Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 92 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

15.11.2018 07:21
echt goed werk verricht door Antworten

Ik ontmoette Peter van Runblogger in 2008 tijdens een poging 124 mijl door de staat NH te rennen. Pete liep een beetje mee en ik leerde over zijn blog en hield van schoenen, ganganalyse, enz. Sinds die tijd hebben Pete en ik onze drang gedeeld om de perfecte schoen te vinden. Ik schrijf al verschillende jaren schoenrecensies en raceverslagen op mijn blog, www.bikernate.com. Ik ben vereerd om komend jaar een column voor Runblogger te schrijven. Ik zal schrijven over alles wat te maken heeft met trailrunning. Van racen, trainen en di?ten tot schoen- en Nike Air Max Classic BW Donne trailrunning. "Take it on the Run www.aromery.co.uk begon met een voorliefde voor hardlopen en een ergernis dat ik geen geweldige schoenen kon vinden in mijn geboortestad. Natuurlijk kon ik naar de plaatselijke winkels gaan, een groot lopend merk krijgen dat ik wilde hebben, iemand zou me ongepast passen en met lichtere zakken vertrekken. Maar dat wilde ik niet. Ik wilde verschillende merken proberen die niet zo gemakkelijk verkrijgbaar waren in mijn omgeving. Dus als je hier bent gekomen op zoek naar het nieuwste en beste van de grote hardloopreuzen, sorry. Ik kan je niet helpen. Als je hier bent gekomen omdat je gelooft in de merken die ik verkoop, laten we een deal maken ... "John is een grote fan van het startup schoenenbedrijf Altra, en als een verkoper krijgt hij voorverkoopparen om uit te proberen voordat hij beslist of hij wil verkopen de schoenen.Nike Air Force 1 Femme Hij liet me in december weten Nike Air Max 270 Hombre dat hij een paar van de nieuwe Altra Torins had en ik vroeg of hij bereid was om een ??recensie voor mij te schrijven. Die beoordeling volgt: als een disclaimer voor deze recensie bezit ik een lopende "winkel" die Altras verkoopt. Ik zal echter niet laten mijn beoordeling van de Torin scheve. Ik rijd voornamelijk in de Altra Instinct 1.5s & Altra Superiors. In de laatste anderhalf jaar had ik het geluk om in bijna elk type Altra-schoen die ze maakten te rennen. Altra kwam bijna 2 jaar geleden ter wereld met het eenvoudige instinct en heeft in die korte tijd een behoorlijk belangrijke aanhang opgebouwd. "Nu hoef je nooit kussen op te geven voor een goede vorm. Altra Footwear voegde meer demping toe aan de Zero Drop ?, voetvormige schoen. Met een 15 mm, 2-laags A-Bound ? tussenzool biedt de Torin ? -schoen Nike Air Huarache Femme maximale voetontspanning, Nike Air Presto Hombre stabilisatie en kracht. Ren erin, werk erin - je zult het verschil voelen. "Toen ze in de post aankwamen was ik behoorlijk onder de indruk van de constructie van de schoen. Ik was blij om te zien dat het bovenwerk NIET van dezelfde stijl was als die op de Instinct 1.5's - het was slechts 1 gaaslaag zoals vorige Altra-modellen (een paar klanten en ikzelf hebben ervaren dat de bovenste in de 1.5 'scheurde') s). Wat echter deze schoenen onderscheidt van alle voorgaande modellen, is de zool. Het meet op 28 mm (totale stapelhoogte) en de tussenzool is gemaakt van hun A-Bound ? EVA-materiaal. Het is dik in vergelijking met hun andere modellen (instinct = 22 mm stapel, Sampson / Adam = 10 mm stapel). Ik kon de specificaties op de buitenzool niet vinden - het lijkt een beetje dikker te zijn dan de Instinct 1.5 Nike Air Max 2016 Donnebuitenzool, maar is gemaakt Nike Roshe Run Femme van hetzelfde geblazen Nike Air Max 90 Mens rubbermengsel. Hoewel de totale dikte van de zool een belangrijke afwijking is ten opzichte van andere modellen, heeft Altra echt goed werk verricht door een voetvormig ontwerp te behouden met de kenmerkende enorme Altra-teendoos waar iedereen van houdt.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz