Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 73 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

25.10.2018 07:17
vorm van een voetboog zou gaan Antworten

Ik ontving onlangs een e-mail van Patagonia met de vraag of ik hun nieuwe 4 mm dropgewicht lichtgewicht trailschoen, de Patagoni? Evermore, wilde reviewen. Ik was Nike Air Max 2017 Womens opgewonden over het vooruitzicht omdat ik een paar weken eerder een glimp van de schoen had opgemerkt en het mijn belangstelling had gewekt. (Openbaarmaking: dit paar schoenen werd door Patagonia kosteloos als een mediamonster geleverd) Door op de schoen Adidas ZX 750 Mens te passen, voelde het meteen alsof het zijn DNA deelde met de Merrell Barefoot-lijn. Ik heb mijn contactpersoon in Patagoni? zelfs gemaild om te vragen of er een gedeeld ontwerp van schoenen tussen de bedrijven was. Ze vertelde me dat hoewel Merrell en Patagonia Footwear onder de paraplu van moedermaatschappij Wolverine Worldwide vallen, ze volledig gescheiden ontwerpteams hebben (hoewel ze allemaal in hetzelfde kantoorgebouw Adidas Superstar Mujer in Grand Rapids, Michigan werken). De Evermore voelt heel licht, heeft een mooie, goede middenvoet en een uitstekende, brede teenendoos. De hielkap staat aan de minimale kant, wat ik erg leuk vind. De pasvorm Adidas NMD Womens voelt bijna identiek aan de Merrell Bare Access 2, die een van mijn favoriete schoenen is geworden. Op mijn handige voedselweegschaal een maat 10.5 gewogen op 8,9 oz. Patagonia claimt 7,8 oz, dus als ze op een maat 9 baseren, klinkt dat goed. Ik loop niet zonder schoenen, maar stel je voor dat deze schoen heel goed zou zijn voor degenen die dat wel doen. Het voetbed is ge?ntegreerd en ik kan niets zien of voelen dat de blote voet zou irriteren. De tong is comfortabel en niet overbelast. Er is een voorvoet rockplate voor bescherming tegen rotsen. Onderweg voelt de Evermore stevig onder de voeten. Het is heel erg een schoen van Nike Air Huarache Hombre het type op blote voeten, maar met genoeg demping, zodat je je voeten niet op harde oppervlakken kunt slaan. Ik zou zeggen dat het niveau van demping en gevoel vergelijkbaar is met een New Balance MT110. Vanwege de tijd van het jaar heb ik ze alleen kunnen Nike Air Vapormax Womens uitproberen op wegen en moeilijk te beklimmen sneeuwscooterpaden. De ventilatie lijkt uitstekend. Ik heb nog geen kans gehad om ze nat te krijgen, maar op basis van hoe goed ze ademen, weet ik zeker dat ze heel goed zullen draineren. Ik vond de tractie van de Evermore gemiddeld. Ze zijn niet superglad, maar voelen zich ook niet ontoereikend in dit gebied - houd in gedachten dat ik niet de kans heb gehad om ze te testen in een breed scala van omstandigheden buiten de weg en over de sneeuw op de paden. Er is niets om aan te geven dat ze niet goed zullen werken op verschillende Nike Air Max 90 Womens oppervlakken. Het enige dat me over de Evermore gooide, is de hoeveelheid steun die in deze schoen is ingebouwd. Het is niet dat het een ton heeft, maar wat het wel heeft voelt kort, stevig en abrupt. Toen ik het voor het eerst probeerde, was ik teleurgesteld - het enige dat ik voelde was die druk onder mijn boog. Ik besloot ze toch uit te proberen en merkte dat het Nike Air Vapormax Mens me echt niet stoorde. Na 7 mijl had ik geen pijn of problemen. De ondersteuning van de voetboog kan voor sommigen een pluspunt zijn. Ik kan geen andere schoen bedenken die dat mooie, lichte, minimale gevoel heeft dat zich net zo onder de boog ophoopt. Als je echt van steun in de vorm van een voetboog houdt en niet van de platte inlegzolen van veel schoenen op de minimale sporennis houdt, dan zul je deze schoen geweldig vinden. Deze Patagoni? Evermore heeft veel te bieden. Als het niet om deze steun in de vorm van een voetboog zou gaan, zou ik het bijna perfect achten voor een zacht gedempte, lichte sleepschoen met laag gewicht.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz