Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 105 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

10.12.2018 04:38
dit is een schoen die tot Antworten

Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd erg onder de indruk ben van Inov-8. Tot nu toe heb ik slechts één van hun schoenen beoordeeld (Road-X 233), maar ik bezit nu 4 extra paren Inov-8's - de F-Lite 195, Bare-X Lite 150, Trailroc 135 en de Bare-X 180 (de meeste gekocht met een sterke korting via The Clymb). Van de genoemde schoenen, heb ik de meeste tijd in de Bare-X 180 doorgebracht, en Nike Air Max 90 Męskie het is eerlijk gezegd een fenomenale schoen voor iedereen die op zoek is naar een niet-Fivefingers, minimaal gedempte schoen. Ik heb nog niet zo vaak in minimaal gewatteerd schoeisel (ik heb de neiging om de voorkeur te geven aan een kleine hoeveelheid kussen onder de voet), maar ik vind nog steeds waarde in het doen van een beetje blootsvoets of minimaal gedempt hardlopen op een redelijk regelmatige Nike Air Presto Femme basis. Ik zie deze runs als vormtrainingen en ik heb het gevoel dat ze helpen mijn systeem opnieuw in te stellen en me dwingen me wat meer op mijn beweging te concentreren. De Bare-X 180 is een bijna ideale schoen voor dit doel. In tegenstelling tot mijn loopvoorkeuren, geef ik de voorkeur aan schoenen die vlak zijn en die zo min mogelijk kussen hebben. Ik ben bijna full-time zonder uitlopen geweest en heb een behoorlijk lange Adidas Prophere Womens tijd gedraaid, en de Bare-X 180 is een van mijn beste keuzes voor vrijetijdskleding - ik heb hem zelfs een paar keer gedragen (zoals vandaag) - een professor zijn heeft voordelen, en een is een tolerantie voor ongedwongen kleding). Wat ik zo leuk vind aan de Bare-X 180, en de meeste Inov-8-schoenen, is dat het een schoen zonder franje is die de bedoelde schoenen bedient doel heel goed. Inov-8 heeft Nike Air Max Classic BW Femme fantastisch werk verricht door het hele "pronation control" -model van de schoenenproductie te vermijden en maakt in plaats daarvan een verscheidenheid aan schoenen die vari?ren in gewicht, laatste vorm, demping, hiel-teendaling, enz. Er zijn combo's die geschikt zijn voor bijna elke voorkeur langs het minimale spectrum, en de Bare-X 180 vult de ultraminimal, in blote voeten-stijl niche. Met een gewicht van iets meer dan 7oz, zijn de Adidas NMD Womens 180's lichtgewicht, zero drop, en hebben een nulkussen achter de ongeveer 4 mm dikke binnenzool. Als u de binnenzool uittrekt, is het enige ding tussen uw voet en de grond een 4 mm dik stuk stevig rubber. Zonder de binnenzool is het grondgevoel ongeveer net zo goed als bij elke schoen die momenteel op de markt is. Dit is goed als je van minimaal materiaal tussen je voet en de grond houdt, maar niet zo goed als je van plan bent om ergens in de buurt van rotsen of grind te rennen - je zult elke steen voelen! De bovenkant van de 180 is een gaas dat veel duurzaam lijkt, en de pasvorm is fantastisch. Sokkenloze slijtage is geen probleem. De 180 zit op de anatomische leest van Inov-8, dus deze past precies tussen de hiel en de middenvoet en heeft een zeer ruime voorvoet. Er is geen ondersteuning van de voetboog om te spreken van Nike Air Max 90 Womens voorbij de krul van de binnenzool aan de mediale zijde van de middenvoet - verwijder deze en de schoen is inwendig plat. Flexibiliteit is uitstekend - dit is een schoen die tot een bal kan worden opgerold. Over deze schoen valt niet veel anders te zeggen - hij is ontworpen om eenvoudig en minimaal te zijn en hij bereikt deze doelen perfect. Als ik een klacht heb, is het dat de rubberen buitenzool wat gladder wordt naarmate hij ouder wordt, Nike Air Max 90 Damskie dus de tractie is niet geweldig, maar dan is hij niet ontworpen om een ??trailschoen te zijn (en Inov-8 maakt een paar geweldige trailschoenen - ik ben absoluut houden van de Trailroc 235). Als je op zoek bent naar een ultraminimal schoen, dan kun je hier niet mis mee gaan, ik zou het bovenaan mijn lijst in de categorie plaatsen, misschien alleen ge?venaard door de Merrell Barefoot Flux Glove. Nike Air VaporMax Damskie Enorme duimen omhoog voor de Inov-8 Bare-X 180!

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz