Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 97 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

29.11.2018 04:31
en hun enige bedrijf zou riskeren Antworten

Gezien het feit dat de Instinct 1.5 meestal alleen een cosmetische update voor het bovendeel ontving, ga ik niet in op diepte met betrekking tot pasvorm en functie, aangezien ik ze behandelde in mijn bespreking van het originele Altra Instinct en er niet veel veranderd is in deze gebieden. In een notendop, de Instinct 1.5 is uitzonderlijk ruim in de voorvoet (denk aan Birkenstock of Croc-vorm - zie onderstaande foto's), geen val (16,5 mm stapelhoogte zonder binnenzool, 3 mm en 5 mm inlegzolen komen met de Nike Air Max 95 Womens schoenen), en zeer stevig onder de voeten . Dit is beslist geen gemakkelijke schoen, maar ik heb dubbelcijferige single-run kilometers uitgevoerd in de originele Instincts zonder probleem. Het is ook een vrij stijve schoen en loopt precies rond de 10 oz in maat 10, dus het is geen Nike Air Max 270 Womens vedergewicht. Nochtans, komt een goed deel van het gewicht uit de volledige-dekking rubber buitenzool, en zo verwacht ik dat zij uiterst duurzaam zullen zijn. Zoals vermeld, is de grote verandering hier aan het bovenleer. Vergeleken met het origineel ziet het nieuwe instinct er gewoon geweldig uit, en het bovendeel is zowel ademend als zeer goed geconstrueerd. Comfort is fantastisch, en ik krijg geen hotspots als ik in de schoen loop. Als je een super ruime, stevige zero drop-schoen wilt die lang mee moet gaan, zou deze schoen bovenaan je lijst moeten staan. In een kanttekening was het echt interessant om Altra als een bedrijf te zien ontwikkelen en te zien hoeveel ze hun schoenenaanbod hebben verbeterd in hun tweede iteraties. Van alle nieuwe schoenenbedrijven die de afgelopen jaren zijn opgekomen na de minimalistische golf, is mijn Adidas NMD Mujer gok dat Altra de grootste kans heeft om uit te groeien tot een belangrijke speler op de markt voor hardloopschoenen. Het bedrijf kent hardlopers, en ze hebben een groep van bijna fanatieke enthousiastelingen (de Altra Maniacs) gecultiveerd. Hun laatste vorm is inderdaad uniek in de markt, en voor de brede voorvoet (is dat een woord ???), zijn ze een van de beste schoenenopties van elk type die er zijn. Bovendien hebben ze begin 2013 een groot assortiment schoenen uitgebracht.
Ik zal deze quasi-recensie afsluiten met nog een verhaal. Ik heb eerder vandaag 4 mijl gerend in de Instinct 1.5's terwijl ik mijn kleine vent in de joggingwagen duwde. We stopten om mijn oudere kinderen op te halen aan hun school aan het einde van de run, en terwijl we ons klaarmaakten om naar huis te gaan liep een man langs en zei tegen mij: "Hoe vind Nike Air Max 95 Womens je de nieuwe?" Aanvankelijk had ik geen idee waar hij het over had. "Nieuw wat?" Antwoordde ik. Hij tilde zijn broekspijp op en wees naar mijn schoenen. Altra Intuition 1.5Hij droeg de originele zwarte instincten. "De nieuwe Altras", zei hij, "Ik vind het leuk om hierin te spelen." Lijkt een veel voorkomend refrein onder degenen die het hebben geprobeerd. Een bijdrager (bedankt Nick!) Aan de Running Shoes-community op Google+ heeft vandaag een link gedeeld naar een artikel op Wired dat het nieuwste project van voormalig Vibram USA CEO Tony Post bespreekt. Post nam afgelopen zomer ontslag bij Vibram en er werd toen gespeculeerd over de reden waarom hij besloot af te treden. Mijn gok was dat hij na het leiden van het bedrijf tijdens de tenen-schoenmuur, heel goed besefte dat de verkoop van de schoenen begon af te koelen en dat Adidas Sambarose Mens hij sprong. Een andere mogelijke reden waarom Post uit Vibram vertrok is dat het bedrijf zich in een beetje een kleverige positie omdat ze zolen maken voor andere merken (bijv. New Balance, Merrell), en als dat bedrijf door wil gaan, kunnen ze niet ook een directe concurrent zijn van die Nike Air Max 90 Womens merken in de schoenenmarkt. Als gevolg hiervan zijn ze enigszins ingepakt in het maken van teenschoenen, omdat het maken van meer traditionele schoenen zonder individuele teenzakken hen in die competitieve zone zou plaatsen en hun enige bedrijf zou riskeren. Als hij wilde innoveren, wat het lijkt dat Post graag wilde doen, dan zou het logeren van Vibram zijn opties echt hebben beperkt.
Het Wired-artikel geeft aan dat Post inderdaad iets heeft gedaan sinds het verlaten van Vibram, hoewel er op dit punt nog geen details zijn. Wat we wel weten, is Balenciaga Triple S Homme dat hij een nieuw bedrijf is gestart genaamd Topo Athletic en dat hij $ 5 miljoen aan durfkapitaal heeft. Wat betreft de producten die Topo zal uitbrengen, zullen de eerste aanbiedingen worden onthuld op de Outdoor Retailer Show in januari. Wired citeert ook Post als: "Dit is geen andere Nike Air Huarache Donne teenschoen ... Dit is compleet anders

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz