Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 92 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

03.12.2018 04:47
Run het idee voor om samen te Antworten

Goede r?ntgenfoto's, kijk goed en je ziet dat niet alleen de tenen zich in een andere positie bevinden, maar dat de openingen tussen de botten in de smalle schoen worden samengeperst / afwezig. Nike Air Max 2017 Femme Dit kan betekenen dat het gewricht zelf wordt samengedrukt, of misschien dat de botten een beetje in de platgedrukte voet worden gekanteld. Een andere observatie is dat zelfs met de Altra de tenen niet perfect zijn uitgelijnd, dit kan zijn dat zelfs de Altra's zijn niet breed genoeg of dat de voet nog enigszins misvormd is uit de geschiedenis of het Nike Air Max 90 Womens dragen van te smalle schoenen. Voor mijn eigen voetgeschiedenis, heb ik altijd relatief brede voeten gehad, maar heb goed passend schoeisel verdragen. Tegenwoordig kan ik eenvoudigweg geen enkele vernauwing of boog tolereren, ik denk dat het gedeeltelijk psychologisch is, omdat ik heb geleerd dat het niet gezond is voor de voeten, maar ik ben er zeker van dat ook mijn voet is verwijd en het zenuwstelsel nu beter is afgestemd op lees signalen van mijn voeten. Vreemd genoeg ben ik Nike Air Max 95 Womens weg om meer dan vroeger op blote voeten op ongelijke of koude grond te lopen, dus de neurologische aanpassingen zijn niet allemaal eenrichtingsverkeer - mijn voeten zijn gevoeliger, maar ook robuuster en acceptabeler. Voor het afgelopen jaar of zo ben ik in regelmatig contact met Kurt Stockbridge en David Raysse, de kern van het relatief nieuwe performance Adidas Superstar Mujer running team van Skechers. Beginnend met de originele Go Run, heb ik nu slijtage getest en heb directe feedback gegeven aan Kurt en David over minstens 6-7 schoenen die ofwel de markt hebben bereikt of nog in ontwikkeling zijn. Het proces is zowel leerzaam als ongelooflijk leuk geweest - ik had vroeger heel weinig kennis van hoe het ontwerpproces werkt, en het is een schop om een ??stukje advies te geven over een schoen en de volgende week een paar te ontvangen met je Nike Air VaporMax Femme voorgestelde wijzigingen verwerkt .Skechers-Go-Bionic3 Een van de dingen die mij het meest hebben be?nvloed door de benadering die Kurt en David hebben gevolgd, is dat ze direct advies hebben ingewonnen bij hardlopers en een aantal van ons hebben ingebracht als een kernfeedbackgroep. Hun doel is om technische prestatieschoenen te maken voor hardlopers en om een ??voorsprong Nike Air Max Guile Womens te krijgen in de markt voor performance-hardloopactiviteiten. Dit is begrijpelijkerwijs een uitdaging geweest gezien de reputatie van de Skechers om voornamelijk casual, mode- en kinderschoenen te maken (om nog maar te zwijgen van Shape-Ups!). Maar ze hebben een grote mate van autonomie gekregen om te doen wat zij denken dat goed is, en naar mijn mening zijn ze van een zeer sterke start. De GoBionic is bijvoorbeeld een topoptie van schoenen met nulverkleining en Nike Air Max 270 Mujer demping, en de GoRun 2 is een zeer solide verbetering ten opzichte van de originele GoRun. Ik heb de afgelopen zomer veel tijd besteed aan het uitvoeren van iteraties van de GR2 en hopelijk krijg ik binnenkort een bespreking, evenals een bespreking van de verschillende iteraties die zijn geproduceerd en hoe de dingen zijn veranderd. Ik loop nu ook in de trailversie van Nike Air Max 2017 Mujer de GoBioinic, en het is misschien wel de beste schoen die ze tot nu toe hebben gemaakt. Een commerci?le versie van de Olympische marathonschoen van Meb Keflezghi zou volgend jaar ook uit moeten zijn. Ongeveer een maand geleden stelde mijn buddy Thomas Neuberger van Believe in the Run het idee voor om samen te werken aan een interview met Kurt en David (en door samenwerking bedoel ik dat Thomas deed het grootste deel van het werk). Thomas schreef een hoop vragen, ik voegde er een paar toe en hij heeft nu het volledige interview op zijn blog geplaatst.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz