Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 83 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

07.11.2018 08:16
temmelig alvorlige bl Antworten

De har tilf?jet riller til rockpladen i s?len for at ?ge fleksibiliteten og g?re sko mindre "slappy". ?veret er mindre struktureret og lavet med s?ml?st materiale til en "bl?d og naturlig f?lelse p? foden." Jeg fik nogle hotspots n?r du l?ber t?rt i den originale trailhandske s? forh?bentlig vil dette Nike Air Max 95 Mujer afhj?lpe det problem. De fjernede to af Nike Air Vapormax Womens OMNIFIT-blonderne til at efterligne lukkeanl?gget i kvindernes pacehandske. De siger, at dette skal lette at f? sko til og fra, og det giver mulighed for bedre forfodspletter. De havde ogs? rapporter om, at de nederste 2 lukninger satte pres p? toppen af ??foden i nogle l?bere, og det bidrog til beslutningen om at g?re denne ?ndring. Andre end de ovenn?vnte ?ndringer og nogle kosmetiske opdateringer er dette stort set den samme sko, Nike Air Max 2017 Womens som folk har kom til at elske. De gjorde et punkt for at fort?lle mig, at de ikke ?ndrede buekonturen, da de f?r en masse positiv feedback om, hvordan det bidrager til den handskelignende pasform, som skoen giver. Jeg har aldrig v?ret generet af buekonturen i Merrell Barefoot skoene, men jeg ved, at nogle mennesker ikke kan lide det. Vises mere som det, men Nike Air Max 97 Womens ikke siden det ikke er blevet ?ndret. I 2011Nike Air Max 90 Homme Noir besluttede jeg at tackle seks 100 mil l?b i l?bet af et ?r. En af de st?rste kilder til stress, der f?rte til det f?rste l?b, var at beslutte, hvilke sko der skulle b?re. Jeg havde for nylig opdaget Altra og var forelsket i Altra Instinct. Efter at have fuldf?rt de vestlige stater 100 i instinktene overvejede jeg at bruge Hokas til n?ste race, Vermont 100. L?bet var kun tre uger efter WS og best?r af mest h?rdpakket grusvej. Jeg ville Nike Air Huarache Mujer have ekstra Hushas, ??men var virkelig ikke en fan af Hoka-overdelene og var bekymret for at f? bl?rer. Hvad jeg ?nskede var en Altra-sko med en Hoka-sole. Da det ikke eksisterede, byggede jeg det. Det var ikke nemt - jeg tog et par Hoka Mafates (jeg hadede den ?verste af den p?g?ldende sko), adskilt ?vre fra s?len med en bandsave og limede Hoka-s?en Nike Air Max 2017 Donne p? et par instinkter. Jeg kaldte det til "Altrahoka". Hent min bl?ser med hybridsko indledt p? mile 70
Desv?rre fik jeg det ikke helt perfekt og endte med at f? temmelig alvorlige bl?rer i l?bet af l?bet (du kan l?se min 2011 VT100 race rapport her). Efter 70 miles skiftede jeg tilbage til et par standard Altras og sluttede l?bet om lidt over 20 timer. Jeg ved, at Brian fra Altra s? mit indl?g og billederne af min hybridskabelse og blev overrasket i november sidste ?r, da Altra skrev billeder Nike Air Huarache Donne af en ny maksimal d?mpning sko kaldet Torin. Nu skal jeg ikke sige, at jeg var katalysator for den sko, men det var rart at se, at jeg ikke var den eneste person, der ?nskede en sko, der var b?de flad og meget polstret. S? snart billederne af Altra Torin begyndte at vise p? internettet, det lignede alle sp?rgsm?l relateret til hvordan det Nike Roshe Run Damensammenlignet med Hokas. Efter min mening g?r det det ikke. Og det er ikke en d?rlig ting. Hokas er lavt dr?be, maksimalt polstret (dvs. squishy) l?besko (og jeg har k?rt mange miles i forskellige Hokas - jeg har endda placeret Hoka Bondi Speed ??som min topsporesko i 2012). Torinen passer ind i sin egen kategori, og det er en kategori, som jeg har ventet p? nogen til at fylde i lang tid. Torinen er en nul dr?be, godt polstret l?besko med en 28 mm stakkeh?jde. Og for mig er det et hjeml?b!

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz