Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 78 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

02.11.2018 04:46
r de spleten in de zool zich Antworten

Ik begin deze beoordeling door te zeggen dat ik de Brooks PureDrift liefheb, maar met een grote waarschuwing. Die kanttekening is dat ik de schoen niet uit de doos heb gehouden en dat ik een aanpassing moest maken om de schoen voor me te laten werken. Laten we beginnen met mijn probleem. De Brooks PureDrift is ontworpen als een variabele dropschoen. Als je zonder de meegeleverde binnenzool loopt, is het geen druppel (dat wil zeggen, plat), en als je de binnenzool erin plaatst, zou dit de daling tot 4 mm moeten vergroten (let op: ik meet het binnenzoolverschil als slechts 3 mm, geen grote deal, maar Ik probeer precies te zijn). Bij mijn eerste afdaling in de Drifts verliet ik de binnenzool Nike Air Max Classic BW Femme en had ik een algemene positieve indruk, maar ik voelde een hete plek ontwikkelen aan de kant van de bal achter mijn grote teen rechts. Bij mijn tweede run nam ik de binnenzool uit om het te proberen als een nul-dropschoen en de hotspot veranderde in een massieve blaar. Het lijkt erop dat er een rand is waar het ge?ntegreerde voetbed is genaaid, en dat in combinatie met een opwaartse krul van de zool in dit gebied ervoor zorgt dat de schoen aan één kant slecht aan mijn kant wrijft. Ik heb ook anderen hierover horen klagen. Ik dacht dat deze hotspot / blaar-kwestie een deal-breaker zou zijn voor mij met de Drift. De schade aan mijn voet was behoorlijk groot, maar ik besloot om te zien of een dikkere binnenzool het wrijven zou kunnen verlichten. Ik pakte de binnenzool uit een paar Nike Air Huarache Donne Brooks PureCadence 2's, stak ze in en ze werkten als Nike Air VaporMax Womens een tovermiddel. Geen hotspot meer. Ik heb nu bijna 50 mijl gelopen in de Drifts en ze zijn een persoonlijke favoriet geworden. Hoewel ik maar één keer in de schoenen kon lopen zonder de binnenzool, had ik geen overdreven gunstige mening over de Drift in zijn nuldaling incarnatie. Met een stapelhoogte van 12 mm is de tussenzool dun genoeg dat hij erg stevig aanvoelt, en het podachtige ontwerp van de zool geeft het een beetje een klonterig gevoel onder de voeten. Ik zou de rit beschrijven als "hardvochtig." De Skechers GoBionic heeft een vergelijkbaar zoolontwerp en is naar mijn mening veel beter ge?mplementeerd. Als zodanig zou ik de Drift niet aanbevelen als het je doel is om het als een zero-drop schoen uit de doos te gebruiken. De toevoeging van de PureCadence 2 binnenzool Nike Air Vapormax Donne verandert de schoen drastisch ten goede, en wat cool is, Nike Dunk Sky High Mujer is dat het een nul blijft laat de schoen vallen. In tegenstelling tot de Drift binnenzool meet de PureCadence binnenzool 5 mm dik in zowel de hiel als de voorvoet, dus er wordt geen druppel toegevoegd wanneer u het gebruikt (de meegeleverde Drift binnenzool is 5 mm hak, 2 mm voorvoet). Bovendien verandert het toegevoegde kussentje in de voorvoet de rit totaal en verwijdert het harde, klonterige gevoel dat optreedt als er geen binnenzool wordt gebruikt. Brooks zou deze binnenzool als een optie in toekomstige versies moeten opnemen, of het afzonderlijk voor een paar dollar op hun website verkopen.
Waar de PureDrift echt schittert, is in de fit van de laatste. De hiel en middenvoet zijn nauwsluitend en de vorm van de voorvoet is fantastisch - breed en er is voldoende ruimte voor Adidas Superstar Hombre de voet om zich te verspreiden. Het ziet er ongebruikelijk Nike Air Force 1 Femme uit op foto's zoals die hierboven, maar ziet er niet echt als peddelachtig uit. Ik vind het ongelooflijk comfortabel voor zowel vrijetijdskleding als hardlopen (ik heb het bij meer dan één gelegenheid gedragen). Ik heb nog niet geprobeerd er sockless in te rennen (te koud hierboven!), Maar mijn gevoel is dat het interieur goed is afgewerkt en goed zou moeten werken voor dat doel. De bovenste duurzaamheid ziet er tot nu toe goed uit in mijn paar. Een opmerking over het bovenste deel is dat sommige mensen problemen hebben gehad met inkepingen die zich vormen in het bovenste deel van de voorkant van de toebox waar de spleten in de zool zich bevinden. Ik heb dit niet meegemaakt. Het bovenwerk in burrito-stijl heeft ook de neiging om te stelen als je de veters te strak in de Nike Air Max 90 Hombre buurt van de voorvoet vastknoopt, maar ik vind een beetje aanpassing dit corrigeert. De niet-functionele (naar mijn mening) nav-band is aanwezig.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz