Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 88 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

01.11.2018 04:18
t het is hoe het voelt eerst e Antworten

Voor zover ik weet dat de gegevens niet zijn gepubliceerd, ontbreken de details met betrekking tot het testen. Was het verschil statistisch significant? Niet zeker. Kwamen de Nike Air Max 95 Hommeindividuele reacties uiteen (bijvoorbeeld op basis van geslacht, lichaamsgewicht, loopstijl, enz.)? Geen idee. Wat was het gewicht van de schoenen? Weet het niet. Het laatste punt is belangrijk, want als de schoen het Energy Boost-model is dat wordt gerapporteerd bij ongeveer 9-10 oz, lijkt het dragen van een lichtere schoen die geen $ 150 kost hetzelfde voordeel te bereiken. We weten uit bestaand onderzoek dat we ongeveer 1% aan economie winnen, van elke drie of zo ounce we in schoengewicht, dus een zes ounce flat kan hetzelfde voordeel bieden. Je zou kunnen zeggen dat het voordeel van Boost is dat je hetzelfde voordeel van de economie krijgt als een lichtere schoen, maar met meer demping en duurzaamheid, wat in feite waar kan zijn, maar dan komen we in de vraag hoe de middenzool van invloed is op de vorm en de vorm krachten toegepast op de benen en voeten. "Als je de Adidas Energy Boost uitprobeert, moet je je niet voorstellen Adidas Superstar Mujer dat je moeiteloos van de weg stuitert of net zo hard rent als Haile Gebrselassie. Loop in plaats daarvan in de winkel of op het nabijgelegen trottoir en vraag jezelf af: voelt deze schoen aan als een natuurlijk verlengstuk van mijn lichaam? Voelt het alsof het bijna op maat is ontworpen voor mijn voeten? Geeft het me een soepele, heldere "rit" als ik erin ren? "Met andere woorden, koop niet vanwege de marketing. Koop op basis van hoe een schoen op je voeten voelt. Probeer het en ren erin. Verdwijnt het, werkt het met je pas, of heb je het gevoel dat je met elke stap tegen de schoen vecht? Dit zijn de tests die hardlopers moeten toepassen. Ik denk dat je een beetje te veel afwijst van de mechanische tests. Ik ben het ermee eens dat mechanisch testen in het algemeen niet perfect correleert met hogere prestaties. Omdat er echter zoveel aanvullende variabelen zijn die worden ge?ntroduceerd wanneer u overschakelt naar fysiologische tests, zal het moeilijk zijn om enige significante, betekenisvolle gegevens te verkrijgen. Nike Air Max TN Donne Ik weet zeker dat shockdemping niet de enige belangrijke materiaaleigenschap is voor test (bijv. neemt de contacttijd toe in boostschoenen? veren hebben een grote schokdemping, maar elke stap zou 5 seconden duren), maar ik denk dat ik op de lange termijn ervoor kies om schoenen te vergelijken op basis van verschillende materiaaleigenschappen (waarvan de resultaten zou veel betrouwbaarder Adidas ZX 750 Mens zijn) in plaats van een procent of 2 verschil in zuurstofverbruik bij mensen te zien. Dit debat zal doorgaan totdat hardlopers de Boost daadwerkelijk proberen.Nike Air Max 95 Womens Ik ben het ermee eens dat het is hoe het voelt eerst en vooral. De marketing is de marketing en de baltest probeert eenvoudig een punt te maken, om schoenen aan heel veel mensen te verkopen. Is de stuitering een geldige indicator van de energieretour van een hardloper? wie weet totdat we ze proberen en echte testen is gedaan. Wat interessant is, is dat dit een nieuw tussenzoolmateriaal is met veelbelovende eigenschappen. Naast het stuiterende effect is het consistente kussen over een breed temperatuurbereik erg interessant. heeft iemand gekeken naar het effect van temperatuur, vooral koudere temperaturen op schoenen Nike Air Max 90 Mujer en prestaties, die "baksteen" tussenzolen op een koude dag. Los van Newton, probeer je een vergelijkbaar terugveringseffect te bereiken door de nokken in de tussenzool te laden en vervolgens los te laten of aan te zetten met hun verpletterbare nokken die het Nike Air Max 90 Hombre meeste terugspringen. Al het andere is min of meer hetzelfde EVA en verschillende geometrie?n van de tussenzool (stapelhoogte, valhoogte, rockers, enz ...). Opdat we niet vergeten wat er is gebeurd in het gebruik van nieuwe materialen en processen boven de tussenzool in de laatste paar jaar. Tegenwoordig heeft bijna geen enkele fatsoenlijke schoen bovendeel, alle gelaste overlays of geen overlays op alle Flyknit. Lichter minder vernauwende schoenen het resultaat. Innovatie Nike Air Max 90 Womens is goed en de Boost-tussenzool lijkt me innovatief, vanwege de RW-tests, als hij te veel wordt gehyped. Ik krijg een paar en zal het je laten weten. Geef me nu een Boost Adios of iets met een lagere prijs en ik zal echt psychisch zijn

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz