Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 78 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

24.10.2018 05:48
dat de schoen in feite nul druppel Antworten

Enkele weken geleden reisde ik iets meer dan een uur naar het zuiden van mijn Nike Air Vapormax Womens huis in New Hampshire om het hoofdkwartier van Saucony in Lexington, Massachusetts te bezoeken. Het doel van mijn bezoek was tweeledig. Eerst wilde ik hun biomechanica-lab Adidas ZX Flux Womens bezoeken en mijn formulier laten analyseren met behulp van hun loopanalyse-opstelling (force plate loopband, 3d-kinematica - erg cool!). Ten tweede wilde ik hun ontwerpteam ontmoeten en een rondleiding krijgen over hun faciliteiten. Ik arriveerde op het hoofdkwartier van Saucony vlak voor de offici?le release van hun nieuwe zero-dropschoen, de Saucony Virrata. Gezien mijn eerdere succes met Saucony-schoenen (Kinvara, A5, enz.), Was ik erg enthousiast over de Virrata en ik keek er naar uit om een ??paar te krijgen. Toen ik aankwam, kreeg ik te horen dat ik in hun looplab in de Virrata zou kunnen rennen en een paar mee naar huis kon nemen - voor een man met mijn Nike Air Max 95 Hombre interesses is dit als een kind dat een snoepwinkel binnenloopt en wordt gegeven de grootste lolliop in zicht! Ik heb veel meer te zeggen over mijn ervaring die dag (veel gegevens en video's van het lab), maar waar ik me op www.amolan.es ga concentreren, is een recensie van de Virrata. Ik heb er nu meer dan 50 mijl op gezet en ze zijn snel een van mijn favoriete schoenen geworden. De Virrata is niet Saucony's eerste kennismaking met de zero drop-niche. Ze hebben de Hattori een paar jaar geleden uitgebracht, maar het heeft nooit echt een grote invloed gehad en op basis van mijn gesprekken met het Saucony-team zit de toekomst in hun opstelling in het ongewisse (persoonlijk vind ik de Hattori leuk, maar sommige aspecten van het ontwerp Adidas Superstar Hombre verhinder me dat ik er enkele kilometers overheen loop). Met de Virrata hoopte Saucony te cre?ren wat in wezen neerkomt Nike Air Max 2017 Womens op een schoen met een nuldaling die in de mal van de populaire Kinvara is gebouwd. Met andere woorden, ze probeerden hier niet een schoen op blote voeten-stijl te maken. Integendeel, de bedoeling was dat de Virrata zou dienen als een goedgevulde schoen voor diegenen die niet van een haklift houden. Voordat ik inga op de subtiele details van hoe de schoen presteert, wilde ik een beetje een controverse over de Virrata. Toen Runner's World de schoen beoordeelde, meldden ze dat het om een ??4 mm drop-schoen ging (24,6 mm hak, 20,6 mm voorvoet om precies te zijn). Ik heb een paar andere mensen horen zeggen dat het geen neerdaling voelt. Ik vroeg Saucony hierover en ze waren nogal perplex over hoe die Runner's World-metingen Adidas Superstar Womens werden verkregen, en verzekerden me dat de schoen in feite nul druppel is (ik hoop een foto van een gesneden Adidas Superstar Mens schoen van hen te krijgen als bewijs dat Saucony me heeft verstrekt met een foto van een longitudinaal zoolgedeelte waaruit blijkt dat de zool waterpas is vanaf de hiel tot het gebied van de middenvoetskoppen). Running Warehouse rapporteert de Virrata als 17 mm hiel, 17 mm voorvoet. Ik gebruikte mijn vertrouwde C-remklauwen en matte het ook als 17 mm hiel, 17 mm voorvoet (binnenzool meegeleverd). Gezien dit, ben ik ervan overtuigd dat de schoen in feite nul druppel is, en ik ben nu ook een beetje in de war over de metingen gerapporteerd door Runner's World (Update: in gesprek met Runner's World lijkt het verschil te wijten te zijn aan verschillen in de locaties waar enige diktemetingen worden gedaan). Zoals ik hierboven Adidas NMD Womens vermeldde, heb ik nu iets meer dan 50 mijl op de Virrata gezet. Ik heb het gebruikt voor eenvoudige runs en snelheid Nike Air Presto Womens en ik heb er maar liefst 13 miles in één keer in gerend. Het heeft in alle situaties goed gepresteerd. Hieronder volgen mijn meer gedetailleerde gedachten: De bovenkant van de Virrata doet erg denken aan die op de Kinvara v2. Het is samengesteld uit een buitenlaag van monofilamentachtige mesh en een innner laag van zachte stof. Toen ik de schoen voor het eerst zag, was ik een beetje bezorgd dat de buitenste maaswijdte mogelijk scheurt, zoals gemeld in de Kinvara v2, maar Saucony vertelde me dat het niet hetzelfde materiaal is en dat het beter zou moeten standhouden. Ik heb nog geen problemen gehad met het bovenste deel van mijn paar.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz