ikke haft noget problem p? begge steder. Jeg ville v?re nysgerrig efter at h?re andres erfaringer, Adidas Campus Femme der l?ber t?rl?st i denne sko - efterlad en kommentar! Selv om ?vre f?r al opm?rksomhed i den tidlige markedsf?ring, er det for mig den eneste, der virkelig g?r denne sko god. Jeg m?ler stakken h?jde omkring 21mm-15mm, s? ca. 6mm dr?be. Der er ingen rigtig flare til h?len, og det kommer ikke i vejen, n?r jeg l?ber. Der er en meget lille opbygning af s?len medialt og sidev?rts rundt midtfoden - jeg ville ikke rigtig kalde det bue st?tte, mere af en mekanisme til at holde midfoten p? plads. Hvad jeg elsker om Speedform s?len er, at det er lydh?rt men ikke overdrevent fast. Da jeg f?rst Nike Air Max 90 Homme satte dem p?, t?nkte de, at de f?lte bl?de, mens de gik rundt, men efter at have k?rt omkring 30 miles i dem k?rer de meget som en traditionel racerflad. De f?ler sig som en meget lidt bl?dere og mindre stiv version af Skechers GoRun Speed ??(Meb's racersko). www.neonray.co.uk Faktisk b?rede jeg dem n?sten i en 4-mile race i sidste uge, men valgte i stedet for Nike Lunaracer 3, da mine ben f?lte sig skudt fra l?bende bakker i Maine, og Lunracer er en meget bl?dere sko (afviklet med at vinde min alder- gruppe!). Speedform ville v?re en fantastisk sko til racing 5K's-Half Marathons (den vejer lige over 6 oz i Nike Air VaporMax Womens st?rrelse 10, s? sammenlignelig med mange lejligheder), og jeg kunne endda se mig selv bruge dem til en maraton (men har ikke lavet lange distance l?ber i dem endnu at vurdere). Som jeg altid vil p?pege, at skrive mange anmeldelser betyder ikke s? Adidas Superstar Womens mange miles p? individuelle sko, og det g?r det sv?rt at kommentere holdbarhed. Men jeg kan sige, at efter 30 miles ser jeg intet unormalt slid p? s?len. Gummi bruges kun sparsomt ved h?len, i sm? b?lg over forfoden og under storet?en. Hvis du har tendens til Nike Air Max Classic BW Mens at spise v?k den laterale forfod af sko, kan du have holdbarhedsproblemer med denne.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz