Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 103 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

27.11.2018 04:26
op een positieve manier te Antworten

Ik ben het ook niet eens met Simon's bewering dat we niets kunnen vinden om het minimalisme wetenschappelijk te rechtvaardigen, vooral omdat hij zelf spreekt over verschillende behoeften van verschillende mensen (en ik ben het volledig met hem eens!). We hebben Balenciaga Speed Trainers Homme de afgelopen jaren veel geleerd over hoe verschillend schoeisel de op Nike Air Max 95 Femme ons lichaam uitgeoefende krachten kan veranderen, hoe vormtraining klinisch kan worden gebruikt om verwondingen te behandelen en hoe schoeisel onze vorm kan be?nvloeden. Een schoen in blote voeten zal de krachttoepassing veranderen net zoals een schoen voor bewegingscontrole of aangepaste orthetische wil, het is gewoon een kwestie van begrijpen hoe krachten worden veranderd, zodat geschikte beslissingen voor elk individu kunnen worden genomen. Geen van deze opties is noodzakelijk inherent slecht, ze zijn gewoon anders, en een hardloper kan baat hebben bij een schoen in blote voeten terwijl een andere kan profiteren van een meer gestructureerde stijl van schoeisel. Ik wil niet loslaten alsof ik Nike Air Max 1 Womens het niet eens bent met alles wat Bartold zegt, omdat ik dat niet Balenciaga Triple S Femme doe. Ik ben het in feite helemaal eens met wat hij hier zegt: "Het grootste Balenciaga Speed Trainers Femme probleem met ons als hardlopers in de westerse wereld is dat we de neiging hebben om op dezelfde manier te rennen, wat betekent dat elke stap hetzelfde is, en het menselijk lichaam is erg slecht in zich aanpassen aan dat. Dit hele concept dat je het terrein waarop je loopt moet mixen - sommige heuvels, wat zand, wat gras - en vooral het uiterlijk van de schoen naar een minder gestructureerde, tenminste een paar loopt per week is volkomen logisch vanuit het oogpunt van blessurepreventie. Tijdens de week in hetzelfde paar schoenen lopen, varieert het ingangssignaal niet voldoende. Als je op een ander terrein loopt of een lichtgewicht, lager drop-off, flexibelere schoen zoals de GEL-Lyte gebruikt Nike Air Max 2017 Womens voor kortere, snellere runs gedurende de hele week, heb je niet Adidas NMD Womens altijd dezelfde repetitieve lading. Je verandert de ervaring niet radicaal, maar voldoende om het invoersignaal op een positieve manier te vermengen. "Ik ben een voorstander van variatie. Varieer uw schoenen, varieer uw trainingen, varieer uw terrein. Meng geweldstoepassing en ik denk dat je beter af bent als het gaat om het voorkomen van blessures. Dit kan op sommige dagen een minimale schoen betekenen en een Hoka One One voor anderen. Er is niets mis met het gebruik van schoenen die sterk vari?ren in hun eigenschappen, als het voor jou werkt, het is niet nodig om dogmatisch te zijn over de ene stijl of een andere (en daarom vind ik het verwarrend dat Bartold zo sterk spreekt tegen schoenen met een valvrije en barefoot-stijl in één antwoord en ondersteunt vervolgens www.ronbell.co.uk openlijk de variatie in een andere). "Als je actief wilt zijn, zijn Nike Air Presto Womens er risico's aan verbonden en zul je waarschijnlijk van tijd tot tijd letsel oplopen. En beter in vorm komen en eenvoudige oefeningen doen om je hamstrings en kontspieren te versterken, loont waarschijnlijk beter dan je slagpatroon te veranderen. Vanuit het oogpunt van schoeisel is het voor ons heel moeilijk om iets te bouwen waarvan we kunnen zeggen dat het absoluut de letselsnelheid zal veranderen, omdat letsel wordt veroorzaakt door verschillende dingen en schoeisel een klein stukje van de puzzel is. "

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz